Презентація "Рівнобедрені трикутники. Розв'язування задоч. Самостійна робота"

Про матеріал

Додаток до уроку "Рівнобедрені трикутники. Розв'язування задач. Самостійна робота"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Рівнобедрений трикутник. Розв'язування задач. Самостійна робота. Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Рівнобедрений трикутник. Медіана, бісектриса, висота рівнобедреного трикутника»; удосконалити вміння застосовувати ознаки та властивості рівнобедреного трикутника до розв'язування задач; перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у повсякденному житті;розвиваюча: розвивати логічне мислення та математичне мовлення, сприяти активізації розумової діяльності учнів, виникненню внутрішніх мотивів навчання;виховна: виховувати християнські цінності, товариськість, прищеплювати любов до математики .

Номер слайду 2

ДЕВІЗ УРОКУ«Тисячі шляхів ведуть до ПОМИЛКИ, до істини — ТІЛЬКИ ОДИН» Ж. Ж. Руссо

Номер слайду 3

Дві рівні сторони рівнобедреного трикутника називають … . Прилад, що допомагає виміряти довжини сторін трикутника. Як називали учнів Піфагора, котрі винайшли «трикутні числа»?Цей трикутник красень, друзі,в усій геометричній окрузі! Дві рівні сторони цей хлопець маєі кожен … його тут прозиває! У нього рівні при основі два кути, хоч як повз них не зможеш ти пройти! Їх три в трикутнику буває, вона чудово об’єднає вершину й середину сторони – не бачив ти такої дивини! Це … , любий друже, відрізок особливий дуже!2. Вона кут навпіл поділяє,і кожен учень її знає, і ти старайся не забуть – … її звуть. Кути при основі рівнобедреного трикутника … . Скільки відрізків у трикутнику, якщо в ньому провести медіану?5. Якщо з вершини перпендикуляр до сторони трикутника вести, то … трикутника відтак отримаєш миттєво ти!Що можна провести через дві точки? Як … не крути має він лиш три кути, а вершини сполучають сторони – так їх називають, які з них дві не додавай – за третю більше буде, знай!8. Скільки перпендикулярів можна провести з даної точки до прямої?9. Геометричні фігури ми вивчаємо на уроках … . Фігура, яка утвориться дотиканням двох основ рівнобедрених трикутників. Кросворд

Номер слайду 4

(Відповіді)Кросворд

Номер слайду 5

Закінчи речення. Трикутник, у якого дві сторони рівні, називається …Трикутник, у якого всі сторони рівні, називається …У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є …Якщо в трикутнику два кути рівні, то він …У трикутнику проти рівних сторін лежать рівні … У трикутнику проти рівних кутів лежать рівні …

Номер слайду 6

Яка властивість рівнобедреного трикутника асоціюється з маркою автомобіля?

Номер слайду 7

«ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ»

Номер слайду 8

І в. САМОСТIЙНА РОБОТА ІІ в.1. До якого виду (за кутами) належитьтрикутник на мaлюнку 1?А. Рівнобедрених. Б. Гострокутних. В. Тупокутних. Г. Прямокутних.2. До якого виду (за сторонами) належить трикутник на малюнку 2 ?А. Рівносторонніх. Б. Різносторонніх. В. Рівнобедрених. Г. Тупокутних.3. На малюнку 3  Р = ... А. 60°. Б. 120°. В. 140°. Г. 80°.4. На малюнку 4 РАВС = ... А. 15. Б. 22. В. 23. Г. 30.5. На малюнку 5  D = ... .6. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнюе 26 см. а основа - 10 см. 3найдіть довжини його бічних сторін. 1. До якого виду (за кутами) належитьтрикутник на мaлюнку 1?А. Рівнобедрених. Б. Гострокутних. В. Тупокутних. Г. Прямокутних.2. До якого виду (за сторонами) належить трикутник на малюнку 2 ?А. Рівносторонніх. Б. Рівнобедрених. В. Різносторонних. Г. Гострокутних.3. На малюнку 3  М = ... А. 40°. Б. 140°. В. 100°. Г. 70°.4. На малюнку 4 РАВС = ... А. 12. Б. 17. В. 19. Г. 24.5. На малюнку 5  D =... .6. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнюе 26 см. а бічні сторони - 8 см. 3найдіть довжину його основи.

Номер слайду 9

І в. САМОСТIЙНА РОБОТА ІІ в.1. До якого виду (за кутами) належитьтрикутник на мaлюнку 1?А. Рівнобедрених. Б. Гострокутних. В. Тупокутних. Г. Прямокутних.2. До якого виду (за сторонами) належить трикутник на малюнку 2 ?А. Рівносторонніх. Б. Різносторонніх. В. Рівнобедрених. Г. Тупокутних.3. На малюнку 3  Р = ... А. 60°. Б. 120°. В. 140°. Г. 80°.4. На малюнку 4 РАВС = ... А. 15. Б. 22. В. 23. Г. 30.5. На малюнку 5  D = 80°.6. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнюе 26 см. а основа - 10 см. 3найдіть довжини його бічних сторін. 8 см.1. До якого виду (за кутами) належитьтрикутник на мaлюнку 1?А. Рівнобедрених. Б. Гострокутних. В. Тупокутних. Г. Прямокутних.2. До якого виду (за сторонами) належить трикутник на малюнку 2 ?А. Рівносторонніх. Б. Рівнобедрених. В. Різносторонних. Г. Гострокутних.3. На малюнку 3  М = ... А. 40°. Б. 140°. В. 100°. Г. 70°.4. На малюнку 4 РАВС = ... А. 12. Б. 17. В. 19. Г. 24.5. На малюнку 5  D = 70°.6. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнюе 26 см. а бічні сторони - 8 см. 3найдіть довжину його основи. 10 см

Номер слайду 10

Які риси характеру допомагали Вам досягти успіху на уроці ?{E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}наполегливістьдопитливістьакуратністьцілеспрямованістьактивністьввічливістьуважністьорганізованістьініціативністьдружелюбністьпрацелюбністьвідповідальністьдисциплінованістьтовариськістьоптимізмдоброзичливість

Номер слайду 11

повторити § 14, задачі 28(2), 33 Домашнє завдання:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
3710
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку