Презентація "Прямокутник"

Про матеріал
Дана презентація дозволить опрацювати тему "Прямокутник", використовуючи технології критичного мислення на уроці геометрії. Матеріал зацікавить і вчителя, і учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання технологій критичного мислення учнів на уроках математики. Оксана Шепіль. ЗЗСО І-ІІІ ступенів с. Велика Яблунівка Березняківської сільської ради

Номер слайду 2

Геометрія 8 клас. Прямокутник

Номер слайду 3

Темап. РЯМОКУТНИК І ЙОГО ВЛАСТИВОСТІМета. Сформувати поняття прямокутника; засвоїти його властивості; сформувати вміння розв”язувати задачі; розвивати культуру математичного мислення, креативність, пам”ять, увагу; виховувати творчий підхід до практичного застосування знань

Номер слайду 4

ТИП УРОКУЗасвоєння нових знань і вмінь

Номер слайду 5

Фаза актуалізаціїКошик ідей Кількість дітей будь-яка. Дошка, крейда (папір формату А1 або ватман, фліпчарт, магніти або біндери, кольорові маркери) 5 хвилини

Номер слайду 6

Учні за бажанням виходять до дошки і записують все, що знать про чотирикутник і прямокутник, який оглядово вивчали в початковій школі. Очікувані відповіді учнів: Чотири сторони;Чотири кути;Дві діагоналі;Р=а+b+с+d;Р=2а+2b;Всі кути прямі;Діагоналі рівні;Діагоналі в точці перетину діляться пополам;S=ab;Чотирикутники є опуклими і неопуклими;Несусідні вершини називаються протилежними;Відрізок, який з’єднує протилежні вершини називається діагоналлю. 

Номер слайду 7

Асоціативний кущ. Кількість дітей будь-яка3 хвилиниІлюстрація

Номер слайду 8

Завдання1. Накресліть довільний чотирикутник2. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого діагоналі взаємно перпендикулярні3. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого діагоналі рівні4. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого є два прямих кути5. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого сторони рівні, а діагоналі різні Відповіді

Номер слайду 9

Фаза побудови знань. Прогнозування за ілюстрацією. Кількість дітей будь-яка Ілюстрація Діти роблять свої припущення щодо теми, та що вони знають з цього приводу

Номер слайду 10

яка геометрична фігура зображена на рисунку?якими за розміщенням є протилежні сторони даної фігури?порівняйте довжини протилежних сторін;порівняйте протилежні кути даного чотирикутника;знайдіть суму кутів, прилеглих до однієї бічної сторони.

Номер слайду 11

Кількість дітей будь-якаІлюстрація Діти роблять свої припущення щодо теми, та що вони знають з цього приводу. Кластер

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Метод «Ромашка Блума»Метод розроблений за таксономічним принципом американського вченого. Бенджаміна Блума та його шести рівнів учбових цілей в когнітивній сфері: знання – розуміння – застосування – аналіз – синтез – оцінка. Цей метод містить питання різної складності, різні за форматом, що дозволить учням аналізувати, порівнювати, фантазувати, логічно мислити. Робота може бути індивідуальною або груповою. Ресурси: дошка, крейда (папір формату А1 або ватман, фліпчарт, магніти або біндери, кольорові маркери)до 15хв

Номер слайду 14

Хід роботи. Вчитель знайомить учнів з інформацією. Потім задає питання. Питання можна оформити у вигляді ромашки (намальованій на дошці або у вигляді об’ємної квітки), де на кожній пелюстці – відповідне питання. Прості/фактичні (на перевірку пам’яті): Що...? Де...? Коли...? Уточнюючі: ти вважаєш, що...? Тобто ти сказав, що...? Ти бачиш це так ...?Пояснюючі: чому...? Що мається на увазі...?яка головна ідея...? Творчі, де є елемент прогнозу/припущення: а що, якби...? Як б покращили...? Запропонуйте альтернативу...

Номер слайду 15

Оцінювальні: чим щось відрізняється від іншого? Наскільки цінними є...? Як би ви визначили/аргументували...? Яке судження ви можете зробити з приводу...? тощо. Практичні, що мають висвітлити зв’язок теорії з життям: де це застосовується у повсякденному житті? Як це можна використати на практиці?

Номер слайду 16

Який чотирикутник називається прямокутником?Як ще можна дати означення прямокутнику?Як можна, знаючи ознаки прямокутника, визначити, чи буде бетонна плита з прямолінійними сторонами мати форму прямокутника? Для цього маємо лише мотузку. Чому паралелограм, у якого один кут прямий, є прямокутником?Що отримаємо, якщо сполучимо середини сторін прямокутника?Що буде, якщо сторони прямокутника стануть однаковими?

Номер слайду 17

Фаза консолідації Метод: «Швидке письмо»Метод дає можливість написати щось з певної теми чи розкрити питання протягом короткого часу. Кількість учнів довільна Ресурси: дошка, крейда (папір формату А1 або ватман, фліпчарт, магніти або біндери, кольорові маркери), зображення кошика на дошці або зображене на папері, стікери, ручки, олівці. Час: до 5хв

Номер слайду 18

паралелограм, у якого всі кути прямі…(прямокутник)сума довжин усіх сторін чотирикутника … (периметр)у прямокутника протилежні сторони … (паралельні, рівні)відрізки, що сполучають протилежні вершини чотирикутника …(діагоналі)паралелограм, у якого всі кути рівні…(прямокутник)діагоналі прямокутника…(рівні)сума кутів прямокутника дорівнює …( 360°)сума кутів прямокутника, прилеглих до однієї бічної сторони … (180°)Учні отримують на листках завдання . Початком, підказкою може бути незакінчене речення, яке учні мають дописати. Писати потрібно швидко, «думаючи вголос».

Номер слайду 19

pptx
Додано
15 січня
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку