Автор : Олешко Діана Іванівна, учениця 9 класу Чернещинського НВК; вихованка гуртка « Історичне краєзнавство» Комунального закладу «Зачепилівський будинок дитячої та юнацької творчості» Керівник:Четвертак Світлана Михайлівна, учитель історії
Номер слайду 2
У докласичному міжнародному праві були відсутні норми щодо запобігання участі дітей у збройних конфліктах Спартанські діти З самого юного віку дітей підготовляли до серйозних випробувань. А щоб закріпити навички справжніх воїнів і показати успіхи, вони повинні були брати участь в спеціальних святах у храмі Артеміди Орфии. Навіть побутові умови мали свої особливості. Сон на жорстких очеретяних підстилках, інтенсивна фізична підготовка, суворе виховання. Спартанські діти були позбавлені ласки й уваги на відміну від сучасних дітей, які часто бувають розпещені
Номер слайду 3
Залученнямм до зброї дітей стало частиною військової політики Османської імперії. Султан Мурад І (1362–1389) започаткував девширме (данину кров’ю) з підкорених християнських народів: хлопчиків, які досягли семи років, вилучали із сімей, обертали на мусульман, і найкращих та найхоробріших з них віддавали на військове навчання, а в подальшому до війська (саме їх називали яничарами.) Дитинство,я к соціальна цінність давнім спільнотам була невідома
Номер слайду 4
Рим відкрив світу роль права у регулюванні людських стосунків і довів, що закон має гарантувати права людини і громадянина, а справа держави слідкувати за дотриманням людьми законів.
Номер слайду 5
Я знаю, що дорослі створили чудовий документ. Він називається
Номер слайду 6
Я - дитина
Номер слайду 7
Діти – квіти життя
Номер слайду 8
Усі діти рівні у правах
Номер слайду 9
Хто може і повинен мене захистити сім’я держава телефони довіри уповноважений з прав людини