Презентація проєкту наукової роботи Програма факультативного курсу "Основи сайтостворення"

Про матеріал
Презентація проєкту наукової роботи Програма факультативного курсу "Основи сайтостворення"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наукова робота(авторська)Програмафакультативного курсу «Основи сайтостворення»(основи програмування мовами HTML і CSS)Автор – Середенко Віорел Флорович кваліфікації учителів інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Малинівська ЗОШ І-ІІІ ст. Новоселицького р-ну

Номер слайду 2

Вступ. Сьогодні, у зв'язку з усе більш активним використанням Інтернету розробка Web - сторінок це один з найбільш актуальних напрямів інформаційної культури учнів. У основі цієї програми, закладений міжпредметний зв'язок інформатики з літературою, мовою, кресленням і малюванням. В процесі навчання від учнів знадобиться не лише уміння створити свій Web - сайт, але і зробити його візуально і інформаційно привабливим, що неможливо без мобілізації творчих можливостей і необхідності самостійного пошуку нестандартних рішень. Предмет «Інформатика» в школі вивчається на базовому рівні, але кількість годин для якісного придбання навичок складання Web - сайтів мало. У сучасному світі уміння представити себе і свій сайт дуже важливе, тому програма дає можливість задовольнити потреби учнів і школи.

Номер слайду 3

Пояснювальна записка. Сучасні веб - стандарти дозволяють розділити структуру документу, його оформлення. За структуру відповідає мова розмітки гіпертексту - HTML, зовнішній вигляд описується на мові CSS (каскадні таблиці стилів). Вивчаючи розробку веб-сайтів, ми повинні відразу спиратися на розмітку структури і опис зовнішнього вигляду, а також чітко розрізняти призначення мов HTML і CSS. Невід'ємною частиною сучасних технологій сайтостворення є використання візуальних - редакторів. Тому наступним етапом програми є знайомство учнів із способами створення web- сайтів за допомогою веб -редактора Adobe (Macromedia) Dreamweaver. Останній розділ програми присвячений темі розміщення і підтримки сайту в мережі Інтернет, оскільки без цих знань отримані навички в області сайтостроения і web- дизайну не матимуть практичного виходу. Навчившись створювати web- сторінки, учні повинні навчитися управляти цими сторінками.

Номер слайду 4

Завершенням курсу є об'єднання отриманих знань - творча робота. На цьому етапі учні реалізують свій проект сайту, де кожен може проявити свої таланти. Теми проектів може запропонувати як педагог, так і учні. Курс розраховано на 1 годину на тиждень, всього 35 годин + самостійна робота учнів, що передбачає виконання завдань або реалізацію проєкту (творчої роботи). Актуальність програми полягає в тому, що учні здобувають знання і уміння в області сайтостворення і Web- дизайну.

Номер слайду 5

Завдання: навчальні:вивчити мову розмітки сторінок HTML, структуру web- вузла;освоїти технології створення сайтів з використанням веб - редакторів;навчити створювати творчі проекти;виховні:формувати творчий підхід до поставленого завдання; формувати уявлення про те, що є завдання, що більшість завдань мають декілька рішень;орієнтувати на спільну працюрозвивальні:розвивати логічне, абстрактне і образне мислення;розвивати творчі здібності;розвивати ділові якості, такі як самостійність, відповідальність, активність, акуратність.

Номер слайду 6

Перелік знань, умінь і навичок учнів, які мають бути досягнуті після проходження курсуучні повинні знати:структуру web- вузла;етапи проектування web- сайту;правила створення хорошого web- сайту;набір необхідних інструментів для створення web- сторінок;основні засоби для роботи з графікою, оптимізації графічних файлів;основні конструкції мови HTML;технологію CSS (каскадних таблиць стилів);принципи роботи з web- редакторами;правила розміщення web- сайту в Інтернеті.учні повинні уміти:застосовувати графічний редактор для створення, редагування і оптимізації графічних зображень для web- сторінок;оформляти HTML- сторінки, використовуючи мову розмітки HTML;застосовувати технологію CSS (каскадних таблиць стилів);створювати сайти за допомогою web- редактора;готувати, тестувати і розміщувати web- сайт в мережі Інтернет. Результатом навчання складає захист проекту Web- сайту.

