Реклама (від лат. «виголошую») — елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.https://www.youtube.com/watch?v=i. Gwvb. Pr269 Y
Корисні сторони РЕКЛАМИ: Реклама сприяє розповсюдженню, тобто її називають «двигуном прогресу»,Реклама створюючи масовий попит, сприяє створенню масового виробництва і відповідно здешевлює ціни,Реклама дає кошти журналам, газетам, радіо і телебаченню.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Рекламу розрізняють:
Номер слайду 9
Залежно від території рекламу поділяють на:
Номер слайду 10
Мета рекламипривернути увагу, викликати інтерес, передати споживачеві інформацію і змусити його діяти певним чином. Виробити товар ще недостатньо, важливо, щоб він знайшов свого споживача. Тому рекламне звернення має повідомити дещо важливе і цікаве для споживача, про щось виключне, особливе, чого нема в інших товарах. Звернення в рекламі повинно бути правдивим, доказовим і виголошеним доступно, вчасно, щоб покупець звернув увагу на рекламований товар (послугу) і придбав його.https://www.youtube.com/watch?v=ib. WUk. Oc. DAz. I
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Рекламні ходи:
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Рекламне повідомлення:
Номер слайду 15
Фірмовий стиль виробника
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Творчі задання на вибір :1. Запропонуйте власний варіант оригінальної реклами2. Сформулюйте свій слоган до відомої продукції ,яку ви вживаєте.3. Розробіть сценарій власного рекламного відеоролика про охорону довкілля або шкідливість куріння.