Цілі уроку: навчальні:ознайомити учнів з проблемою вторинного використання пластикової пляшки, навчити виготовляти найпростіші вироби для власного використання в побуті; розвивальні:розвивати конструктивне мислення, художньо-естетичний смак у процесі оформлення виробів, творчу уяву, відчуття симетрії і пропорції; виховні:виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища, підвищити рівень екологічної освіти та свідомості.
1. Опис роботи. Заздалегідь вдома з допомогою дорослих підготувати заготовку прикраси (або вчитель робить заздалегідь пластикові аркуші). Для цього потрібно: Зрізати дно і горловину пляшки, повинна залишитися тільки середина. Розділити її навпіл, щоб вийшов своєрідний закручений лист. На аркуші паперу намалювати шаблон метелика або роздрукувати вподобаний трафарет. Контури майбутнього творіння обвести маркером чорного кольору, бажано брати такий, що не стирається одразу.
2. Розвиток практичних умінь. Самостійна робота учнів. Повторення правил безпеки під час роботи з необхідними інструментами, матеріалами:- клади ножиці на стіл так, щоб вони не виступали за край стола;не працюй тупими ножицями;- при роботі уважно слідкуйте за лінією розрізу;- під час різання притримуй матеріал лівою рукою так, щоб пальці були осторонь від леза ножиць;- клей ( фарби, лак ) нанось тонким шаром;- слідкуй щоб клей не перекинувся.