Презентація "Робота асистента вчителя під час воєнного стану"

Про матеріал
В презентації підібрано матеріали, які допоможуть асистенту вчителя оформити свою роботу в 2022-2023 навчальному році під час воєнного стану. I ЧАСТИНА 1. Асистент – це…. 2. Нормативно-правова база асистента вчителя. 3. Обов’язки, посадова інструкція, документація асистента учителя II ЧАСТИНА 1. Нормативно-правова база асистента вчителя під час воєнного стану. 2. Форми роботи асистента вчителя під час воєнного стану. ІІІ ЧАСТИНА Обмін досвідом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль і завдання асистента вчителя під час воєнного стану. Обмін досвідом. Підготували: Антоніна Ляхова,Оксана Гострик

Номер слайду 2

План зустрічі: I ЧАСТИНА1. Асистент – це….2. Нормативно-правова база асистента вчителя.3. Обов’язки, посадова інструкція, документація асистента учителя. II ЧАСТИНА1. Нормативно-правова база асистента вчителя під час воєнного стану.2. Форми роботи асистента вчителя під час воєнного стану.ІІІ ЧАСТИНА Обмін досвідом.

Номер слайду 3

I ЧАСТИНА1. Асистент – це…. Асистент вчителя – це педагогічний працівник, що призначається на посаду керівником закладу освіти, має педагогічну освіту та забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу. Є обов’язковим учасником команди психолого-педагогічного супроводу. Класифікатор професій доповнено посадою асистента вчителя інклюзивного навчання. Посада асистента вчителя передбачається Типовими штатними нормативами загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН від 06.12.2010 р. №1205). Відповідно до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, асистент вчителя є педагогічним працівником, на якого поширюються державні гарантії в умовах воєнного стану, визначені Законом України «Про освіту», зокрема щодо організації освітнього процесу в безпечній формі, збереження місця роботи та середнього заробітку. 

Номер слайду 4

2. Нормативно-правова база асистента вчителя.- Закон України "Про повну загальну середню освіту" від 16.01.2020р. № 463-ІХ      https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text. Конвенція про права осіб з інвалідністю від 06.07.2016 Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів України з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.06.2010 року №1224 Закон України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 №2628-ІІІ (із змінами від 01.01.2016)Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 №1324- ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг. Документ 2541-VIII, чинний, поточна редакція — Прийняття від 06.09.2018

Номер слайду 5

Укази Президента України. Указ Президента України від 25.08.2015 № 501/2015 «Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини»Указ Президента України від 25.06.2013 № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року»

Номер слайду 6

Листи Міністерства освіти і ауки України- Лист МОН № 2.5-281 від 05.02.2018 р. «Роз'яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, а також функціональних обов'язків асистента вчителя»  http://osvita.sm.gov.ua/images/Nakaz_2017/2.5-28.pdf- Лист МОН № 1/9-413 від 13.08.2014 р. «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-413729-14#Text- Лист МОН №1/9-694 від 28.09.2012 р. «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-694736-12#Text- Лист МОН № 1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-384736-12#Text-  Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.21 року " Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році" https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/83901/- Лист МОН України від 25.09.12 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»-   Лист-роз’яснення МОН України від 05.02.2018р. №2.5.-281 “Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента учителя

Номер слайду 7

Лист МОН України від 13.08.2014 № 1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»Лист МОН України від 13.08.2014 №1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»Лист МОН України від 08.08.2013 №  1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»Лист МОН України від 02.01.2013  №  1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»Лист МОН України від 28.09.2012 №  1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»Лист МОН України від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»Лист МОН України від 26.07.2012  № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»Лист МОН України від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.04.2012  №  1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах»

Номер слайду 8

Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році»Лист МОН України від 06.02.2017 № 1/9-63 «Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами»Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»Лист МОН України від 30.08.2016 № 2/1-14-1699-16 «Щодо організації навчально-виховного процесу для учнів з особливими потребами з урахуванням змін»Лист МОН України від 04.09.2014 №  1/9-445 «Про забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами, з числа переселенців із місць проведення антитерористичної операції»Лист МОН України від 28.08.2014 №  1/9-430 «До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413»Лист МОН України від 28.08.2014 «До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335та від 13.08.2014 № 1/9-413»

Номер слайду 9

Лист МОН України від 26.05.2020 № 1/9-278 «Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»Лист МОН України від 03.04.2020 № 1/9-185 «Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів у мовах карантину» Лист МОН України від 26.06.2019 № 1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»Лист МОН України від 13.11.2018 № 1/9-691«Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти»Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 05.02.2018 № 2.5-281 «Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя»Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385 «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році»

Номер слайду 10

Лист МОН України від 30.08.2021 № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»Лист МОН України від 31.08.2020 № 1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»Лист МОН України від 01.07.2020 № 01/05/01-23/01299 «Про навчання фахівців ІРЦ»Лист МОН України від 25.06.2020  № 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»

Номер слайду 11

Накази Міністерства освіти і науки України, інших міністерств. Наказ МОН України від 04.06.2013 № 680 «Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій»Спільний наказ Міністерств від 10.09.2012  № 995/557, зареєстрований у Міністерстві юстиції  20 вересня 2012 року за № 1629/21941 «Про затвердження нового Положення про дитячі будинки та загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»  Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16.08.2012 № 920 зареєстрований у Міністерстві юстиції  України  05  вересня  2012  року за № 1502/21814 «Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр»Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.12.2010 № 1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами  у  загальноосвітніх навчальних закладах»Наказ МОН України від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»

Номер слайду 12

Наказ МОН України від 23.01.2015 № 44 «Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів»Наказ МОН № 504 від 22.04.2014 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»Спільний наказ  МОН України та НАПН України від 09.04.2014 № 346/50 «Про виконання рішення колегії від 23.01.2014 (протокол №1/2-2) про діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій»  Наказ МОН України від  23.07.2013 № 1034 «Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року»Наказ МОН України від 14.06.2013 № 768 «Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів»

Номер слайду 13

Наказ МОН України від 04.04.2017 № 526 «Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами»Наказ МОН України від 28.12.2016 № 1640 «Про адаптацію програм зовнішнього незалежного оцінювання для сліпих осіб»Наказ МОН України від 31.12.2015 № 1436 «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі»Наказ МОН України від 09.04.2015 № 416 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778»Наказ МОН України від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за № 224/26669)

Номер слайду 14

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 813 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»Наказ МОН України від 25.06.2018 № 693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»Наказ МОН України від 21.06.2018 № 668 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими потребами»Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»Наказ МОН України від 22.03.2018 № 271 «Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти»

Номер слайду 15

Наказ МОН України від 27.11.2018 № 1305 «Про затвердження списку тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які є асистентами вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та (або) фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»Наказ МОН України від 03.10.2018 № 1051 «Про затвердження примірних положень про проведення конкурсу на посаду директора та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру»Наказ МОН України від 06.09.2018 № 977 «Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами»Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями»Наказ МОН України від 26.07.2018 № 815 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627»Наказ МОН України від 26.07.2018 № 814 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами»

Номер слайду 16

Наказ МОН України від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»Наказ МОН України від 25.11.2019 № 1472 «Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»Наказ МОН України від 02.07.2019 № 917 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку»

Номер слайду 17

Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України. Постанова КМУ від 22.08.2018 № 615 «Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»Постанова КМУ від 21.02.2018 № 88 «Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році»Постанова КМУ від 15.11.2017  № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки  особам з особливими освітніми потребами»Постанова КМУ від 12.07.2017 № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»Постанова КМУ від 21.08.2013  № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами» 

Номер слайду 18

Постанова КМУ від 10.07.2019 № 635 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти»Постанова КМУ від 10.04.2019 № 530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»Постанова КМУ від 06.03.2019 № 221 «Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр»Постанова КМУ від 27.02.2019 № 129 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році»Постанова КМУ від 14.11.2018 № 952 «Про деякі категорії осіб з особливими освітніми потребами»Постанова КМУ від 22.08.2018 № 617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів»

Номер слайду 19

Постанова КМУ від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»Постанова КМУ від 21.10.2020  № 983 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545»Постанова КМУ від 21.08.2019 № 779 «Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти»Постанова КМУ від  21.08.2019 № 773 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585»

Номер слайду 20

3. Обов’язки, посадова інструкція, документація асистента учителя Асистент вчителя повинен мати комунікативні та організаційні здібності, здатність співчувати, співпереживати; ціннісні орієнтації, спрямовані на розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, на творчу педагогічну діяльність, навички вирішення конфліктних ситуацій. Основне завдання – допомога вчителю в забезпеченні особистісно-зорієнтованого, індивідуального підходу в освітньому процесі, зокрема у створенні індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. Оформлює та веде відповідну документацію. Забезпечує пізнавальну активність дітей з ООП. Спостерігає за поведінкою, успіхами, труднощами дитини, надає поради та пропозиції.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Обов’язки вчителя та асистента вчителя. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Обов’язки вчителя. Спільна робота вчителя та асистента вчителя. Обов’язки асистента вчителя. Оцінити навчальні потреби учня з ООП, його сильні та слабкі сторони. Обговорити можливості учнів з ООП, його сильні та слабкі сторони. Брати участь у складанні ІПР. Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учнів з ООП. Оформлювати встановлену педагогічну документацію. Спланувати роботу на уроці, відобразити у конспекті уроку адаптовані та модифіковані завдання для учнів з ООП. Обговорити необхідні адаптації та модифікаціїнавчального матеріалу з огляду на потреби учнів та відповідно до ІПР. Адаптувати/модифікувати навчальний матеріал для учнів з ООП; за потреби виготовляти потрібні наочні, роздаткові та інші матеріали. Виконувати план уроку. Спостерігати за процесомнавчання, за потребидопомагати учням з ООП. Залучати учнів з ООПдо виконання окремихвидів діяльності спільноз класом. Аналізувати ефективність застосованих методів навчання Проводити додатковепояснення учням з ООП,корегувати їх навчальну діяльність. Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок. Слідкувати за динамікою розвитку учнів з ООП та оцінювати її. Слідкувати за виконанням ІНП. Обговорити спостереження. Обмінятись інформацією. Обговорити пропозиції щодо доповнення ІНП, ІПР (чи внесення змін)Надавати вчителю інформацію щодо навчальної діяльності учнів з ООП. Спостерігати за поведінкою учнів та надавати інформацію вчителю. Вести щоденник спостережень. Оформлювати портфоліо учнів з ООП. Звітувати перед батьками та психолого-педагогічним консиліумом щодо навчальних досягнень учнів з ООП. Обговорити інформацію про учнів з ООП. Дотримуватися конфіденційностіЗвітувати перед психолого-педагогічним консиліумом щодо динаміки розвитку учнів з ООП. Консультувати батьків

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Основні моделі спільного викладання в класіМодель консультування. Вчитель може виступати консультантом асистента у питаннях адаптації та модифікації навчальних завдань. Модель навчання Вчитель та асистент вчителя по черзі навчають один одного з тих питань, в яких вони є компетентними. Модель співпраці Передбачається розподіл обов’язків між вчителем та асистентом.

Номер слайду 25

Модель співпраціПідтримуюче викладання. Цей підхід також відомий як «один викладає, інший допомагає», або «ведучий і помічник». Паралельне викладання. Паралельне викладання відбувається тоді, коли педагоги працюють одночасно з різними групами учнів в одному класі. Додаткове викладання практикується тоді, коли треба, щоб один з педагогів підсилив якість викладання іншого педагога. Викладання в команді це одночасне/почергове ведення уроку двома педагогами. За такої форми спільного викладання учні взаємодіють з усіма вчителями в класі, що є ключовим для дітей з ООП.

Номер слайду 26

Посадова інструкція асистента вчителяhttps://vseosvita.ua/library/posadova-instrukcia-asistenta-vcitela-437670.html

Номер слайду 27

Документація асистента вчителя Наказ Мон від 25 червня 2018 р. №676“Про затвердження інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти”https://mon.gov.ua/ua/npa/nakaz-mon-vid-25-chervnya-2018-r-pro-zatverdzhennya-instrukciyi-z-dilovodstva-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-zareyes

Номер слайду 28

Перелік документації асистента вчителя1. Річний план роботи асистента вчителя2. Список учнів з особливими освітніми потребами3. Журнал обліку консультацій та просвітницьких заходів4. Індивідуальна програма розвитку ( може входити до річного плану)5. Щоденник спостережень за дитиною з ООП (може входити до ІПР)6. Зведена таблиця (розклад уроків/вид діяльності)7. Графік роботи асистента вчителя (залежно від робочого навантаження) 8. Журнал обліку робочого часу9. Щоденний план роботи асистента вчителя10. Портфоліо дитини11. Журнал обліку методичної роботи

Номер слайду 29

II ЧАСТИНА1. Нормативно-правова база асистента вчителя під час воєнного стану.2. Форми роботи асистента вчителя під час воєнного стану.

Номер слайду 30

II частина1. Нормативно-правова база асистента вчителя під час воєнного стану. Листи Міністерства освіти і науки України. Лист МОН України від 06.09.2022 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»Лист МОН України від 28.03.2022 № 1/3710-22 «Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами в період воєнного стану» Накази Міністерства освіти і науки України, інших міністерств. Наказ МОН України від 19.09.2022 № 836 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 та 3-4 класів спеціальних ЗЗСО для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства освіти і науки України»

Номер слайду 31

Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України. Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957»

Номер слайду 32

Згідно Методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році ассистент вчителя:- організовує спільно з учителем/-ями освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання;- забезпечує навчання учня з ООП, за потреби здійснює в межах свого педнавантаження індивідуальне підключення поза часом онлайн-уроку та надає додаткові пояснення, виконує разом із дитиною домашні завдання, які були їй не зрозумілі;- надає додаткові пояснення дитині щодо опанування матеріалу та виконання завдань в окремій онлайн-кімнаті, забезпечує перевірку виконання таких завдань;- забезпечує реалізацію індивідуальної програми розвитку в межах своєї компетенції, зокрема досягнення поставлених у програмі цілей навчання, завдань на період дії ІПР, забезпечення визначених ІПР потреб тощо;

Номер слайду 33

- забезпечує в межах компетенції реалізацію індивідуального навчального плану дитини (за наявності);- забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) задля організації навчання учнів з ООП;- координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, зокрема й завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;- готує матеріали для дистанційного навчання для учнів з ООП, зокрема й консультує батьків щодо їх використання;- забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей учня з урахуванням умов дистанційного навчання;

Номер слайду 34

- забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, зокрема й обирає інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з ООП;- асистує вчителю під час дистанційних занять, зокрема допомагає під час обʼєднання учнів у пари і групи в ZOOM-конференціях, може долучатися до будь-якої пари / групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук, вмикати та вимикати мікрофони, вмикати демонстрацію екрану для показу презентацій та відео, слідкувати за чатом та відповідати на запитання учнів і батьків, які виникають під час уроку;- асистує вчителю під час роботи з іншими учнями класу, які потребують першого рівня підтримки в закладі освіти, додаткових пояснень, індивідуального підходу, мають проблеми з опануванням матеріалу, зокрема й через перебування за кордоном чи на тимчасово окупованих територіях, відсутність доступу до онлайн-занять, наявність психологічної травми;

Номер слайду 35

- надає учню та його / її батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм під час користування комп’ютерною технікою, щодо організації робочого місця дитини;- спільно з іншими учасниками команди супроводу бере участь у розробленні ІПР;- забезпечує ведення щоденника спостережень за дитиною з ООП задля відстеження динаміки розвитку та оцінювання рівня досягнення цілей навчання, зазначених в ІПР;- створює індивідуальне портфоліо учня з ООП.

Номер слайду 36

Форми роботи під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану

Номер слайду 37

Поради та рекомендації для дистанційного навчання ЗЗСО під час воєнного стану

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Обмін досвідом. Яка форма роботи у Вас під час воєнного стану?Чи змінилися Ваші обов’язки під час воєнного стану?Як Ви бачити оптимальну форму роботи на даний час?

Номер слайду 40

Дякуємо за увагу!Бережіть себе

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
3537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку