Презентація. Проект "Пташина їдальня"

Про матеріал

Тип проекту: пізнавально-дослідницький. Мета та завдання даного проекту: ознайомитися з життям птахів взимку;підібрати народні прикмети, пов'язані з птахами; скласти пам'ятку про виготовлення годівнички; долучитися до акції «Турбота»; усвідомити про необхідність допомоги осілим птахам.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Пташина їдальня»Координатор: Левченко О. В.- Капітанівська ЗШ І-ІІІ ступенів,

Номер слайду 2

Підготовчий етап: Діяльність вчителя. Оголошення задуму. Повідомлення теми проекту (презентація). Створення інтелектуального утруднення ( «Якби я була (був) пташкою, то…»). Визначення мети. Діяльність учнів. Вправи « Мозковий штурм»(Яких птахів взимку можназустріти в нашій місцевості?)• Обговорення теми, видупроекту. (Поділітьсярезультатами своїхспостережень за осілимиптахами)

Номер слайду 3

Тема проекту: «Пташина їдальня» Учасники проекту – учні 2 класу. Тип проекту: пізнавально-дослідницький. За тривалістю: середньотривалий. За кількістю учасників: груповий. За змістом: монопредметний.

Номер слайду 4

Основні питання: Ключове питання:«Чому не всі птахи відлітають у вирій?»«Як птахам вижити взимку?»Тематичні питання:1) Що розкажуть нам осілі птахи про своє життя взимку?2) Які народні прикмети пов‘язують з пернатими друзями?3) Який подарунок можуть підготувати люди своїми руками?4) Яких птахів можна зустріти біля годівнички?

Номер слайду 5

Мета та завдання проекту: Ознайомитися з життям птахів взимку. Підібрати народні прикмети, пов‘язані з птахами. Скласти пам'ятку про виготовлення годівнички. Долучитися до акції «Турбота». Усвідомити про необхідність допомоги осілим птахам.

Номер слайду 6

 Планування проекту. Діяльність учителя• Ознайомлює учнів із темою (презентація).• Викликає інтерес (прослуховування звукозапису « Пташині голоси»).• Окреслює коло проблемних питань.• Зорієнтовує на усвідомлення задуму.• Скеровує на можливі шляхи вирішення та результат. Діяльність учнів• Вироблення плану дій.• Визначення джерел інформації.• Створення робочих груп.• Розподіл завдань між членами групи.• Орієнтування на критерії оцінювання.

Номер слайду 7

Створення творчих груп:

Номер слайду 8

Очікувані результати:

Номер слайду 9

Критерії оцінювання:1. Уміння аналізувати, узагальнювати знайдену інформацію.2. Уміння працювати в групі.3. Активність при виконанні завдань.4. Творчий підхід .5. Уміння презентувати результат своєї роботи.

Номер слайду 10

Рекомендована література:1. Метод проектів у початковій школі/ Упоряд: О. Онопрієнко, О. Кондратюк. – К.: Шк.світ, 2012.- 128с.2. Природознавство: підруч. Для 2 кл./ І. В. Грущинська. – К.: Видавничий дім «Освіта»,2012. – с.83.

Номер слайду 11

Практико-виконавчий етап:(інформаційно-операційний)Діяльність учителя. Консультує. Корегує діяльність учнів. Діяльність учнів• Самостійно опрацьовуютьматеріал.• Виконують завдання.• Виготовляють освітнійпродукт.

Номер слайду 12

Підсумок проекту: Діяльність учителя. Корекція підсумкових матеріалів. Спостереження за обробкою результатів й інформацією. Діяльність учнів• Аналіз інформації.• Формулювання висновків.• Врахування життєвого досвіду.

Номер слайду 13

Оформлення результатів діяльності: Діяльність учителя. Прийняття звіту груп. Постановка доцільних запитань. Діяльність учнів• Показ оформлених результатів.• Колективне обговорення.

Номер слайду 14

Заключний етап: Діяльність учителя. Участь у колективному аналізі й оцінюванні результатів проекту. Оцінювання результатів проекту згідно критеріїв. Оголошення результатів. Діяльність учнів• Презентація результату:театралізоване свято «Інтерв‘ю уптаха»; представлення газети «Пташиніприкмети»;вивішування годівничок (акція«Турбота» );«Кормовий мішечок».• Відповіді на запитання.• Колективний захист проекту.• Участь у оцінюванні результатів.

Номер слайду 15

Рефлексія(круглий стіл)Ми знаємо…Ми вміємо…Ми навчилися…Найбільшим нашим успіхом було…

pptx
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку