Презентація "Рефлексія на уроках математики"

Про матеріал
Рефлексія –– роздуми людини, спрямовані на аналіз самої себе – своїх вчинків і минулих подій.Метою рефлексії є згадати, обміркувати власну діяльність – її зміст, методи, задачі, шляхи їх вирішення, отримані результати, знайти помилки та продумати як їх виправити, визначити план подальших дій для корегування результатів. За допомогою даної презентації педагоги зможуть знайти узагальненні матеріали для проведення одного з етапів сучасного уроку «Рефлексія».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рефлексія в структурі сучасного уроку з використанням ікт

Номер слайду 2

Рефлексія –– роздуми людини, спрямовані на аналіз самої себе – своїх вчинків і минулих подій.

Номер слайду 3

Предметна математична компетентність. Предметна математична компетентність - особистісне утворення, що характеризує здатність учня (учениці) створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати досвід математичної діяльності під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач. Основним завданням навчання математики є опанування учнями предметних математичних компетенцій: обчислювальних; інформаційнографічних; логічних; геометричних; алгебраїчних. Предметна математична компетентність – здатність учня активізувати, інтегрувати і застосовувати у конкретній ситуації навчальний досвід. Предметна математична компетентність учнів виявляється у таких ознаках: • цілісне сприйняття світу, розуміння ролі математики в пізнанні дійсності; • розпізнавання проблем, які розв’язуються із застосуванням математичних методів; • здатність розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії; • уміння користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією; • уміння орієнтуватися на площині та у просторі; • здатність застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях.

Номер слайду 4

Ключові освітні компетентності1. Ціннісно-смислова компетентність. Дана компетентність забезпечує механізм самовизначення учня в ситуаціях навчальної й іншої діяльності. Від неї залежать індивідуальна освітня траєкторія учня та програма його життєдіяльності в цілому.2. Загальнокультурна компетентність. Коло питань, в яких учень повинен бути добре обізнаний, мати пізнання та дуже широкий досвід діяльності: це особливості національної та загальнолюдської культури,, володіння ефективними способами організації вільного часу.3. Навчально-пізнавальна компетентність. Це сукупність компетентностей учня у сфері самостійної пізнавальної діяльност4.Інформаційна компетентність. За допомогою реальних об'єктів (телевізор, магнітофон, телефон, факс, комп'ютер, принтер, модем, копір тощо) й інформаційних технологій (аудіо-, відеозапис, електронна пошта, ЗМІ, Інтернет) формуються вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її. 5. Комунікативна компетентність. Включає знання необхідних мов, способів взаємодії з оточуючими й окремими людьми та подіями, навички роботи у групі, відігравання різних соціальних ролей у колективі. Учень має вміти презентувати себе, написати лист, анкету, заяву, поставити запитання, вести дискусію й ін.

Номер слайду 5

Схема руху думки під час рефлексування

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Рефлексія діяльностіСьогодні я дізнався... Було цікаво... Було важко... Я виконував завдання... Я зрозумів, що... Тепер я можу... Мене здивувало... Урок дав мені для життя...

Номер слайду 9

Самоаналіз роботи на уроці1. На уроці я працював активно / пасивно 2. Своєю роботою на уроці я задоволений / незадоволений 3. Урок для мене видався коротким / довгим 4. За урок я не втомився / втомився 5. Мій настрій став кращим / гіршим 6. Матеріал уроку для мене був зрозумілим / не зрозумілим корисним /.

Номер слайду 10

Анкета-рефлексія1. Яке моє найбільше досягнення? 2. У чому я змінився? 3. Який мій найбільший успіх? 4. Чому і як я його досяг? 5. Які мої найбільші труднощі10. Що я навчився робити. Анкета-рефлексія Варіант 3 1. Чому я вибрав саме це завдання? 2. Який головний результат моєї діяльності на уроці? 3. Що робив кожен член групи? 4. У чому полягала моя роль? Як я з нею впорався? 5. Моя оцінка колективної діяльності. 

Номер слайду 11

Рефлексія змісту навчального матеріалу. Зробіть позначки за допомогою знаків на полях біля тексту або в самому тексті. Знаю – дізнався – хочу дізнатися. «+» – Знаю. «!» – Новий матеріал (дізнався). «?» – Хочу дізнатися.

Номер слайду 12

Кластер (гронування) Фіксація системного поняття з взаємозв'язками

Номер слайду 13

Продовжіть фразу-Мені було цікаво...- Ми сьогодні розібралися... -Я сьогодні зрозумів, що... - Мені було важко... -Завтра я хочу на уроці

Номер слайду 14

Рефлексивний твір Потім ми зіткнулися з проблемою... Потім ми спостерігали (порівнювали, робили)... Ми побачили (зрозуміли)... Спочатку ми міркували так... Отже... Тепер ми будемо... 

Номер слайду 15

Ресторан. Уявіть, що сьогоднішній день ви провели в ресторані і тепер директор ресторану просить вас відповісти на кілька запитань за змістом уроку.- Я з'їв би ще цього...- Найбільше мені сподобалося... - Я майже переварив... - Я переїв... - Будь ласка, додайте...

Номер слайду 16

Сенкан Формула сенкану:«Сенкан» - слово походить від фр. «п’ять» і означає неримованій вірш у п’ять рядків на запропоновану тему. Сонце. Яскраве, тепле. Радує, гріє, світить. На землю падають промені. Краса! 1-й рядок. Іменник (тема). 2-й рядок. Два прикметники (яке воно?) 3-й рядок. Три дієслова (що воно робить?) 4-й рядок. Фраза-висновок з чотирьох слів. 5-й рядок. Іменник-синонім до теми.

Номер слайду 17

Сенкан Формула сенкану:«Сенкан» - слово походить від фр. «п’ять» і означає неримованій вірш у п’ять рядків на запропоновану тему. Сонце. Яскраве, тепле. Радує, гріє, світить. На землю падають промені. Краса! 1-ша рядок відповідає за основну тему заняття і відбутися у дається з ключового слова2-а рядок - два прикметників, що характеризують це поняття3-тя рядок - три дієслова , що відповідають за дію4-а рядок - коротке речення, що розкриває суть того, що відбувається5-а рядок - синонім головного слова

Номер слайду 18

Сходинки успіху. Намалюйте у зошитах сходинки по кількості завдань нашого уроку. Зафарбуйте ті сходинки, із завданнями на яких ви впорались

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Застосовуйте однакові маркери добре / погано

Номер слайду 21

 Рефлексія настрою та емоційного стану. Червоний – ви прагнете до лідерства. Помаранчевий – ви дозріли для змін у житті. Рожевий – вам не вистачає ніжності й легкості. Блакитний – мрієте про щось романтичне, піднесене. Темно-синій – вам необхідна сильна розрядка та відпочинок. Зелений – символізує потребу в самосвердженні. Коричневий – не вистачає фізичного відпочинку, ви шукаєте спокою.

Номер слайду 22

Дерево творчостіПрикріпіть на дерево листя, квіти, плоди. Плоди – урок пройшов корисно, плідно. Квітка – досить непогано. Зелений листочок – щось було, звичайно. Жовтий листочок –пропащий урок.

Номер слайду 23

Виберіть смайлик, який відповідає вашому настрою.«Смайлик»

Номер слайду 24

Букет настрою. Який букет ви візьмете сьогодні з уроку, чому? приємний настрій сумний настрій душевний настрій спокійний настрій захоплений настрій творчий настрій

Номер слайду 25

Переваги рефлексії: Переваги рефлексії: - поворот учня на самого себе: рух думки «угору» та «вглиб», від «назовні» до «всередину»

Номер слайду 26

Рефлексія на уроці – це спільна діяльність учнів і вчителя, що дозволяє вдосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня.

Номер слайду 27

Таблиця де Боно. Професор кембриджського університету Едвард де Боно пропонує оцінювати враження і підсумки заняття за допомогою простої таблиці «Плюс, мінус, цікаво»: «+» - все, що сподобалося на уроці«-» - все, що здалося марним, нудним і не цікавим«Цікаво» - що привернуло, змусило задуматися і викликало нові питання 

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

заповнити кросворд

Номер слайду 31

Хто заховався за сонечком

Номер слайду 32

Рефлексія  «Я все розумію, я все роблю правильно»  «Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді допускаю помилки»  «Я майже нічого не розумію, рівняння для мене дуже складні»

Номер слайду 33

Рефлексіяцей урок познайомив мене…цей урок навчив мене…цей урок допоміг мені…цей урок сприяв розвитку…

Номер слайду 34

Методика організації рефлексії

Номер слайду 35

Методика організації рефлексії

Номер слайду 36

Методика організації рефлексії

Номер слайду 37

Рефлексія

Номер слайду 38

Номер слайду 39

pptx
Додано
2 березня 2021
Переглядів
9802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку