ПРЕЗЕНТАЦІЯ "QR-код + біологія"

Про матеріал
Використання QR-кодів дозволить урізноманітнити навчальний процес. До того ж, залучення новітніх технологій у навчальний процес дозволить збільшити зацікавленість школярів до навчання, а для вас може стати зручною формою організації навчального процесу. Ще в презентації є цікаві канали youtube для викладання біології в школі. Скануйте і переходьте на канали. Удачі!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

QR-код+ біологія

Номер слайду 2

Що таке QR-код. QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. Такі графічні позначки є вдосконаленням лінійних штрих-кодів. Однак на відміну від них, QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів. Принцип такого кодування було створено японською компанією Denso-Wave в 1994 році. Такі коди спершу призначалися для потреб машинобудування, наразі вони використовуються практично повсюдно.

Номер слайду 3

Як це працюєНа відміну від штрих-коду, сканування якого можливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогою звичайної камери типового смартфона. Для цього на ньому має бути попередньо встановлена відповідна програма-сканер. QR-коди включають три квадрати, що призначені для орієнтації та визначення меж всього закодованого зображення, та окремі пікселі, які розташовані в області між цими квадратами. Пікселі, власне, несуть закодований зміст.

Номер слайду 4

Інструкція, як використовувати QR-коди

Номер слайду 5

Переваги використання QR-кодування:123швидко: дозволяє отримати миттєвий доступ до закодованої інформації;зручно: вміщує великі об'єми відомостей у невеликому зображенні (4296 символів, а це більше, ніж 2 аркуші машинописного тексту);просто: розміщувати код можна на будь-якій рівній поверхні (аркуш, стіна, підлога, бетоноване шкільне подвір'я тощо).

Номер слайду 6

Як це можна використати у навчальному процесіСучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням сучасними підлітками здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення вашого предмету!

Номер слайду 7

Приклад віртуальної бібліотеки, яку можна розмістити безпосередньо на стіні коридору школи чи у навчальному кабінеті

Номер слайду 8

QR-код+ біологія. Біологія. Оптіма

Номер слайду 9

За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити навчальний процес наступним чином:кодування посилань на домашні завдання чи практичні роботи(наприклад, якщо їх виконання передбачає використання гугл-форми, гугл-диску тощо);проведення квесту, підказки до кожної схованки якого будуть зашифровані у вигляді відповідного QR-коду;організація виставки у класі чи коридорами школи, інформацію до експонатів якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду.розміщення коридорами школи відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо;розміщення кодів на підручниках чи книгах у бібліотеці з посиланнями доступу до електронної версії відповідного видання.

Номер слайду 10

Приклад підказки до квесту з використанням QR-кодів, яка розміщена на тротуарі

Номер слайду 11

Інструменти для генерації QR-кодівІснують спеціальні програми як для створення відповідних кодів, так і для їх миттєвого сканування. З легкістю створити код можна з використанням програми QRcodes. За допомогою цієї програми можна кодувати таку інформацію:текст;візитівка;посилання;E-mail;SMS;GPS координати.

Номер слайду 12

Переваги QRcodes:програма безкоштовна;інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;функція комбінування кольорів фону та кодованого зображення;можливість обрання розміру та кута повороту QR-коду. Також для створення власних кодів можна використовувати Qr-code generator. Ця програма передбачає дещо ширший діапазон можливостей (створення статичного чи динамічного кодів, додавання логотипу, можливість вивантаження растрового та векторного зображення коду тощо). Однак, на відміну від QRcodes, цей сервіс за виключенням стартової сторінки, є англомовний.

Номер слайду 13

Інструменти для сканування QR-кодів. На сервісах Google Play та App Store можна знайти безліч програм, які створенні для сканування QR-кодів. Ми обрали програми, які, на наш погляд, мають значні переваги:безкоштовні;мають зручний інтерфейс;працюють одночасно зі штрих-кодами та QR-кодами;можливість працювати з мінімальною роздільною здатністю зображень;підтримка широкого діапазону розширень кодів;постійно оновлюються розробниками.

Номер слайду 14

Використання QR-кодів дозволить урізноманітнити навчальний процес. До того ж, залучення новітніх технологій у навчальний процес дозволить збільшити зацікавленість школярів до навчання, а для вас може стати зручною формою організації навчального процесу. А щоб більш детально дізнатися про практичне використання QR-кодів рекомендуємо переглянути«QR-коди в освітній діяльності – перший крок у доповнену реальність».

Номер слайду 15

GLOFISH

pptx
Додано
4 травня 2021
Переглядів
1734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку