Структура бізнес плану Титульний лист ( назва підприємства або проекту) Резюме , у якому дано найменування підприємства, його адреса, основний вид діяльності, її початок; мета розробляння бізнес-плану; на який період розрахований бізнес план; обсяг необхідних ітвестицій і джерела їх отримання тощо. Концепція бізнес-плану, у якій: Обґрунтовують місію истворюваного підприємства в інвестиційному проекті; Описують стан галузі та перспективи її розвитку. Описують мету та основні завдання, розв‘язувані в бізнес- плані;Характеризують вид діяльності , товарів і послуг, їх інноваційність;Називають можливих інвесторів та умови інвестування проекту.
План маркетингу, де оцінюють проектовані ринкові можливості реалізації продукції та послуг підприємства; План виродництва, у якому дано виробничу програму стосовно укрупненого асортименту продукції та послуг, обчислення продуктовий баланс і визначено необхідний обсяг сировини для закупівлі тощо. План матеріально- технічного забезпечення, реалізації та виробництва необхідного обсягу товарів і послуг, де подають характеристику приміщень , включаючи площу, напрями використання, умови користування приміщеннями( оренда, власність). Організаційний план, у якому уточнюють організаційно –правову форму підприємства, обумовлює організаційну структуру , методи і форми управління, функціональні підрозділи. План із праці та заробітної плати Фінансовий план ( доходи та витрати) Ризики. Ефективність інвестиційного проекту Додатки