Урок - тренінг "Взаємодія і злагодженість – запорука успіху"

Про матеріал
Урок - тренінг "Взаємодія і злагодженість – запорука успіху" Мета: з’ясувати, як допомагають у роботі злагодженість та взаємодія, вчити створювати спільний проект, виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

Урок - тренінг

Взаємодія і злагодженість – запорука успіху

Мета: з’ясувати, як допомагають у роботі злагодженість та взаємодія, вчити

створювати спільний проект, виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу.

 

Вправа "Привітання "

Мета: формувати культуру спілкування, сприяти об`єднанню колективу.

Інструкція. Привітатися із учасником, який стоїть зліва, сказати комплімент або побажання на сьогоднішній день.

 

Вправа «Чарівний глечик»

Мета : створення сприятливого емоційного клімату .

Інструкція. Колеги! Пропоную вам дістати по одному папірцю з чарівного глечика (вази, мішечка), який підкаже, що на вас чекає сьогод­ні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання чарівно впливають на на­стрій, підбадьорюють, надають упевненості.

  •                   Тобі сьогодні особливо пощастить!
  •                   Життя готує тобі приємний сюрприз!
  •                   Усе складається для тебе найкращим чи­ном!
  •                   Сьогодні твій день, щасти тобі!
  •                   Сьогодні Фортуна з тобою разом!
  •                   Пам’ятай: ти народилася, щоб бути щас­ливою!
  •                   Сьогодні очікуй прибутку!
  •                   Люби себе такою, якою ти є, — неповтор­ною!
  •                   Потурбуйся про здоров’я свого тіла!
  •                   Зроби собі подарунок, ти на нього за­слуговуєш!
  •                   Вищі сили оберігають тебе!
  •                   У тебе є все, щоб насолоджуватися жит­тям!
  •                   Усе, що потрібно тобі, легко приходить до тебе!
  •                   Усі твої бажання та мрії реалізуються, повір у це!
  •                   Сьогодні з тобою спокій і радість!
  •                   Сьогодні щасливий день

 

Гра «Якби я …»

Мета: завершити незакінчені пропозиції.

Інструкція: Придумати кінцівку невеликого твору

   «Якби я був (-а) вітром, то…»

   «Якби я був (-а) зіркою, то…»

   «Якби я був (-а) хмаркою, то…»

  «Якби я був (-а) морем, то…»

  «Якби я був (-а) невидимим(-ою), то…»

  «Якби я був (-а)найкращим винахідником, то…»

 

 Вправа «Незапланована подорож».

Мета: сприяти розвитку креативності, уяви, почуття гумору, гнучкості та оригінальності мислення.

Інструкція . Зараз я почну вправу, кинувши м’яч кому- небудь з вас, і скажу, куди потрапить отримувач м’яча. Гравець, який ловить м’яч, швидко називає три предмети, які необхідно взяти з собою, направляючись у це місце.

  • Ви їдете на рибалку…
  • на Південний полюс…
  • до моря…
  • за кордон…
  • в гори…
  • в казкову подорож…

Поділ на групи

Вправа «Казковий вернісаж»

 

 Усі ми родом із дитинства. І завжди з ніжністю і любов’ю згадуємо казки, які чули вдома, в дитячому садку, в школі. Адже казка – не просто найпопулярніший фольклорний жанр, це джерело, що дає творчу наснагу кожній творчій людині. Казка дарує радість і дорослим, і дітям.

Тому зараз ми виконаємо вправу «Казковий вернісаж». Кожен учасник по черзі отримує  картку  із казковим героєм . За назвою казки учасники об`єднаються в групи.

 

Правила роботи в групі

  Мета: показати необхідність вироблення і дотримання  певних

правил за якими відбувається взаємодія людей у групі; прийняти

правила для продуктивної роботи під час тренінгу.

Хід вправи: перш ніж перейти до подальшої роботи, пропоную вам

прийняти певні правила, за якими ми будемо працювати протягом

нашої зустрічі. Практика проведення тренінгової роботи показує,

що найбільш корисними в роботі груп є такі правила:

 

● Говорити по черзі, а не всі _____________. (Водночас)

● Не перебивати того, _______ говорить. (хто)

● Критикувати ідеї, а не ______, яка їх висловила. (особу)

● Дотримуватися «правила ________ руки». (піднятої)

● Поважати всі висловлені _______. (думки)

● Заохочувати всіх  ____________ до роботи. (однокласників)

Обидві групи працювали швидко і при цьому досягли певного результату. Але щоб ця робота виконувалася не хаотично, кожен із вас повинен знати яке місце він займає в групі. Тобто маєте розподілити ролі.

Розподіл ролей

 

https://fs01.vseosvita.ua/01002drk-ccdd/00a-0x0.jpg?t=b8f941055b33634fe3845b727b8c1f1a

https://fs01.vseosvita.ua/01002drk-ccdd/007-0x0.jpg?t=b8f941055b33634fe3845b727b8c1f1a

Проблемне запитання для груп

  1. Чому не досягнули поставленої мети герої казки «Лебідь, Рак і Щука»?
  2. Що сприяло у вирішенні проблеми героїв казки «Ріпка»

На дане запитання вам допоможе дати відповідь приказка і формула, яку ви складете зі слів і позначок.

Та тільки віз  і нині там ( І група)

взаємодія + злагодженість = успіх (ІІ група)

Висновок: взаємодія і злагода – запорука успіху.

Коли ми з дітками проводимо такі тренінги, а частіше елементи тренінгів, привчаємо дітей працювати командою, злагоджено, допомагати один одному.

В українській мові є багато слів, які починаються «взаємо…»

 

Кросворд: записати слова, які починаються «взаємо» ….

 

                                                                         взаємодія

взаємозв`язок

взаємодопомога

взаємоперевірка

взаємопідтримка
 

Руханка «Усі – дехто – один – ніхто»

 Мета:розім'ятися, потренувати увагу.

Слово вчителя: «Встаньте ті, в кого карі очі»;  «Встаньте ті, хто вранці прокинувся у доброму настрої»; «Встаньте ті, в кого є друзі»; «Встаньте ті, хто любить кавун»; «Встаньте ті, хто вранці п`є каву»;  «Встаньте ті, хто полюбляє мультики»; «Встаньте ті, хто бачив кенгуру»; «Встаньте ті, хто розмовляє англійською»; «Встаньте ті, у кого в грудні день народження».

Підсумок: Отже, за допомогою цієї вправи ми дізналися, що між нами є багато спільного.

Творча робота з LEGO

  1. Сконструюйте витвір своєї уяви.
  2. З тим, що склали,  придумати казку, історію, враховуючи притчу та формулу успіху, яку ви склали раніше.

(розповіді учасників груп)

Притча  про  успіх.

 

Один чоловік вирішив змінити світ. Але світ такий великий, а він такий маленький. Тоді він вирішив змінити своє місто. Але місто таке велике, а він такий маленький. Тоді він вирішив змінити свою родину. Але родина в нього така велика, одних діток десяток. Тоді ця людина добралася до того єдиного, кого вона в силах змінити, будучи таким маленьким: самого себе. Тож не бійтеся змінювати себе.

 

Рефлексія

Мета: очікування  та побажання

Хід вправи: провести у вигляді гри «Відкритий мікрофон»

 

Вправа «Відкритий мікрофон»

 Запропонуйте учням по черзі сказати, що їм найбільше сподобалося чи не сподобалося на цьому занятті. Чи збулися їхні очікування і висловити побажання на майбутнє.

Заключне слово тренера

 

 Я дякую усім учасникам заняття за активну та результативну роботу. Бажаю, щоб ваша праця приносили лише радість та позитивні результати. Робіть усе з любов′ю. Адже усе, що робиться з любов’ю, приречене на успіх.

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Куліш Людмила
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
11 січня 2023
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку