Презентація "Проєкт виховної роботи в 1 класі НУШ"

Про матеріал
Проєкт виховної роботи в 1 класі інтенсивної педагогічної корекції нової української школи
Перегляд файлу

                                                                                 ПРОЄКТ 1-Б

                                                                                Пізнаю довкілля

                                                                                            

МЕТА:

·         виховання любові, чуйності, доброзичливого ставлення до об'єктів природи;

·         виховання потреби у спілкуванні з природою, уміння спостерігати й відчувати її красу й гармонію;

·         розвиток інтересу, прагнення до пізнання природи;

·         виховання культури поведінки, відповідальності за свої вчинки у природі;

·         формування здатності та вмінь піклуватися про природні об'єкти та своє здоров'я; ·         екологічноспрямована діяльність.

     ЗАВДАННЯ:

·         формування системи елементарних знань про предмети та явища навколишнього середовища як умови життя особистості в сучасному суспільстві;

·         набуття навичок розумової праці, удосконалення дослідницьких умінь, що виявляються в аналізуванні, систематизуванні, поясненні, доведенні, міркуванні;

·         цілеспрямоване керівництво вихователя розвитком мислення дитини під час ознайомлення із природою, дотримання чітко сформульованого плану;

·         на етапах опанування нового матеріалу, повторення, практичного застосування набутих знань і навичок доцільно опанувати метод моделювання природних об'єктів і явищ (діти із задоволенням експериментують, вирощують квіти, саджають насіння). Процеси, що відбуваються, навчають дітей розкутості, обережності, дбайливого ставлення, уміння берегти, цінувати природні  об'єкти.

 

АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ ПРОЄКТА:

 

В екології природи й екології душі - єдиний шлях

Серед важливих проблем сучасності, що турбують людство, особливо виділяються екологічні. Увесь світ зіткнувся з глобальною екологічною кризою. Ця проблема потребує  негайного вирішення. Тому серед багатьох  напрямів навчально-виховної  роботи з дітьми шкільного віку  екологічна  освіта набуває дедалі  більшої актуальності.В.О. Сухомлинський  довів, що природа сама собою не виховує, виховує лише активна взаємодія  дитини з нею.Самих екологічних знань з охорони навколишнього середовища, якщо вони не втілюються на практиці, недостатньо. Важливо, щоб учні брали участь у збереженні і збагаченні природи рідного краю, тільки у цьому разі у них сформуються необхідні компетенції, розвинеться відповідальне, бережне ставлення до навколишнього середовища.

 

 

РОЗРОБНИК ПРОЄКТА:вчитель початкових класів Лариса Володимирівна Овчаренко


 

УЧАСНИКИ:учні, батьки , вчитель

 

ОЧІКУВАНІ  НАСЛІДКИ.

1.   Прогулянки, екскурсії, спостереження, елементарні експериментування переросли в традиційні моменти життя дітей .Учні чекають їх, пропонують свої варіанти.

2.   Учні звертаються до вчителя із запитаннями з пізнавальною спрямованістю; вміють міркувати; під керівництвом вчителя роблять висновки.

3.  


Учні не тільки охоче слухають, але діляться враженнями про явища природи, з допомогою дорослого   встановлюють причини, взаємозв'язки.

4.   Діти не тільки констатують події, явища, але і починають проявляти себе маленькими творцями.

5.   У результаті проведеної в певній системі пошуково-пізнавальної діяльності у дітей з'явиться певний запас знань.

6.   В ході аналізу проблемних ситуацій учні не повинні боятися робити висловлювання.

7.   Різні способи перевірки припущень сприяють розвитку у дітей інтересу до пізнавальної діяльності.


ЕКСКУРСІЯ ДО БЕРІЗОК


ОСІННІ МОЗАЇКИ З ЗОЛОТОГО ЛИСТЯ  БЕРІЗКИ

ЗБИРАННЯ КАШТАНІВ І ОСІННІХ ЛИСТОЧКІВ ДЛЯ ПОРОБОК


ФЛОРИСТИКА. ОСІННІЙ КИЛИМ


11 ЛИСТОПАДА--МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ


КОРИСНА СПРАВА. ГОДІВНИЦІ ДЛЯ ПТАХІВ


ЦІКАВА ФІЗИКА ДЛЯ  ДІТЕЙ


КОНКУРС. КРЕАТИВНА ЯЛИНКА

ПРОГУЛЯНКА. ЗУСТРІЧ З БІЛКОЮ НА ПОДВІР'Ї ШКОЛИ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
10 червня 2020
Переглядів
1291
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку