Презентація " Профілактика професійних захворювань засобами фізичноїкультури"

Про матеріал
Профілактика порушень опорно-рухового апарату в учнів музичних закладів освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумкова робота слухача курсів підвищення кваліфікації для вчителів фізичної культури Волченко Ольги Михайлівни.

Номер слайду 2

ТЕМА Профілактика професійних захворювань засобами фізичної культури.

Номер слайду 3

Актуальність теми Перше місце серед усіх захворювань музикантів всіх класів посідають різноманітні порушення опорно-рухового апарату в наслідок тривалого перебування окремих частин тіла в малорухомому положенні та постійного нервового напруження. Використання методики Александера на уроках фізичної культури сприяє формуванню у дітей бажання виконувати вправи й контролювати положення корпусу в повсякденному житті.

Номер слайду 4

Мета досвіду Використання танцювальних вправ , вправ для корекції постави та тренування вестибулярного апарату з метою оздоровлення учнів, поглиблення мотивації до виконання фізичних вправ, придбання спеціальних знань, формування рухових умінь та навичок на уроках фізичної культури; підвищення на цій основі творчої, пізнавальної активності учнів.

Номер слайду 5

Завдання досвіду Озброєння учнів теоретичними знаннями про предмет фізичної культури, уміннями і навичками виконання різноманітних фізичних вправ. Висвітлення взаємозв’язків між виконанням танцювальних вправ та вправ для корекції постави і зміцненням здоров’я . Оновлення предметного змісту, форм, методів, процесу навчання та виховання на уроках фізичної культури. Забезпечення засвоєння нового змісту та набуття учнями компетентності для життя згідно формули НУШ.

Номер слайду 6

Методична новизна досвіду Використання танцювальних вправ, хороводів сприяє розвитку танцювальних здібностей, координації , формуванню правильної постави, сприяє гарному емоційному фону уроку. Використання під час занять вправ за методикою Александера сприяє свідомому корегуванню учнями постави створює сприятливі умови для опанування руховими діями без шкоди для здоров’я.

Номер слайду 7

Вправа 1

Номер слайду 8

Александер багато писав про "сприятливе положення тіла". Щоб знайти для себе це положення, учням пропонується зробити такий експеримент - ковзати спиною вниз по стіні, згинаючи і розводячи коліна, поки вся спина не притулиться до стіни. Коли в цьому положенні весь хребет, від голови до таза, буде витягнутий, тулуб треба нахилити від стіни вперед, залишаючи сідниці притиснутими до неї. У цьому положенні слід вимовити формули: "Голову вперед і вгору"; "Витягнути і розширити спину"; "Коліна вперед і нарізно". Крім цього можна вимовити формулу для шиї: "Шию вгору і назад", щоб здійснювалося її витягування.

Номер слайду 9

Не можна сутулитися в положенні сидячи (а), але і не слід вигинати спину і випинати груди(в) . Правильне положення - голова на одній лінії з тазом, коліна розведені. Ця поза дуже зручна (с).

Номер слайду 10

Висновок Одним з основних завдань педагога сучасної української школи є формування правильної постави у школярів. Профілактика повинна тривати все життя. Дорослій людині потрібні ті ж заходи профілактики, це повинно бути просто звичкою. Профілактику потрібно починати ще в дитячому віці, у першу чергу, з формування правильної постави. Хребет для людського організму основа, від його здоров'я залежить здоров'я в цілому.  Техніка Александера спрямована на те, щоб навчити асоціювати ряд формул з новою поставою і рухами. Для початку повторення про себе певних команд в певній послідовності дозволяє викликати звичну зайву напруженість м'язів в стані спокою і при русі, а потім - звільнитися від цих звичок.

ppt
Додав(-ла)
Волченко Ольга
Додано
30 жовтня
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку