ПРОЄКТ 1-Б
Пізнаю довкілля
МЕТА:
· виховання любові, чуйності, доброзичливого ставлення до об'єктів природи;
· виховання потреби у спілкуванні з природою, уміння спостерігати й відчувати її красу й гармонію;
· розвиток інтересу, прагнення до пізнання природи;
· виховання культури поведінки, відповідальності за свої вчинки у природі;
· формування здатності та вмінь піклуватися про природні об'єкти та своє здоров'я; · екологічноспрямована діяльність.
ЗАВДАННЯ:
· формування системи елементарних знань про предмети та явища навколишнього середовища як умови життя особистості в сучасному суспільстві;
· набуття навичок розумової праці, удосконалення дослідницьких умінь, що виявляються в аналізуванні, систематизуванні, поясненні, доведенні, міркуванні;
· цілеспрямоване керівництво вихователя розвитком мислення дитини під час ознайомлення із природою, дотримання чітко сформульованого плану;
· на етапах опанування нового матеріалу, повторення, практичного застосування набутих знань і навичок доцільно опанувати метод моделювання природних об'єктів і явищ (діти із задоволенням експериментують, вирощують квіти, саджають насіння). Процеси, що відбуваються, навчають дітей розкутості, обережності, дбайливого ставлення, уміння берегти, цінувати природні об'єкти.
АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ ПРОЄКТА:
В екології природи й екології душі - єдиний шлях
Серед важливих проблем сучасності, що турбують людство, особливо виділяються екологічні. Увесь світ зіткнувся з глобальною екологічною кризою. Ця проблема потребує негайного вирішення. Тому серед багатьох напрямів навчально-виховної роботи з дітьми шкільного віку екологічна освіта набуває дедалі більшої актуальності.В.О. Сухомлинський довів, що природа сама собою не виховує, виховує лише активна взаємодія дитини з нею.Самих екологічних знань з охорони навколишнього середовища, якщо вони не втілюються на практиці, недостатньо. Важливо, щоб учні брали участь у збереженні і збагаченні природи рідного краю, тільки у цьому разі у них сформуються необхідні компетенції, розвинеться відповідальне, бережне ставлення до навколишнього середовища.
РОЗРОБНИК ПРОЄКТА:вчитель початкових класів Лариса Володимирівна Овчаренко
УЧАСНИКИ:учні, батьки , вчитель
ОЧІКУВАНІ НАСЛІДКИ.
1. Прогулянки, екскурсії, спостереження, елементарні експериментування переросли в традиційні моменти життя дітей .Учні чекають їх, пропонують свої варіанти.
2. Учні звертаються до вчителя із запитаннями з пізнавальною спрямованістю; вміють міркувати; під керівництвом вчителя роблять висновки.
3.
4. Діти не тільки констатують події, явища, але і починають проявляти себе маленькими творцями.
5. У результаті проведеної в певній системі пошуково-пізнавальної діяльності у дітей з'явиться певний запас знань.
6. В ході аналізу проблемних ситуацій учні не повинні боятися робити висловлювання.
7. Різні способи перевірки припущень сприяють розвитку у дітей інтересу до пізнавальної діяльності.
ОСІННІ МОЗАЇКИ З ЗОЛОТОГО ЛИСТЯ БЕРІЗКИ
ЗБИРАННЯ КАШТАНІВ І ОСІННІХ ЛИСТОЧКІВ ДЛЯ ПОРОБОК
ПРОГУЛЯНКА. ЗУСТРІЧ З БІЛКОЮ НА ПОДВІР'Ї ШКОЛИ