Яскравим проявом цих тенденцій є значне збільшити кількість зайнятих інформаційної діяльністю, тобто діяльністю, пов'язаної з виробництвом, обробкою, зберіганням та поширенням інформації. У найрозвиненіших країнах, насамперед у США, частка працівників інформаційного сектору економіки у числі зайнятих вже перевищує 50 %. Внесок інформаційного сектора економіки в ВНП розвинутих країн, за оцінками, становить 10-25 %.
Натомість ринок інформаційних товарів та послуг є сьогодні динамічно мерехтливим. Інформаційний бізнес, став однією з прибутковими перспективних, приваблює дедалі більше фірм. Інформаційні потреби різних рівнів ростуть все швидше, що розширює можливості інформаційного обміну, веде до появи дедалі нових інформаційних продуктів, стимулює розвиток всіх видів інформаційну діяльність
Досвід дуже багатьох країн показує, що пріоритетне розвиток інформаційного виробництва, у силу стратегічного характеру інформаційних ресурсів у розвитку сучасного суспільства дозволило багатьом державам подолати величезний розрив щодо рівня економічного та розвитку проти розвинені країни. У зв'язку з цим вивчення інформаційного виробництва, і зокрема, ринку інформації та його особливостей, представляє сьогодні значний теоретичний практичним інтерес.
Висновок Економіка інформації є порівняно новою сферою економічних досліджень. Різні підходи до вивчення інформації, як об'єкта економічного аналізу грунтуються в різних теоретичних положеннях. Ще кілька десятиріч тому поширена думка, що як щось невловиме і нематеріальне немає безпосередньо до економіки. Початок науково-технічної революції" і так званий інформаційний вибух докорінно змінили ставлення до продуктам інформаційну діяльність. Сьогодні відбувається своєрідний синтез крайніх точок зору пошуки істини дедалі більше ведуться посередині. У цьому неминуче використання знахідок і відкриттів, вчинених у інших наукових областях, більш-менш тісно межуючих із економікою й участі також вивчаючих феномен інформації.