Номер слайду 7

Структура програми факультативного курсу «Основи сайтостворення» Введення в технологію створення Web- сайтів (3 години). Підготовка зображень для розміщення в WWW (2 години). Мова розмітки гіпертексту HTML. Каскадні таблиці стилів CSS (14 годин) . Розробка Web-сторінок засобами веб-редактора (8 годин). Розміщення і підтримка сайту в мережі (1 година). Творча робота. Створення сайту на вибрану тему (7 годин).

Номер слайду 8

Навчально - тематичний план факультативного курсу «Основи сайтостворення»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Тема заняття. Загальна кількість годин. Теорія. Практика. Введення в технологію створення Web- сайтів (3 години)    1. Поняття Web- сайту. Класифікація Web- сайтів. Етапи розробки Web- сайту.211 2. Навігаційна схема Web- сайту. Огляд інструментальних засобів.1 1 Підготовка зображень для розміщення в WWW (2 години)    3 . Використання графічних зображень на Web- сторінках.1 1 4. Підбір і оптимізація графічного зображення для Web- сайту.1 1 Мова розмітки гіпертексту HTML. Каскадні таблиці стилів CSS (14 годин)    5. Введення в HTML. Структура HTML- сторінки.321 6. Графіка. Її використання в HTML. Створення списків і їх типи.211 7. Гіпертекстові посилання.211 8 . Створення таблиць, блоків засобами НТМL. Блочна структура як елемент дизайну HTML- сторінки312

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}9 . Каскадні таблиці стилів. Призначення CSS.21110 . Використання CSS на web- сторінках211 Розробка Web- сторінок засобами веб-редакторів (Adobe (Macromedia) Dreamweaver) ( 8 годин)   11 . Створення структури Web- сайту.21112 . Розміщення тексту і зображень на Web- сторінці21113. Проектування і створення таблиці. Вставка анімаційних ефектів і компонентів на Web- сторінку.21114. Гіперпосилання. Панелі навігації. Web- сайти з блочною структурою. 211 Розміщення сайту в мережі (1 година)   15. Що треба знати для того, щоб розмістити сайт в мережі Інтернет. Хостинг. Адміністрування сайту.11 Творча робота. Створення сайту на вибрану тему (7 годин)7 7 Всього351322

Номер слайду 10

Зміст факультативного курсу «Основи сайтостворення» {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Тема заняття. Зміст заняття. Введення в технологію створення Web- сайтів (3 години) 1. Поняття Web- сайту. Класифікація Web- сайтів. Етапи розробки Web- сайту.Інтернет-служба WWW; Web- сторінка; Web- сайт; гіпертекст; браузер. Планування (цілі, контент, структура, оформлення), реалізація, тестування (на працездатність і на зручність інтерфейсу) Web- сайту. 2. Навігаційна схема Web- сайту. Огляд інструментальних засобів. Лінійна і ієрархічна структура сайтів; основні способи створення Web- сторінок і сайтів. Аналіз прикладів (вдалих і невдалих) сайтів з мережі Інтернет. Підготовка зображень для розміщення в WWW(2 години) 3. Використання графічних зображень на Web- сторінках. Параметри графічного файлу. Формати графічних файлів: растрові (JPEG, GIF, PNG) і векторні формати, їх переваги і недоліки. 4. Підбір і оптимізація графічного зображення для Web- сайту. Використання готових зображень на Web- сторінці. Aвторське право. Оптимізація графічних файлів засобами Adobe Photoshop.

