Презентація "Ризики розвитку молодшого школяра"

Про матеріал
Презентація містить корисні матеріали для батьківських зборів про особливості розвитку молоднших школярів та про нове покоління Z
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Молодший шкільний вік – 6(7) -10(11) років Основна мета початкової школи — навчити дитину вчитися: самостійно, охоче, активно та з задоволенням !

Номер слайду 3

Приохотити, а не приневолити !

Номер слайду 4

Період молодшого шкільного віку є ключовим в оволодінні дитиною навчальною діяльністю та формуванні мотивів навчання Цей період дуже важливий з точки зору особистісного розвитку дитини, тому що в ЦЕЙ ПЕРІОД закладаються основи її ставлення до себе

Номер слайду 5

«Десь у потаємному куточку серця в кожної дитини своя струна, вона звучить на свій лад, і щоб серце відгукнулось на моє слово, треба настроїтися самому на тон цієї струни» — так розумів свою виховну ціль Василь Сухомлинський

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Т е о р і я п о к о л і н ь Покоління Z (2000 – 2020) - якості ще формуються, прагнення до індивідуалізму,самовпевненість, спрямованість на успіх

Номер слайду 8

Проблеми з увагою Кліпове мислення Різноманітні, але не міцні комунікації Нетерплячість та егоцентричність З дорослими — на рівних «Зети», як ніхто інший, потребують ігрових підходів

Номер слайду 9

Покоління Z, або Центеніали — з’явилося в часи великої глобалізації та постмодернізму, стрімкого розвитку інформаційних технологій. Їхньою характерною рисою є те, що з усіма сучасними технологіями вони на «ти» ще з раннього дитинства Серед представників покоління Z багато гіперактивних дітей. Вони зростають у світі можливостей, а от часу не вистачає.

Номер слайду 10

«Зети» — інфантильні, орієнтовані на думку однолітків, мають кліпове мислення (при кліповому мисленні - навколишній світ перетворюється на мозаїку розрізнених, мало пов'язаних між собою фактів. Людина звикає до того, що вони постійно, як у калейдоскопі, змінюють один одного і постійно вимагає нових.

Номер слайду 11

Цінності покоління Z тільки формуються. Їхня місія — розвалити все, що застаріло. Представники покоління віддані улюбленій справі й усе стратегічно прораховують. «Зети» мають стійкий імунітет до реклами, тому не звертають на неї уваги. Вони не мають чітко визначеної життєвої позиції — їх не мотивують ані гроші, ані кар’єрне зростання. Вони не самостійні й потребують, аби хтось указував їм, чим вони мають займатися.

Номер слайду 12

«Зети» — волелюбні, їх не можна примушувати до будь-чого. Адже вони ніколи не будуть робити те, чого не хочуть самі. Навіть змалечку їм важливо, аби до їхньої думки дослухалися. Їм не подобається повертатися до однієї справи кілька разів, тому якщо вони прийняли рішення — воно остаточне. У середовищі «зетів» немає дискримінації за національним, расовим або гендерним чинником. Вони відкриті до толерантності, розуміють, що світ різноманітний, і поважають це.

Номер слайду 13

Здоровий спосіб життя — їхнє життєве кредо. Вони майже не вживають алкогольних напоїв і не курять. Інформовані про секс і засоби контрацепції. Саме тому передбачають, що кількість підліткових вагітностей у майбутньому поволі спадатиме. «Зети» цінують безпеку не лише в інтернеті, а й у реальному житті. Вони знають, що таке економічні кризи й теракти, хочуть убезпечити себе від зла, мріють про стабільність, спокій і добробут. Серед «зетів» багато стартаперів. Більшість з них мріє займатись підприємництвом і знає, як досягти у ньому успіху.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Більшість дітей покоління Z любить дивитися, а не читати, тому віддасть перевагу інфографіці. 8 секунд на стільки «зети» здатні концетрувати увагу!!!  

Номер слайду 16

Вони швидко засвоюють нові знання, великі обсяги інформації їм під силу. Здатні успішно виконувати кілька дій одночасно — наприклад, обмінюватися з кимось митєвими повідомленнями, робити уроки і дивитися фільм «Зети» потребують реакції оточення на свої дії — негативної чи позитивної. Головне — це увага до їхньої особистості, вони просто «пожирачі» емоцій Їм не подобається працювати на майбутній результат, тому їм необхідна мотивація за кожне виконане завдання  

Номер слайду 17

Усі завдання для «зетів» слід формулювати чітко та детально. Аби вони працювали результативно, дорослі мають давати їм творчі завдання, які цікавлять самих «зетів» Їм складно зосередитися, щоб вивчити певний матеріал, тому слід часто змінювати види діяльності «Зети» — це діти інтернету та сучасних технологій, індивідуалісти. Вони не мали дитинства «у дворах», тому не командні гравці, їх треба цього навчити. Саме тому їм подобаються тусовки й коворкінги (англ. Co-working — спільно працювати)  

Номер слайду 18

«Зети» мають змогу миттєво отримати інформацію з будь-якої частини світу, тому не вважають учителя єдиним носієм знань. Для цього покоління він радше мудрий провідник у океані інформації.

Номер слайду 19

Інтернет-серфінг Інфантильність Мережеве спілкування Публічність

Номер слайду 20

Говорити з ними «твітами», тобто коротко і з перервами. А завдання розсилати на гаджети. Будь-яке завдання краще розбивати на десяток дрібних. Розписувати кожен крок і не сподіватися на допитливість. Шаблони не обмежують, а навпаки заспокоюють покоління Z. А креативність вмикається, коли вони знаходять недоліки в шаблонах або шукають нові версії.

Номер слайду 21

Треба враховувати, що сучасні діти не знають елементарних побутових речей. Тож робити висновки про зрілість школяра варто за його інтелектуальною працею, а не соціальною пристосованістю.

Номер слайду 22

Сучасних дітей треба вчити розуміти власні та чужі почуття, звертати увагу на складність та унікальність особистості

Номер слайду 23

Формування довільності (розвиток і формування всіх пізнавальних процесів, як довільних і усвідомлених, їх інтелектуалізація і внутрішнє опосередкування, яке проходить завдяки засвоєнню наукових понять); Завдяки формуванню довільності до кінця молодшого шкільного віку формуються такі вольові якості характеру, як самостійність, наполегливість, витримка. Підпорядкування мотивів (спрямованість особистості) Поява рефлексії (здатності самостійно встановлювати межі своїх можливостей), - усвідомлення своїх власних змін, поворот до самого себе в процесі навчальної діяльності; Створення власних стосунків з однолітками (розвиток системи власних відносин дитини з оточуючими)

Номер слайду 24

Формування почуття неповноцінності Втрата дитячої безпосередньості

Номер слайду 25

Сприятливий період для розвитку мислення Високий рівень розвитку уяви Достатньо розвинене мовлення Пізнавальна активність (допитливість, цікавість) Мимовільна увага Інтенсивний розвиток пам'яті Дуже довірливі, емоційні Працездатність є невеликою Виконують вимоги вчителя Люблять веселитися і пустувати

Номер слайду 26

Ласкаве, добре ставлення Поважати особистість дитини Уміння рахуватися з думкою дитини Поважати гідність

Номер слайду 27

Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення Інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя

ppt
Додано
18 листопада 2019
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку