Презентація "Професійна компетентність (інформаційно-цифрова) практичного психолога у роботі з дітьми дошкільного віку"

Про матеріал
У презентації висвітлена професійна компетентність (інформаційно-цифрова - як одна з ключових компетентностей НУШ) практичного психолога у роботі з дітьми дошкільного віку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Професійна компетентність (інформаційно-цифрова) практичного психолога у роботі з дітьми дошкільного віку Підготувала: практичний психолог Красноградського ДНЗ (ясла-садка) №17 Красноградської міської ради Гелета Жанна Євгенівна

Номер слайду 2

«У діяльності навчальних закладів усіх типів і рівнів акредитації проблемам інформатизації повинна приділятись першочергова увага». Биков Валерій Юхимович, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України доктор технічних наук, професор

Номер слайду 3

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, і водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Номер слайду 4

Компоненти: Інформаційний (здатність до ефективної роботи з інформацією у всіх формах її подання); Комп’ютерний (вміння та навички щодо роботи з сучасними комп ’ютерами); Застосування (здатність застосовувати сучасні ІКТ для роботи з інформацією та розв’язуванню різноманітних задач).

Номер слайду 5

Сучасні інформаційно-комунікаційні технології (далі ІКТ) все ширше використовуються як суспільний продукт, що забезпечує інтенсифікацію всіх сфер життя.

Номер слайду 6

Важливим є врахування умов ефективного формування інформаційно-цифрової компетентності психолога: визначення складових інформаційно-комунікаційної компетентності; підвищення рівня сформованості інформаційно-комунікаційної культури; тренінгова система навчання психолога; наявність технічного оснащення у кабінеті психолога та у закладі вцілому; системне використання набутих навичок на практиці.

Номер слайду 7

Самоосвіта психолога є основою його професійного зростання. Сьогодення вимагає вміння розподіляти тренди технологій, орієнтуватися в інформаційних середовищах. Сучасне інформаційне суспільство спонукає психолога ЗДО працювати на перспективу, володіти інноваційними методиками та новітніми технологіями. Обмін досвідом роботи з колегами, збір та аналіз нової психологічної інформації є необхідним для професійного зросту психолога. Для якісного виконання своїх професійних обов’язків ми використовуємо передові технології.

Номер слайду 8

ІКТ використовуються у всіх напрямках роботи практичного психолога, а саме: Організаційно-методичній; Психодіагностичній; Корекційно-відновлювальній і розвивальній; Консультативній; Профілактичній та просвітницькій.

Номер слайду 9

Організаційно-методична робота: Оформлення документації психологічної служби; Складання, планів, графіків, звітів; Використання електронних психологічних бібліотек; Розробка рекомендацій, порад для батьків та педагогів; Розробка корекційних програм; Складання діаграм, презентацій; Створення бази даних за підсумками діагностики; Друк необхідного матеріалу, бланків тестів; Мережева взаємодія (створення сайтів (блогів) та висвітлення на них власної роботи, використання e-mail, групи в соціальних мережах); Участь у психолого-педагогічних вебінарах, чатах, конференціях тощо.

Номер слайду 10

Оформлення інформаційного куточка для педагогів та батьків

Номер слайду 11

Обробка даних результатів проведених досліджень у вигляді діаграм

Номер слайду 12

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Що зайве?

Номер слайду 15

Підбери ліктарик до будинку за кольором

Номер слайду 16

Знайди відмінність

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Консультативна робота (показ фрагментів відеороликів)

Номер слайду 19

Психологічна просвіта (показ презентацій, відеороликів під час виступу на групових консультаціях, тренінгах, батьківських зборах, нарадах)

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Висновок: Отже, інформаційно-цифрова компетентність займає значне місце та є однією з ключових компетенцій в Концепції Нової української школи, а повноцінне виконання психологами своєї професійної діяльності сьогодні неможливе за умови відсутності використання ІКТ. Від цього залежить мобільність, своєчасність та ефективність нашої роботи. Використання сучасних ІКТ в роботі практичного психолога ЗДО дозволяє внести кардинально нове у звичайні форми роботи, сприяє цікавому, всебічному розкриттю, зрозумілішому поданню матеріалу, а також робить заняття цікавішими і ефективнішими. Тому їх впровадження є доцільним і перспективним. Переконана, що використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі психолога з дітьми дошкільного віку- це не просто віяння часу, а необхідність нашого сьогодення.

Номер слайду 22

Використана література: Концепція нової української школи – Режим доступу:https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf Проблеми і цілі інформатизації освіти України – Режим доступу:http://lib.iitta.gov.ua/1166/1/ Стаття “Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності” Вержанська Н.Й., Гебрич Р.М.,Грищенко Н.В. Режим доступу: https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/59268/

Номер слайду 23

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
27 квітня 2019
Переглядів
2669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку