Презентація «Роль діяльнісного підходу до навчання в викладанні предметів природничого циклу та формуванні компетентностей здобувача освіти»

Про матеріал
Діяльнісний підхід — це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей танаскрізних умінь особистості; застосування теоретичних знань на практиці;формування здібностей до самоосвіти й командної роботи; успішна інтеграція в соціумі та професійна самореалізація. Навчання, при якому дитина не отримує знання у готовому вигляді, а здобуває їх сама у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виступ на тему:«Роль діяльнісного підходу до навчання ввикладанні предметів природничого циклу таформуванні компетентностей здобувача освіти»Підготувала: викладач хімії, біології та основ екології ТВ СВ смт Пулини ГВПУНТАнтоніна ОМЕЛЬЧУК

Номер слайду 2

Діяльнісний підхід — це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей танаскрізних умінь особистості; застосування теоретичних знань на практиці;формування здібностей до самоосвіти й командної роботи; успішна інтеграція в соціумі та професійна самореалізація. Навчання, при якому дитина не отримує знання у готовому вигляді, а здобуває їх сама у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності

Номер слайду 3

Дидактичні принципи діяльнісного методупринцип психологічної комфортності принцип творчості принцип варіативності принцип мінімаксу(Заклад пропонує кожному здобувачу освіти зміст навчання на максимальному (творчому) рівні і забезпечує його засвоєння на рівні соціально безпечного мінімуму (державного стандарту знань). принцип безперервності принцип цілісного уявлення про світ12345629 принцип діяльності7

Номер слайду 4

Реалізовуючи діяльнісний підхід до навчання: Навчаємо співпраці у груповій та колективній роботі, толерантностіЗастосовуємо лекційно-семінарську форму проведення занять в старших класах. Пропонуємо здобувачам освіти різні форми роботи, заохочуючи самостійність. Прагнемо зацікавити практичною навчальною роботою на всіх уроках, навіть на уроках вивчення нового матеріалу Вдосконалюємо систему самостійної роботи (варіативність, наростання складності робіт від репродуктивних до міні-проектів)Проводимо індивідуальну роботу з обдарованими дітьми ( предметні тижні, тижні науки філії МАН)Надаємо перевагу практичним та самостійним роботам навчального характеру з елементами творчості та застосування презентацій

Номер слайду 5

Створення ситуацій, що дають змогу поєднати можливості різних предметів для формування комплексу знань та умінь Застосування різноманітних методів спонукання здобувачів до праці та активної участі в процесі засвоєння знань Навчальний процес спрямований на розвиток пізнавальної діяльності здобувачів освіти та її активізацію Спонукати здобувачів освіти до творчої самостійної роботи по здобуванню знань та формуванню умінь і навичок. Особистісно-орієнтоване навчання. Розвивальне навчання

Номер слайду 6

Для реалізації діяльнісного підходу використовую інноваційні технології:Інтерактивні технології (навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Це співнавчання, у якому і викладач і здобувачі є суб'єктами);Проєктна технологія (відеофільм, альбом, газета, посібник, альманах тощо);Комп'ютерно-інформаційна технологія (відеодемонстрація, мультимедія-презентація, навчальні фільми, комп'ютерні тренажери; автоматизовані навчальні системи)

Номер слайду 7

style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 8

Інтерактивні методиІмітаційні ігри, рольові ігри, судові слухання. Займи позицію, дебати. Мікрофон, незакінчені речення,мозковий штурм, бесіда Робота в малих групах, ротаційні трійки, акваріум, міні-проекти

Номер слайду 9

Інформаційно-комп'ютерні технологіїМотивація уроку. Комп’ютерні презентації, відеофрагменти, ілюстрації. Актуалізація знань. Тести, флеш-анімації, комп’ютерні презентації, буклети, бюлетені, візуальний ряд. Вивчення нового матеріалу. Комп’ютерні презентації, відеофрагменти, ілюстрації, інтерактивні моделі, пазли. Систематизація та узагальнення знань учнів. Відеофрагменти, візуальний ряд, флеш – анімації, комп’ютерні презентації, інтерактивні моделі, пазли, тести. Підсумок уроку. Комп’ютерні презентації, технологічні карти уроку, анімаційне анкетування настрою учнів наприкінці уроку. Домашнє завдання. Комп’ютерні презентації, каталог джерел інформації, буклети, бюлетені, плакати.

Номер слайду 10

Творче застосування знань. Розвиток навичок мислення високого рівня Розвиток креативних здібностей Формування навчально-пізнавальної компетенціїЗдобувачіосвіти. Підготовка до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницької діяльностіУміння працювати в командіРезультати реалізації діяльнісного підходу

Номер слайду 11

Отже, освіта - живий процес, схожий до сільського господарства. Садівники знають, що рослини не треба змушувати рости. Вони не чіпляють до них коренів, не приклеюють листя і не фарбують його. Рослини ростуть самі по собі. Завдання садівника - створити найкращі умови для росту. Добрі садівники створюють умови, погані - ні. Те ж саме із навчанням. Педагоги мусять зацікавлювати, надихати і захоплювати здобувачів освіти, створюючи умови, в яких вони хотітимуть вчитися. Кожен педагог знає, що досконало знати свій предмет замало, а потрібно вміти навчити учнів через діяльність стати інтегрованими у світ, тобто життєво компетентними.

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 січня 2023
Переглядів
1427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку