Презентація “Разом об’єднатися, веселіше гратися”

Про матеріал
Психолого-педагогічне проектування діяльності. Тема: “Разом об’єднатися, веселіше гратися”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічне проектування діяльностіТема: “Разом об’єднатися, веселіше гратися”Підготувала: Ніщета В. А.

Номер слайду 2

Учасники проекту: діти молодшого дошкільного віку, вихователі, батьки. Тривалість проекту: довготривалий.

Номер слайду 3

Мета проекту:● у процесі гри формувати в дітей навички спільної діяльності, прищеплювати бажання перебувати в колективі та розвивати здібність до праці, посилювати відчуття згуртованості в групі;● створити умов для формування у дітей цілісної картини світу через організацію різних видів діяльності: ігрової, пізнавальної, мовної, художньо-естетичної, продуктивною;● теоретично і експериментально обґрунтувати педагогічні умови, що забезпечують у своїй сукупності успішність розвитку емоційної чуйності у дітей раннього віку в процесі формування пізнавальної активності до іграшок;● накопичити і збагатити емоційний досвід;● розвивати мовлення дітей;● збагачувати словниковий запас через ігрову діяльність;● розвивати наочно-дієве мислення, стимулювати пошук нових способів вирішення практичних завдань за допомогою різних предметів (іграшок, предметів побуту);● розвивати вміння дітей відтворювати в ігровій діяльності оточуюче, відносини між людьми;● виховувати у дітей бережливе ставлення до іграшок;● виховувати у дітей дружні відносини в дитячому колективі.

Номер слайду 4

Завдання проекту:● створення умов для ігрової діяльності дітей;● допомогти дітям об’єднуватися в групи на основі особистої симпатії;● привчати і дотримуватись в процесі гри елементарних правил поведінки;● в процесі ігор розвивати у дітей інтерес до оточуючого, спостережливість, мову, збагачувати словниковий запас;● викликати інтерес до творчих проявів у грі та ігровому спілкуванні з однолітками; ● допомагати батькам створювати умови для дітей та розширити знання по керівництву ігрової діяльності.

Номер слайду 5

Очікувані результати:● виявляють інтерес до експериментування з різними іграшками;● оволодівають знаннями про властивості, якостях і функціональне призначення іграшок;● виявляють доброту, турботу, дбайливе ставлення до іграшок;● зростає мовна активність дітей в різних видах діяльності;● сформовані правила норм поведінки під час колективних ігор;● проявляють самостійність, активність, організаторські здібності під час колективних ігор.● підвищення професійного рівня педагогів та рівня педкультури батьків;● оновлення та поповнення предметно-розвивального середовища (зони, ігри, посібники);● збагачення батьківського досвіду прийомами взаємодії і співпраці з дитиною в сім'ї;● підвищення компетентності батьків при виборі ігор.

Номер слайду 6

І. Мотиваційний етап. Мета: Визначення педагогом теми, цілей і завдань, зміст проекту, прогнозування результату. Обговорення з батьками проекту, з'ясування можливостей, засобів, необхідних для реалізації проекту, визначення змісту діяльності всіх учасників проекту. Розвивати ініціативність. Плекати почуття власної спроможності, цілеспрямованість, наполегливість. Форми роботи. Підібрати та опрацювати матеріал з даної теми. Провести діагностування для виявлення вмінь та здібностей дітей. Бесіда “Іграшки в які ми граємо” Ігри “Кубик на кубик - буде башточка”, “Як грають дружні малята” Читання художнього твору: “Зайчикова хатка”Створення “Дерева цілей”Виготовлення “Скриньки – цікавинки”

Номер слайду 7

II. Інформаційний етап. Мета: накопичувати, розширювати, поглибити та поповнювати знання дітей новою інформацією про, іграшки, ігрову діяльність дітей. Прищеплювати дітям корисні звички чемного поводження в колективі. Вчити правил поведінки під час ігор. Сприяти розвитку мовлення, логічного мислення, пам’яті. Виховувати дружні взаємовідносини в дитячому колективі. Форми роботи. Сюжетна гра “Вибираємо іграшки для прогулянки”Консультація для батьків “Гра та іграшки в житті дитини”Гра-роздум “Для чого потрібні іграшки?”Ігрова ситуація “Поділись іграшками з товаришем”Бесіда “Цікаво звідки з’явилась іграшка?”Психогімнастика “Коло дружби і сміху”Р/гра “Встаньте діти, встаньте в коло”Мовленнєва гра “Що іграшка розповість про себе?”

Номер слайду 8

III. Репродуктивний етап. Мета: сприяти практичному застосуванню набутих на інформаційному етапі знань, умінь та навичок. Cтворити умови для послідовного перенесення отриманих знань, умінь в самостійну ігрову діяльність.розширити ігрові можливості дітей, вводячи нові сюжетні лінії, атрибути, ігрові персонажі.  Форми роботи. Словесна гра “Моя найулюбленіша іграшка”Читання художньої літератури А. Барто “Іграшки”Д.гра “Безпечно-небезпечно”Сюжетно рольова гра “Поїздка в Країну Гралію”Ігри-забави для дітей. Бесіда “Які ігри я знаю?”Індивідуальі бесіди з батьками “Значення гри в розвитку і вихованні дитини”Пальчикова гімнастика “Наші вправні пальчики”

Номер слайду 9

IV. Узагальнюючий етап. Мета: узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички, набуті дітьми протягом попередніх етапів. Проаналізувати ігрову діяльність дітей з метою виявлення нових сюжетних ліній, ролей, ігрових дій, змістовно пов’язаних з темою проекту. Форми роботи. Гра-роздум “Якою була перша іграшка?”, ‘А може з іграшками бути сумно?”Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) “Частування для іграшок”Р/гра “Мій дзвінкий, веселий м’яч”, “Вертушки”Сюжетно рольова гра “Укладаємо ляльку спати”Бесіда “Як грають дружні малята?”Показ настільного театру “Колобок”Д/гра “З чого зроблена іграшка”Хороводна гра “Хто у нас хороший”Ігрова ситуація “Запроси друга до гри”

Номер слайду 10

V. Творчий етап. Мета: реалізувати спільний творчий задум, до якого готувалися до попередніх етапах.наповнити процес його втілення спалахом позитивних емоцій; розвивати творчий потенціал дітей, заохочувати дітей та батьків оригінальністю. Форми роботи. Творчо-продуктивна діяльність (малювання) “Ми іграшками не тільки граємо, а ще й малюємо”Гра-забава “Сюрприз в іграшці”Розвага “Кличе в коло гра весела”Пальчикова гра “Є у нас іграшки”Потішки “Як у нашого Данила дудко “Ой, ду-ду””Музично театралізована діяльність театр іграшки “Як козлик шукав маму”Сюжетно рольова гра “Іграшки приходять в гості”Музично дидактична гра “Що звучить?”

Номер слайду 11

VI. Рефлексійно-оцінювальний етап. Мета: проаналізувати рівень організації проекту, що було корисним та цікавим. Усвідомити досвід, набутий на попередніх етапах. Вправляти в умінні виражати вдячність тим, хто допоміг реалізувати спільний задум, радість за власні успіхи та успіхи дітей.  Форми роботи. Гра-імітація “Моя улюблена іграшка”Вечір відгадування загадок про іграшки. Розвага “Кличе в коло гра весела”Ліплення на тему: “Моя улюблена іграшка”Розвага “Іграшки – наші найкращі друзі”Музично театралізована діяльність театр іграшки “Ми - іграшки”Сюжетно рольова гра з іграшками за бажанням дітей. Рухлива гра “Яка іграшка сховалась?”

Номер слайду 12

Використана література 1. Базовий компонент дошкільної освіти // Дошкільне виховання. – 2012. – №7. – С.4-19. 2. Метод проектів у діяльності дошкільного закладу / Укладач Л. А. Швайка. – Х. : Вид. група «Основа», – 2010. – 203 с. 3. Обов’язкова освіта дітей дошкільного віку : форми здобуття, організація і зміст роботи : Збірник методичних матеріалів [Текст] / [авт.-упоряд. : О. П. Долинна, А. П. Бурова, О. В. Низковська, Т. П. Носачова]. – Тернопіль : Мандрівець, – 2011. – 480 с. 4. Піроженко Т. О. Психічний розвиток дитини дошкільного віку : досвід роботи сучасного дошкільного навчального закладу. – Запоріжжя : «ЛІПС» ЛТД, 2003. – 168 с. 5. Піроженко Т. Особистість дошкільника : перспективи розвитку / Т. Піроженко. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 136 с. 6. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О.І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. – Тернопіль : Мандрівець, 2012. – 264 с. . 8. Проектні технології у дошкільному навчальному закладі / Упорядник Ю. Д. Буракова. – Х. : Вид. група «Основа», 2009. – 204 с.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку