Навчити учнів на основі джерел визначати особливості українофільського етапу національного відродження. Формувати логічну, інформаційну компетентності. Розвивати вміння порівнювати, систематизувати, узагальнювати.
Практичне заняття №4Історичні джерела про українофільський етап національного відродження. Мета: на основі джерел визначити особливості українофільського етапу національного відродження
Номер слайду 2
Спогади очевидців про проведення ІІІ Всеукраїнського археологічного з’їзду в КиєвіДжерела: зі спогадів «М. Костомарова – учасника подій», М. Костомаров «Автобіографія»Остап Вересай – український кобзар
Номер слайду 3
Учасники ІІІ Всеукраїнського археологічного з’їзду в Києві
Номер слайду 4
Завдання1 Поміркуйте, що дає підстави для запропонованого твердження сучасника. Наведіть кілька аргументів на підтвердження або спростування думки«На ІІІ Всеукраїнському археологічному з’їзді 1874 р. відбувся генеральний огляд наукових здобутків з українознавства і маніфестація української науки та українського народу перед ученим світом російським, слов’янським та європейським»
Номер слайду 5
Як процес українського національного відродження оцінено в офіційних документах Російської імперіїІз журналу Особливої наради, скликаної Олександром ІІ у Санкт-Петербурзі 18 травня 1876 року. Завдання 2 Використавши інформацію таємної наради вищого керівництва Російської імперії, складіть ланцюжок явищ/подій українофільського етапу українського національного відродження з погляду його учасника.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
«Братство тарасівців» - перша організація у Великій Україні, яка прагнула домогтися самостійності України. Завдання 3 Сформулюйте 3-4 положення програмових засад цієї таємної організаціїІван Липа