19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Презентація "Реклама" до 28 уроку мистецтва у 9 класі

Про матеріал
Тема уроку: «Світ реклами». Види реклами: комерційна і соціальна, креативна, гіперболізована, у стилі мінімалізму, антиреклама. Мета: сформувати в учнів поняття про зміст реклами, її види; розвивати пізнавальні інтереси в учнів, логічне мислення,продовжувати формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати творчу активність, самостійність у формуванні нових знань, сприяти професійній орієнтації учнів; Обладнання: комп’ютер, підручники, інформація зі списком літератури та адресою сайтів, відео, леп буки, презентація. Тип уроку: урок-панорама, комбінований.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

“Реклама”Урок-панорама

Номер слайду 3

Урок мистецтва вітає щиро вас!Урок-панорама відбудеться у нас. Зібрались дві команди – розумники-знавці. В них досвіду багато – вони всі молодці. Командам нашим успіхів ми щиро побажаємо.І відповідей правильних від них усі чекаємо.

Номер слайду 4

Знавці реклами. Рекламне агентство Рекламне агентство

Номер слайду 5

Рекламні агентства

Номер слайду 6

Одна історія про рекламу

Номер слайду 7

Продовж вислів Українська народна мудрість«Добрий початок – половина… діла»«Хто багато працює, той багато… знає»

Номер слайду 8

Разом поміркуємо: Що таке реклама?

Номер слайду 9

Запам’ятай!Реклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута.

Номер слайду 10

Головна мета реклами: донести інформацію від рекламодавця до цільової аудиторії, зацікавити к діям та привернути увагу покупців, глядачів, замовників.«Мета реклами полягає не в тому, щоб розважати глядача, а в тому, щоб продавати товар» Девід Огілві

Номер слайду 11

Історія створення реклами

Номер слайду 12

Глашатаї – перші професіонали рекламної справи. Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку.

Номер слайду 13

Вперше американську рекламну справу відкрив Волні Палмер у Філадельфії в 1841 році. У США щорічно на рекламу витрачається понад 100 млрд. доларів.

Номер слайду 14

Історія створення реклами. Альфонс Муха, чеський художник створив перші рекламні буклети. В Парижі він став знаменитим завдяки своїм плакатам та театральним декораціям для відомої акторки Сари Бернар, розробив багато плакатів для реклами різних товарів.Історія створення реклами

Номер слайду 15

Перегляд відео «Історія створення реклами»

Номер слайду 16

Які види реклами існують?

Номер слайду 17

Телевізійна. Друкована. Зовнішня

Номер слайду 18

«Асоціативний кущ”РЕКЛАМАпросвітницькаполітичнасоціальнакомерційнаміжнароднателевізійнаіндивідуальнанаціональнарегіональна

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство.

Номер слайду 21

Яким чином рекламодавець привертає увагу покупця?

Номер слайду 22

Рекламне повідомлення має бути. Коротким70% відеоряду. Цікавим. Достовірним. Зрозумілим. Динамічним. Повинно повторюватися. Повинно виділятися серед інших рекламних повідомлень

Номер слайду 23

Засоби розповсюдження рекламної продукції: Словникова робота:

Номер слайду 24

Рекламні ходи:подарунки,лотерея, клуби за інтересами, реклама бренду через підтримку відомих команд спорту та шоу бізнесу. Словникова робота:

Номер слайду 25

Сучасна реклама – королева масової комунікаціїТелевізійна реклама. Реклама в пресіРеклама на транспортіЗовнішня реклама. Щитова реклама. Адресна і поштова. Реклама в Інтернеті

Номер слайду 26

Рекламний дизайн. Щоб вплив на споживача був дієвішим, у рекламі використовують … живопис, театр, кіно, телебачення, літературу, музику.

Номер слайду 27

Фірмовий стиль виробника -товарний знак або емблема,логотип, слоган, корпоративнийколір, сувенірна продукція. Словникова робота:

Номер слайду 28

Завдання:«Види реклами»

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Освітня реклама

Номер слайду 32

Політична реклама

Номер слайду 33

Креативна реклама

Номер слайду 34

Гіперболізована реклама

Номер слайду 35

Реклама в стилі мінімалізму

Номер слайду 36

Антиреклама

Номер слайду 37

Відео-завдання«Види реклами»

Номер слайду 38

Закріпимо свої знання. Гра “Плутанка”Правильно розмістивши слова у реченні, дайте вірне визначення реклами:“це інструмент ринку, - інформація й переконання, в її основі, Реклама - ”Реклама – це інструмент ринку, в її основі – інформація й переконання.

Номер слайду 39

Практична вправа «Реклама» Умови: Агентства отримують певну річ (фартух, брязкальце, присоска, шарф, зубна щітка, металева чашка, резинка для волосся, повітряна кулька, дверна ручка, ліхтарик). Потрібно за допомогою реклами даної речі (в гумористичній формі) впевнити усіх, що вона є дуже необхідною на уроці... Представляти свій предмет можна 1 – 3 учням. 

Номер слайду 40

“Філворд”РЕКЛАМА-ДВИУСЕРГОРПНУГ. ЦЕЗАСІБЗМУОПЙЕДЮЛИТИСТРЕБУВАТИТОНОВОЩОРП,ОГИРАНІШЕНІКО…ИЛУЧЕНИЛ

Номер слайду 41

Виконання тестових завданьв програмі Plickers

Номер слайду 42

Створення хмари слів в програмі Word. Art

Номер слайду 43

Практична робота: Створюємо лепбук «Світ реклами»

Номер слайду 44

«Хвилинка слави”

Номер слайду 45

Створіть рекламу українських музичних фестивалів (на вибір): SUMMER FEST (Сновськ)ПІСЕННА САДИБА (Київ)ОБНОВА-ФЕСТ (Чернівці)RESPUBLICA FEST (Кам’янець-Подільський)WOODSTOCK (Львів)ФАЙНЕ МІСТО (Тернопіль)РОК БУЛАВА (Черкаси)BEZVIZ ISLAND FESTIVAL (Київ) БАНДЕРШТАТ (Луцьк)ATLAS WEEKEND (Київ)ZAXIDFEST (Львів)

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Метод «Мозковий штурм»: Які рекламні засоби, прийоми ви вважаєте найпереконливішими?

Номер слайду 48

Метод «Мозковий штурм»: Яка реклама мала на вас найбільший вплив?

Номер слайду 49

Номер слайду 50

”Дерево сподівань”

Номер слайду 51

Рефлексія. Як ви оцінюєте свою роботу?Яке завдання виявилосянайскладнішим? Чому ви так вважаєте?Який етап уроку найбільшевас зацікавив?Над чим ще потрібно попрацювати?

Номер слайду 52

Домашнє завдання За допомогою соціального опитування визначити найбільш ефективний та привабливий засіб реклами. Скласти сенкан (вірш, що складається з п’яти рядків) до слова реклама.

Номер слайду 53

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Єрмак Марина
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
21 квітня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку