Презентація "Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника, квадрата."

Про матеріал
Матеріали для роботи на уроках математики у 5 класі. Узагальнюючий урок з теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель математики Сизько Ю. А. Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета: систематизувати знання учнів про прямокутник і квадрат, відпрацювати навички обчислення периметра прямокутника, квадрата, їх побудови за допомогою лінійки; виховувати уміння слухати інших, активність, дисциплінованість;- розвивати увагу, логічне мислення. Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата.

Номер слайду 4

А С Х Х Е В К О Р Х К Назвіть геометричні фігури зображені на малюнку. Дайте означення фігур.

Номер слайду 5

Знайдіть на малюнку ламану? Замкнену ламану? Назвіть вершини і ланки ламаних.

Номер слайду 6

Які геометричні фігури (назвати номера фігур) вам знайомі з початкових класів? Які фігури (номер) вам не знайомі? Як можна назвати всі фігури?

Номер слайду 7

Виконання графічних вправ1)Побудуйте незамкнену ламану, яка складається: а) з чотирьох ланок, жодні з яких не перетинаються;б) з шести ланок, дві з яких перетинаються.2) Побудуйте замкнену ламану, яка складається: а) з п'яти ланок, жодні з яких не перетинаються; б) з чотирьох ланок, жодні з яких перетинаються. НАЗВІТЬ УТВОРЕНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. У ЯКОМУ ІЗ ЗАВДАНЬ ОТРИМАЛИ МНОГОКУТНИК?Геометричні фігури, утворені замкненими ламаними, ланки яких не перетинаються, називаються многокутниками.

Номер слайду 8

 Що називають периметром геометричної фігури? Суму довжин усіх сторін многокутника називають його периметром.)Чи може периметр фігури бути меншим за суму будь-яких двох її сторін? Ні.     

Номер слайду 9

Діагоналлю чотирикутника є відрізок, що сполучає протилежні вершини. А Р М О В Е ОС К К

Номер слайду 10

Практичне завдання.- Побудуй довільний чотирикутник. - Познач його вершини. - Виміряй сторони чотирикутника.- Знайди його периметр.- Проведи діагоналі чотирикутника.

Номер слайду 11

РОЗВЯЗУЄМО ЗАДАЧІ: Задача І. Накресліть чотирикутник, у якого два сусідні кути прямі, та побудуйте поруч з ним рівний йому чотирикутник (пояснити відповідь). Задача 2. Чому дорівнює периметр многокутника АВСМР, якщо АВ=10 см, ВС=13 см, СМ=7 см, МР=9 см, АР=11 см?Задача 3.  Накресліть довільний прямокутник. Виміряйте довжини його сторін, знайдіть периметр прямокутника. Задача 4. Обчисліть периметр квадрата, сторона якого дорівнює 12 см. Задача 5. У п'ятикутнику одна сторона дорівнює 18 см; друга на 6 см більша, ніж перша; третя в 3 рази менша, ніж сума першої й другої; четверта дорівнює п'ятій і на 5 см менша за другу. Обчисліть периметр п'ятикутника. 

Номер слайду 12

Запишіть означення многокутника, користуючись хмаринками слів.

Номер слайду 13

чотирикутник, Прямокутник – цевсі кути у якогопрямі. Запишіть означення прямокутника, користуючись хмаринками слів.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Завдання додому 1. Опрацювати конспект.2. Із кольорового картону виготовити по одній моделі прямокутника і квадрата довільного розміру. Зайти їх периметр.

pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
5788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку