Мета: систематизувати знання учнів про прямокутник і квадрат, відпрацювати навички обчислення периметра прямокутника, квадрата, їх побудови за допомогою лінійки; виховувати уміння слухати інших, активність, дисциплінованість;- розвивати увагу, логічне мислення. Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата.
Виконання графічних вправ1)Побудуйте незамкнену ламану, яка складається: а) з чотирьох ланок, жодні з яких не перетинаються;б) з шести ланок, дві з яких перетинаються.2) Побудуйте замкнену ламану, яка складається: а) з п'яти ланок, жодні з яких не перетинаються; б) з чотирьох ланок, жодні з яких перетинаються. НАЗВІТЬ УТВОРЕНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. У ЯКОМУ ІЗ ЗАВДАНЬ ОТРИМАЛИ МНОГОКУТНИК?Геометричні фігури, утворені замкненими ламаними, ланки яких не перетинаються, називаються многокутниками.
РОЗВЯЗУЄМО ЗАДАЧІ: Задача І. Накресліть чотирикутник, у якого два сусідні кути прямі, та побудуйте поруч з ним рівний йому чотирикутник (пояснити відповідь). Задача 2. Чому дорівнює периметр многокутника АВСМР, якщо АВ=10 см, ВС=13 см, СМ=7 см, МР=9 см, АР=11 см?Задача 3. Накресліть довільний прямокутник. Виміряйте довжини його сторін, знайдіть периметр прямокутника. Задача 4. Обчисліть периметр квадрата, сторона якого дорівнює 12 см. Задача 5. У п'ятикутнику одна сторона дорівнює 18 см; друга на 6 см більша, ніж перша; третя в 3 рази менша, ніж сума першої й другої; четверта дорівнює п'ятій і на 5 см менша за другу. Обчисліть периметр п'ятикутника.