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мова розмітки гіпертексту HTML. Каскадні таблиці стилів CSS (14 годин)5 . Введення в HTML. Структура HTML- сторінки. Призначення мови HTML. Основні розділи HTML- сторінки. Теги, формат тегів, атрибути. Теги управління відображенням шрифту на екрані.6 . Графіка. Її використання в HTML. Створення списків і їх типи. Розміщення графіки на web- сторінці. Атрибути зображення. Фонове зображення. Теги створення списків.7. Гіпертекстові посилання. Побудова гіпертекстових зв'язків. Посилання в межах одного документу. Посилання на інший НТМL- документ. Графічні посилання. 8. Створення таблиць, блоків засобами НТМL. Блочна структура як елемент дизайну HTML- сторінки. Визначення рядків і елементів таблиці. Їх об'єднання. Вирівнювання в таблиці. Типи блоків, вирівнювання.9. Каскадні таблиці стилів. Призначення CSS. Технологія СSS. Базові поняття: селектори, визначення, властивості, значення елементів. Класи, контекстні селекторы. Приєднання зовнішньої таблиці стилів до HTML- файлу. 10. Використання CSS на web- сторінках. Створення web- сторінки з використанням CSS.

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розробка Web- сторінок засобами веб-редактора (Adobe (Macromedia) Dreamweaver) (8 годин)11. Введення в (Adobe (Macromedia) Dreamweaver). Створення структури Web- сайту. Вікно програми. Майстри і шаблони. Режими перегляду документу. Загальні області; властивості сторінки; створення фону.12. Розміщення тексту і зображень на Web- сторінці. Способи вставки тексту на Web- сторінку. Основні прийоми форматування. Установка параметрів зображення. Панель інструментів.13. Проектування і створення таблиці. Вставка анімаційних ефектів і компонентів на Web- сторінку. Вставка і редагування таблиць. Способи використання таблиць на Web- сторінці. Вставка динамічних кнопок і рядків, що біжать, на Web- сторінку. Завдання анімаційного ефекту виділеного об'єкту.14. Гіперпосилання. Панелі навігації. Вставка гіперпосилань. Призначення і використання панелі навігації. Приклад використання.

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розміщення і підтримка сайту в мережі (1 година)15 . Що треба знати для того, щоб розмістити свій сайт в мережі Інтернет. Хостинг. Адміністрування сайту. IP- адреса, домен, провайдер, хостинг, трафік, протоколи FTP, TCP/IP, http, критичність розмірів файлів зображень і веб-сторінок, спам. FTP- передача файлів. Тестування сайту на швидкість завантаження. Реєстрація сайту в пошукових системах. Принципи і технології оновлення сайту. Відвідуваність сторінок сайту, лічильник, рейтинг ресурсу, банер, ключові слова. Творча робота. Створення сайту на вибрану тему (7 годин)16. Вибір теми і розробка проекту власного сайту.

Номер слайду 14

Методичне забезпечення програми Частина матеріалу пропонується у вигляді теоретичних занять. Заняття з освоєння сучасних пакетів для роботи з інформацією повинні проходити на базі сучасних комп’ютерів у вигляді практичних занять. Форми проведення уроків - традиційні уроки, теоретичні та практичні заняття. Форми організації пізнавальної діяльності - колективна, групова, індивідуальна. Методи навчання - словесний, пояснювально-ілюстрований, наочний, проблемний, евристичний, дослідницький, репродуктивний, практичний.

Номер слайду 15

Матеріально - технічне забезпечення програми. Для реалізації цієї програми потрібний комп'ютерний клас, укомплектований сучасною комп'ютерною технікою та програмнім забезпеченням (текстові редактори, графічні редактори, візуальні редактори (Adobe (Macromedia) Dreamweaver)) 

Номер слайду 16

Список інформаційних ресурсів : Молли Э. Хольцшлаг., Использование HTML и XHTML. Специальное издание. М., Издательский дом “Вильямс”, 2004. – 736 с. Дубаков М. А., Веб-мастеринг средствами CSS. - СПб.: БХВ-Петербург, 2002. – 544 с. Левченко О. М., Завадський І. О., Прокопенко Н. С., Основи інтернету, Київ, Видавнича група BHV, (2009), - 288 с. Манако В. та ін, Основи будування сайтів, Шкільний світ, 2006, - 120 с.https://htmlacademy.ru/http://htmlbook.ru/

pptx
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку