Презентація " Робота з дітьми з ООП "

Про матеріал
Презентація " Принципи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами", принципи створення згасаючої підтримки дітей з ООП.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Принципи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Гупалова Алла Володимирівна Карлівський ліцей Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області

Номер слайду 2

ОСОБЛИВА ДИТИНА« Знедолена природою дитина не повинна знати, що у неї слабкий розум,слабкі сили. Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.» В. О. Сухомлинськи

Номер слайду 3

Принципи за якими працюють вчителі з дітьми з ООППодолання психологічного бар’єру, усвідомлення, що такі діти мають рівні можливості вчитися разом з усіма дітками. Застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей ООП. Застосування стимулюючої системи оцінювання освітніх досягнень таких дітей. Прагнення допомагати дітям з ООП відчувати себе частиною учнівського колективу. Створення позитивної атмосфери у класному колективі.

Номер слайду 4

Індивідуальна програма розвитку. Мета та завдання. Розробити комплексну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Пристосувати освітнє середовище до потреб дитини. Надати додаткові послуги і форми підтримки у процесі навчання. Вести спостереження за динамікою розвитку дитини.

Номер слайду 5

Освітнє середовищеповинно бути зонованим та безпечним, пристосованим до потреб дитини

Номер слайду 6

Наочність та правила

Номер слайду 7

Форми та методи роботи з дітьми з ООПРухливі ігри на розвиток координаціі рухів, спритності та точності. Вправи на розвиток дрібної моторики рук. Вправи на розвиток зорових уявлень та орієнтації у просторі. Вправи на розвиток саморегуляції. Гімнастичні вправи. Дихальні вправи. Розвиток графічних навичок. Рольові ігри, вправи на імітацію, інсценування та інші.

Номер слайду 8

Важливість покрокового плану дій. Дитина повинна знати і розуміти що і за чим виконувати щоб почуватися впевненішою. Заздалегідь попереджати про зміни у розкладі занять чи незаплановані заходи. Звести до мінімуму періоди очікування щодо виконання наступних завдань. Нерозуміння та бездіяльність можуть призводити до погіршення поведінки або збудження.

Номер слайду 9

Принципи згасаючої підтримки дітей з ООПЧітке та просте пояснення виконання завдань, зацікавлення дитини до певної форми роботи. Вчитель (асистент вчителя) спочатку демонструє сам виконання завдань, вправ, рухів тощо. Учень виконує завдання чи вправи за допомогою вчителя. Дитина намагається виконувати завдання самостійно але інколи з допомогою вчителя для корегування. Повторення декілька разів таких завдань та запам’ятовування, тренування певних навичок. Учень самостійно виконує це завдання, демонструє успіхи. Самостійне виконання подібних завдань. Успіх!

Номер слайду 10

Оцінювання та система заохочень

Номер слайду 11

 Мета навчання дитини полягає в тім, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя. (Е. Хаббард)

pptx
Пов’язані теми
Англійська мова, Презентації
Інкл
Додано
1 лютого
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку