Презентація "Презентаційний меседж: вибір навчального матеріалу, джерел для опрацювання, планування форм і методів роботи, формування дослідницьких завдань."

Про матеріал
Презентаційний меседж: вибір навчального матеріалу, джерел для опрацювання, планування форм і методів роботи, формування дослідницьких завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентаційний меседж: вибір навчального матеріалу, джерел для опрацювання, планування форм і методів роботи, формування дослідницьких завдань. Викладач: О.А. Лешко

Номер слайду 2

Практичне заняття - форма навчального заняття, особливий тип уроку, де на основі раніше отриманих знань і сформованих умінь учні виконують пізнавальні і дослідницькі завдання, набуваючи нових знань опановуючи більш складні пізнавальні уміння.

Номер слайду 3

І. Навчальний матеріал для практичного заняття. Підручники та збірники: Бурнейко І.О., Крижановська М.Є., Наумчук О.В. Історія України: 10 клас – Тернопіль., 2018 р; Т.В Ладиченко. Всесвітня історія: 10 клас – К., 2018 р. Полянський П. Всесвітня історія : 11 клас – К., 2019 р. О. К., Дровозюк С. І. Історія України. Рівень стандарту. 11 клас – К., 2019. Даниленко В.М. Історія України: 11 клас – К., 2019 р. Ю. Комаров, В. Мисан, А. Осмоловський, С. Білоножко, О. Зайцев. Історія епохи очима людини. Україна та Європа у 1900-1939 роках. – К., 2004 р. Нариси з історії Криму у ХХ ст.: 1939–1990 рр.: додатковий матеріал для вчителів для 10 кл. загальної середньої освіти. / За редакцією Волошенюк О. В., Євтушенко Р. І. – Київ., 2021. - В.С Власов, С.В. Кульчицький. Збірник для державної підсумкової атестації . – К., 2011 р. - Збірник інтелектуальних вправ з історії України для 10 та 11 класу https://learningapps.org/watch?v=pvgjdsvgt17 https://learningapps.org/watch?v=pw0vo8ort17

Номер слайду 4

Художня та науково-популярну література: - Українська історія в кінофільмах: посібник для вчителя / За редакцією Волошенюк О. В., Іванова В.Ф. – Київ ., 2018 р. - НАТО – cила, що захищає мирних громадян / Т. Бакка, О. Волошенюк, О. Желіба, Р. Євтушенко, Т. Мелещенко, О. Мальований, О. Мокрогуз; за ред. О. Волошенюк, С. Дьоми. – К. 2019 р. - Станіслав Цалик , О. Мокрогуз, О. Волошенюк. Історія Криму першої половини ХХ ст. Нариси. Навчальний посібник 10 клас. / За редакцією Волошенюк О. В., Іванова В. Ф., Євтушенко Р. І. – Київ., 2020 р. - Михайло Коцюбинський. Fata Morgana. - Іван Багряний. Тигролови. - Олесь Гончар. Тронка. - Василь Шкляр. Елементал. - Андрій Кокотюха. Червоний, тощо.

Номер слайду 5

Текстові та візуальні, довідкові матеріали: - картки політичних діячів, із короткою характеристикою особи; - картки пам’яток мистецтва, архітектури з їх описом, інфографіка, плакати; - карти, атласи.

Номер слайду 6

Запитання, завдання, тести, робота з термінами, витяги з писемних історичних джерел, документів.

Номер слайду 7

Матеріали Інтернет-ресурсів: Інститут історії України НАН України - http://history.org.ua/uk; Громадський проєкт “LIКБЕЗ. Історичний фронт”; Історична правда - https://www.istpravda.com.ua/; Україна Incognita - https://incognita.day.kyiv.ua/; - Лікбез – історичний фронт - http://likbez.org.ua/en/; Сайт Гриценка Андрія Петровича – де розмішена хрестоматія з всесвітньої історії 11клас - https://gritsenko-andrijpetrovich.webnode.com.ua/products/oolooo/; - Платформа «На урок»; - Платформа «Всеосвіта».

Номер слайду 8

Фонди музеїв, історичних пам’яток. Український інститут національної пам’яті - https://old.uinp.gov.ua/. Тут розміщені проекти інституту, тести, мультимедійні презентації, відео, інфографіка, книги, документальні відомості, спогади очевидців тощо. Електронний архів українського визвольного руху - https://avr.org.ua/ Центральний державний архів-музей літератури і мистецтва України - https://csamm.archives.gov.ua/ - Центральний державний електронний архів України - https://tsdea.archives.gov.ua/ua/useful-links/, тощо.

Номер слайду 9

Відео, фільми, презентації.

Номер слайду 10

ІІ. Вибір джерел для опрацювання Розробляючи практичне заняття, викладач насамперед має, відштовхуючись від теми і змісту уроку за програмою, сформулювати його план, який має містити не більше 3-х питань, адже час на уроці доволі обмежений. Далі необхідно спланувати регламент розгляду кожного з питань таким чином, щоб дотримати цілісний регламент уроку. На основі плану викладач відбирає навчальний матеріал заняття і визначає, у якій формі він має бути представлений на уроці. Далі потрібно визначитись з джерелами знань, з якими будуть працювати учні. Кількість джерел на уроці залежіть від віку здобувачів освіти і має зростати поступово. Вона залежить і від обсягу, і від складності пропонованих джерел. Наступним після відбору джерел кроком є планування методів і форм роботи учнів з джерелами та формулювання відповідних пізнавальних завдань і запитань для учнів.

Номер слайду 11

Форми і методи роботи: У роботі використовую: Дидактичні ігри: “Три речення”, “Знайди зайве”, тощо; Роботу в малих групах; Роботу в парах; «Мозковий штурм»;  Вирішення проблем;  Розігрування ситуації за ролями; Аналіз ситуацій;  Аналіз джерел; Дискусію; Прийоми, пов’язані з ІКТ-технологіями; Прийоми, пов’язані з проектними технологіями: -         Дослідницька діяльність. -         Захист проекту. Практичне заняття можна провести у вигляді: Уроку-практикуму; Уроку-заліку;; Уроку-прес-конференції; Уроку-гри "Що? Де? Коли?“; Уроку- брейн-рингу; Уроку-вікторини, тощо.

Номер слайду 12

Мої заняття

ppt
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку