Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Їй присвячується 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі. Візьміться за ручки міцніше,Посміхніться веселіше. День новий настав для нас. Світить сонечко в наш клас. Швидко рученьки піднялиІ сонечко привітали: Ясне сонечко, привіт!Світиш ти на цілий світ,Зігріваєш усіх нас,Настрій піднімаєш кожен раз!
Практика ранкових зустрічей{1 FECB4 D8-DB02-4 DC6-A0 A2-4 F2 EBAE1 DC90}Для вчителя. Для учнівдопомагає вчителю створити спільноту в класі, що зазвичай потребує часу, уваги й терпіння;сприяє налагодженню взаємин між дітьми і дорослим;Учитель, виконуючи роль фасилітатора, може використовувати свій час для заохочення спілкування школярів, надання їм допомоги тощо. Вчитель має змогу отримати інформацію стосовно загального емоційного налаштування класу і відповідно, про кожного учня окремо, тим самим посприяти покращенню настрою чи стимуювати робочий настрій дітей.відбувається розвиток важливих навичок дітей, зокрема спілкування, академічних і соціальних умінь. діти вчаться взаємній повазі та позитивному ставленню один до одного, толерантному відношенню та взаємопідтримці;учні демонструють вищий рівень відчуття спільноти і ширший діапазон позитивних проявів таких якостей: краще ставлення до школи, повага та довіра до вчителя і своїх однокласників, шлибше відчуття власної гідності та важливості, повніше розуміння демократичних цінностей та ширша практика розв’язування конфліктів.
Привітання. Учні разом з вчителем розміщуються колом. Усі вітаються, звертаючись один до одного на ім'я, що допомагає створити дружню, доброзичливу атмосферу. Прості вітання. Привітання-знайомства. Вітання і відповідіКоди або “таємні вітання”Ігри (передавання предмета, математичні привітання, абеткове привітання).
Щоденні новини. Це письмові повідомлення, які щодня вивішуються на відповідному стенді чи дошці. Вони налаштовують дітей на те, що має вивчатися цього дня, а також дають можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини сприяють розвитку демократичної практики через надання відкритої інформації, важливої для всіх, у письмовій або усній формі.
Обмін інформацією. Учні висловлюють свої власні ідеї, почуття, а також обмінюються важливою для них інформацією та досвідом. Однокласники ставлять запитання або коментують. Особа, яка висловлює свої думки, відповідає на запитання. Таким чином учні дізнаються про інших і надають можливість іншим дізнатись про них. Вправа «Крісло автора»;Обговорення правил класу;Вирішення конфліктів та складних ситуацій;Обговорення нових ідей стосовно розвитку класу.
Групове заняття. Спільні ігри і заняття дають змогу забезпечити соціальний, академічний і фізичний розвиток, а також створюють можливості вчитися на помилках, виявляти наполегливість у сприятливому середовищі. Вправа «Карусель гарних побажань»Гра «Театр пантоміми» Вправа «Малюємо мрію разом»Весела руханка «Зроби як я!»Гра «Зіпсований телефон»Гра «Театр пантоміми»