Практичні завдання Завдання 1. «Знайти помилки». У тексті 4 речення, у них 5 помилок. Перебуваючи в Стародавньому Єгипті, ми побачили, що Тигр того року не розливався. Ми проходили повз маленькі річки, які є островками життя. На шляху нам трапилися селяни, вони дали цілу жменю єгипетських копійок і купили в нас прикраси .У далині ми побачили грифона з головою фараона і тулубом лева 2 . Завдання – загадка. Записати: Найпершу. 2. Найвищу. 3.Нерозграбовану (письмово).
Перед Вами уривок із повчання Ахтоя, сина Дуауфа, своєму синові Піопі Завдання 3. Вибрати, які види професій існували в Єгипті. До якої професії батько схиляв свого сина і чому? (письмово). «… Землероб, борги його вічні … Дістається він до оселі ввечері, при цьому втомлений від ходи… Я бачив металурга. Як він працює біля печі. Його пальці неначе шкура крокодила… Каменяр працює з твердим камінням. Коли він закінчує, руки його стомлено падають. І так сидить він до сутінків із зігнутими колінами та спиною. А ще розповім тобі про будівельника. Він увесь час хворий, тому що працює на вітрі…, весь одяг його лахміття. А тому, хто шиє сандалі, геть погано – він завжди жебракує. Ткач перебуває в приміщенні, він слабший від жінки. Коліна його біля живота, він не може вдихати повітря.Оберни ж серце твоє на письмо! Бачив я звільненого від повинностей писаря».
Завдання 6. «Впізнай їх». За кількома реченнями сказати, про кого йде мова. А) Правитель Вавилона силою об’єднав Месопотамію. Головним принципом його документа було «око за око». 1. Хто цей правитель? 2. Який документ названий його ім’ям? Б) Правив 40 років, завоював нові території; з його іменем пов’язують будівництво Висячих садів Семираміди. 1. Хто цей правитель? 2. Чому сади Семраміди називали висячими?
Ми вирушаємо на східне узбережжя Середземного моря. (3 етап ). Завдання 6. «Дивна країна». Головні заняття жителів цієї країни мореплавство, торгівля, рибальство. 1.Куди ми потрапили? 2.А чому тут майже не займалися землеробством? 3.Куди здійснювали свої подорожі фінікійці? 4.Записати їх винаходи .
Завдання 7. «Упізнай героя». 1.Один із найдавніших законодавців у світі, що перетворив Вавилон на могутню державу Дворіччя. Його ім’я згадано в Біблії . 2.Вивів єврейський народ з єгипетської неволі, пророк мав дві скрижалі, на яких було написано десять заповідей. 3.Переміг воїна – велетня Голіафа. Столицею за його правління було місто Єрусалим, розширив територію Ізраїлю до Червоного моря .
Діти, чи вдалося нам усім разом «розбити міцного горіха»? ( Техніка “Сигнали рукою” – Я розумію матеріал і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору). – Я частково засвоїв ( засвоїла) матеріал . (великий палець руки спрямовано в сторону). – Я не зрозумів (не зрозуміла) (великий палець руки опущений вниз).