Презентація"Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках німецької та англійської мов"

Про матеріал
Реалізуючи наскрізні змістові лінії на уроках іноземних мов,потрібно формувати в учнів поняття того, що людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища; громадянську відповідальність. Структура кожного уроку потребує реалізації цих лінії: активні методи роботи (інсценізування, рольові ігри), фізкультхвилинки та хвилини релаксації, зміна діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках німецької та англійської мов. Диркавець Наталія Степанівнавчитель німецької та англійської мов. Сколівського ЗЗСО

Номер слайду 2

“Екологічна безпека та сталий розвиток”Реалізуючи наскрізну змістову лінію «Екологічна безпека та сталий розвиток» ми маємо на увазі розвиток, який дозволяє існуючому поколінню задовольнити свої потреби без шкоди для майбутніх. Працюючи над темами «Природа і погода», «Клімат», «Довкілля », «Транспорт», «Подорожі», «Охорона здоров’я» треба формувати в учнів поняття того, що людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

“Громадянська відповідальність”Щодо наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність», її реалізацію спрямовано на формування відповідального громадянина нашого суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Здоров’я та безпека»Для реалізації змістової лінії «Здоров’я та безпека» можуть бути використані теми«Їжа», «Спорт», «Здоров’я», «Інтернет», «Відпочинок та дозвілля», бо саме ця тематика спрямована на збереження здоров’я підростаючого покоління. Крім цього, сама структура кожного уроку потребує реалізації цієї лінії: активні методи роботи (інсценізування, рольові ігри), фізкультхвилинки та хвилини релаксації, зміна діяльності.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

«Підприємливість та фінансова грамотність»Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» забезпечить здатність учнів планувати та розробляти різні завдання, представляти себе та свої досягнення, приймати рішення, робити розрахунки. Наприклад, у темі «Одяг» учні можуть обговорювати вартість предметів одягу і вчитися грамотно розподіляти власні кошти. Під час вивчення тем «Магазини та покупки», «Здоров’я», «Моя родина» варто ознайомлювати учнів з лексикою, що стосується покупки та споживання товарів, міжнародні стандарти розмірів, види продажу та оплати товарів та інші спеціальні терміни, які можуть знадобитися людині в сучасному світі. 

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сергієнко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шульга Світлана Геннадіївна
    Дякую за корисний матеріал!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
5797
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку