Учнівський проект створення шкільного подвір`я, з хімічним аналізом повітря, біологічними даними, що до роботи мозку та кількості кисню, математичними розрахунками будівництва.
Творча група. Розробка учнів 10-А класу: Вініченко Дар’я,Згурський Данило, Пелих Аліна,Кузьменко Олександра, Ткаченко Олександра. Керівник: Цяпа Н.І.
Номер слайду 3
Мета Дослідження стану повітря в Запоріжжі та розробка на основі отриманих результатів безпечної зони для відпочинку учнів гімназії №8. Поліпшення стану здоров’я учнів, покращення їх імунітету та здатності до навчання. Надати можливість проводити уроки на свіжому повітрі.
Номер слайду 4
План. Вступ. Необхідність відпочинку на свіжому повітріБіо-медична складова питання. Екологічна складова питання. Будівельні кошториси «Зеленої зони»Висновок
Номер слайду 5
Схема проекту
Номер слайду 6
Робота мозку у різних середовищах
Номер слайду 7
Робота мозку до прийняття інформації
Номер слайду 8
Тривалість життя дерев
Номер слайду 9
Виділення кисню деревами за добу, кг
Номер слайду 10
Роза вітрів. Пн. Пд. ЗС
Номер слайду 11
Порівняльна характеристика середовищ{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}В класіНа дворіВологість 55-60% Вологість в межах норми 60-72% Влітку спекотніше, а взимку тепло. Влітку не так спекотно, а взимку холодно. Не має вітаміну DОтримується вітамін DДефіцит кисню. Міститься достатньо кисню. Наявність у повітрі пилу, крейди та бактерій Наявність свіжого повітря О2
Номер слайду 12
Лавочки Лавочки метал-дерево від 1000 грн. Розглядається такий варіант як парапети навколо клумб
Номер слайду 13
Огорожа Огорожа – металосітка. Довжина огорожи 90 м, висота 160-175 см.