Презентація до уроку української мови на тему "Правильно переношу слова з апострофом після префікса" за підручником для 3 класу "К.Пономарьова, Л.Гайова "Українська мова та читання".
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Вчитель: Левченко С. М.
Номер слайду 2
Емоційне налаштування. Схилились голівки, до праці мерщій!Ти всі перешкоди здолати зумій. Працюй наполегливо, швидко, старанно,Щоб кожна хвилинка не втратилась марно.
Номер слайду 3
Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ви будете вчитися правильно переносити слова з апострофом після префіксів. Ви зможетезаписувати слова, поділяючи їх на склади для переносу, використовуючи правила переносу слів;- працювати в групі;- будувати звукові схеми слів.
Номер слайду 4
Хвилинка каліграфії23
Номер слайду 5
Актуалізація опорних знань. Робота в групах. Вправа 1 Прочитайте колонки слів. Пригадайте правило переносу слів, яке застосовується в кожній колонці. Сторінка 61
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Проблемна ситуація. Як ви гадаєте, а за яким із правил ми будемо переносити слова з апострофом після префікса?
Номер слайду 8
Вправа 3 Сторінка 61
Номер слайду 9
Номер слайду 10
ТЕРЕНСловникова робота. Склади слово з перших букв
Номер слайду 11
В Україні терен відомий понад дві тисячі років. Наші предки також вважали цю рослину найліпшим оберегом від нечистої сили. Існує навіть дуже цікава легенда про те, що через свою «божественність» терен не горить у вогні. А фокус у тому, що кора терну виділяє ефірні пари, які згорають, не торкаючись самої рослини. В давнину тернові зарості називали «неопалимою купиною». Вважалося, що з неї виходить Бог, щоб показати людям істину.
Номер слайду 12
Робота в групах. Вправа 6 Разом виконайте завдання Щебетунчика. Сторінка 62
Номер слайду 13
Вправа 7
Номер слайду 14
Вправа 4
Номер слайду 15
Рефлексія. Що нового ви дізналися на уроці?Які вміння ви сьогодні вдосконалили?Яка робота була для вас найцікавішою?