Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей під час вивчення математики в 5 класі
Номер слайду 2
Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь
Номер слайду 3
Здоров’я та безпека. Екологічна безпека й сталий розвиток. Громадянська відповідальність. Підприємливість та фінансова грамотність Наскрізні лінії ключових компетентностей
Номер слайду 4
Екологічна безпека й сталий розвитокреалізується в курсі математики через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження
Номер слайду 5
Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 30 000 л води і 6 т деревини. Обчисліть, скільки збережеться води і деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури?Відповідь: 1200 л води, 240 кг деревини. В Україну щороку ввозиться 300 млн штук батарейок. Одна батарейка отруює 400 л води. Який об’єм води можуть отруїти ці батарейки, якщо їх не утилізувати?А) 120 млн В)12 млн. Б) 120 млрд Г) 12 млрд
Номер слайду 6
Підприємливість і фінансова грамотність Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних задач щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.
Номер слайду 7
Сім’я має річний бюджет 120000 гривень. На прожиття вона витрачає 7000 гривень щомісяця. Чи має можливість ця сім’я придбати товари: газову плиту вартістю 10200 грн і сімейну оздоровчу путівку ціною 35000 грн?А) газову плиту або оздоровчу путівку Б) газову плиту і оздоровчу путівку В) взагалі не вистачить
Номер слайду 8
Сім’я придбала у кредит автомобіль вартістю 5000 у.о. За який час сім’я зможе повністю виплатити кредит на автомобіль, якщо загальний дохід родини становить 800 у.о. на місяць, а загальні витрати - 600 у.о. на місяць.800 – 600 = 200 у.о. (залишок від сімейного бюджету за місяць)5000 : 200 = 25 місяців (піде на виплату кредиту за автомобіль)
Номер слайду 9
Громадянська відповідальність Реалізація цієї наскрізної лінії сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Вона освоюється в основному через колективну діяльність.
Номер слайду 10
В Україні 45% території становлять чорноземи. Це ¼ всіх запасів чорнозема планети. Яка площа планети Земля вкрита чорноземами, якщо площа України 603628 км2. Відповідь округліть до цілих. А) 1 086 53 Б) 1 086 530 В) 1 086 529 Г) 1 086 531
Номер слайду 11
Цівка води товщиною в сірник за тиждень може призвести до втрат 480 л води. Скільки літрів води буде втрачено, якщо 1000 чоловік залишать не до кінця закритими крани? Скільком мешканцям вистачило б цієї води, якщо мінімальна її потреба для однієї людини на добу становить 30 л?480 ∙ 1000 = 480 000 л 480 000 : 30 = 16 000 меш.
Номер слайду 12
Здоров’я та безпека Завданням цієї наскрізної лінії є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
Номер слайду 13
Їжа школяра, що займається спортом, повинна містити достатню кількість білка, що необхідний для розвитку мускулатури. При тренуваннях потрібно вживати до 120 г на добу. Яка кількість білка потрібна школяру, що займається спортом на тиждень, місяць (30 днів)?Відповідь: 840 г, 3600 г. Здоровий сон підлітка складає 1/3 доби. Сон Світлани становить 1/4 доби. Обчисліть, скільки годин спить Світлана і чи буде її сон здоровим?А) 9 год Б) 8 год В) 7 год Г) 6 год. Норма добової потреби учнів у різних вітамінах становить в середньому 125 мг. Одна викурена сигарета знищує 20% вітамінів. Скільки мг вітамінів краде у себе той, хто палить?Відповідь: 25 мг