Вправа «Так чи ні»- кожна команда працює окремо, разом по черзі перевіряємо результати роботи. 1. Користуватись будь-якими інструментами (ножицями, голками, шпильками) без дозволу вчителя. 2. Перед початком роботи перевірити робоче місце та інструменти. 3. Голка повинна бути гострою, без іржі, плям. 4. Леза ножиць повинні бути відточеними, а кінці повністю замикатись. 5. Стежити, щоб ножиці лежали праворуч зі стуленими лезами, спрямовані кільцями до працюючого. 6. Передавати ножиці кільцями вперед, тримаючи за замкнуті леза. 7. Під час практичної роботи ходити по кабінету. 8. Через кожну годину шиття робити відпочинок для очей на 5-10 хв. 9 Перед роботою та після неї перелічувати голки і шпильки. 10. Нитку потрібно відкушувати. 11. Працюючи, роботу треба тримати на відстані 20 см від очей. 12. Після закінчення роботи потрібно прибрати робоче місце.
Вправа «Так чи ні»- кожна команда працює окремо, разом по черзі перевіряємо результати роботи. 1. Користуватись будь-якими інструментами (ножицями, голками, шпильками) без дозволу вчителя. 2. Перед початком роботи перевірити робоче місце та інструменти. 3. Голка повинна бути гострою, без іржі, плям. 4. Леза ножиць повинні бути відточеними, а кінці повністю замикатись 5. Стежити, щоб ножиці лежали праворуч зі стуленими лезами, спрямовані кільцями до працюючого. 6. Передавати ножиці кільцями вперед, тримаючи за замкнуті леза. 7. Під час практичної роботи ходити по кабінету. 8. Через кожну годину шиття робити відпочинок для очей на 5-10 хв. 9 Перед роботою та після неї перелічувати голки і шпильки. 10. Нитку потрібно відкушувати. 11. Працюючи, роботу треба тримати на відстані 20 см від очей. 12. Після закінчення роботи потрібно прибрати робоче місце.
Гра «Всі фігури, станьте в ряд»Завдання: Розташуйте картки в правильній послідовності. Етапи технологічного процесу .{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4} Приколоти шаблони до тканини Виготовити шаблони Виконати ескіз виробу Вирізати деталі крою З’єднати дрібні деталі з основою Зшити основні частини виробу Добрати матеріали, інструментидля роботи Обрати виріб для виготовлення Презентувати виріб
Гра «Всі фігури, станьте в ряд»Завдання: Розташуйте картки в правильній послідовності. Етапи технологічного процесу .{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4} Обрати виріб для виготовлення Виконати ескіз виробу Добрати матеріали, інструментидля роботи Виготовити шаблони Приколоти шаблони до тканини Вирізати деталі крою З’єднати дрібні деталі з основою Зшити основні частини виробу Презентувати виріб
{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}№з/п. Назва робочого органу швейної машини. Призначення робочого органушвейної машини1 Голка 2 Човник 3 Шпульний ковпачок 4 Ниткопритягувач 5 Зубчата рейка 6 Притискна лапка Гра «Розумники» Назви призначення робочих органів швейної машини
Гра «Словник термінов»Встанови відповідність між терміном та його значенням 3 бригада{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4} Розкрій процес, в якому використовується вата, синтепон Фетрворсиста тканина, щильна, при розрізі край не обсипається Набиванняпроцес, що складається з обведення лекал і вирізування деталей з тканини і хутра .
Домашнє завдання. Випереджальне завдання ( добрати цікаву інформацію за наступними темами)1 бригада Лялька – мотанка як самобутнє явище у побуті та мистецтві українців. 2 бригада - Обрядово-магічні функції ляльок (оберіг, заступник тощо).3 бригада - Види народних ляльок з тканини, їх класифікація і функціональні особливості .