Презентація "Природа – частина навколишнього світу"

Про матеріал
Мультимедійна презентація до уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (3 клас, 1 семестр) за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника «Я досліджую світ» 3 клас (авт. Будна Н.О., Гладюк Т.В., Забродська С. Г., Шост Н. Б., Лисобей Л. В.). Відповідає Державному стандарту початкової освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Природа – частина навколишнього світу. Старокостянтинівський ліцей Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області імені Михайла Семеновича Рудяка. Укладач вчитель початкових класів. Гладун Любов Василівна

Номер слайду 2

Ранкова зустріч“Я радий/рада тебе бачити”Які нам відомі правила взаємодії на уроці?

Номер слайду 3

Робота з підручником с.4 Що таке навколишній світ?Навколишній світ. Світ, створений людиною. Природа. Нежива природа. Жива природа. Народжуються. Живляться. Дихають. Розмножуються. Ростуть і розвиваються. Вмирають. Якою природа буває?За якими ознаками об’єкти живої природи відрізняються від неживої?style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

Інформаційне повідомлення

Номер слайду 5

Робота в парах. Що між ними спільного?Чим вони відрізняються?Що їм потрібно для життя?style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

РИРОДАПОВІТРЯУНТГРГСОВВТБОСЛИНИНЦЕАРИНИКуди вступиш – всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш. Верхній родючий шар землі. Без голови, а в шапці, на одній ніжці стоїть. Дерева, кущі й трави. Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає. Рідина, без якої немає життя. Комахи і риби, птахи і звірі. Відгадай кросворд. Робота в зошитіСлова відгадки запишіть у дві колонки. 1 – об’єкти живої природи, 2 - об’єкти неживої природи. Гриб. Нежива природа: Жива природа: Рослини. Тварини. Повітря. Грунт. Сонце. Водаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Дослідження-Які тіла неживої природи та які організми траплялись вам дорогою до школи?-Які зв’язки є між ними?-Чи можливе існування тіл живої природи без неживої?style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Розгляньте малюнки. Робота з підручником с.5-Які зв’язки між зображеними природними тілами?-На яких малюнках наведено приклади зв’язків між живою і неживою природою?-На яких малюнках наведено приклади зв’язків між різними тваринами?-На яких малюнках наведено приклади зв’язків між рослинами і тваринами?

Номер слайду 9

Руханка

Номер слайду 10

У природі постійно відбуваються зміни, які називають _______________. Робота в зошитіПродовж реченняявища природи. Явища природи, пов’язані зі змінами пір року, називають __________.сезоннимиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

Робота в групах. Які сезонні явища відбуваються у неживій природі:1 група - восени3 група - навесні2 група - взимку4 група - влітку

Номер слайду 12

-Про що дізнався Дмитрик?Робота з підручником с.5 Дмитрик дізнася про те, що одні зміни відбуваються швидко, а інші – повільно. -Яке явище природи вам доводилося спостерігати під час літніх канікул?style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

Відповідаємо на запитання. Як змінюється природа під впливом діяльності людини. Що слід робити, аби господарська діяльність людини не шкодила природі?

Номер слайду 14

Гра “Хто найуважніший”. Назви зайве слово. Береза. Робот. Миша. Хмара Мухомор

Номер слайду 15

Гра “Хто найуважніший”. Назви зайве слово. Сонце Щука. Горобець. Кульбаба Дуб

Номер слайду 16

Гра “Хто найуважніший”. Назви зайве слово. Яблуня Cніжинка. Місяць. Грунт. Вода

Номер слайду 17

«Я знаю п’ять тіл неживої природи…”Гра «Продовжи речення»«Я знаю п’ять тіл живої природи…”“На уроці мені сподобалось…”«Я знаю п’ять явищ природи…”style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Опрацювати статті на с. 4-6 підручника. Домашнє завдання

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

Номер слайду 20

Використані джерела:https://gifer.com/ru/“Я досліджую світ “: 3 кл. : посібник для вчителя : у 2-х ч. Ч. 1 / Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Н. Б. Шост. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2020. – 144 с. Робочий зошит :“Я досліджую світ: 3 кл. Ч. 1 / Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Н. Б. Шост. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2020. – 48 с.

pptx
Додав(-ла)
Гладун Любов
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
1828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку