Презентація "Роздуми про уяву, фантазію, усвідомлення значення романтики в житі сучасної людини". 6 клас

Про матеріал
Презентація знадобиться при вивченні твору Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роздуми про уяву, фантазію, усвідомлення значенняромантики в житті сучасної людини

Номер слайду 2

Мета: Пізнавальна –опрацьовуючи зміст повісті, звернути увагу на уявлення героїв про фантастичне й реальне в їх дитячому житті, допомогти усвідомити значення романтики для активного, повноцінного, цікавого й корисного життя;Розвиваюча – розвивати уяву й фантазію, допитливість, творчі здібності, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку;Виховна – виховувати любов до процесу пізнання, наполегливість, активну життєву позицію

Номер слайду 3

Виключити з житття дружбу – все одно,що позбавити світ сонячного світла. Ціцерон

Номер слайду 4

Епіграф“Мріяти не шкідливо, шкідливо не мріяти”

Номер слайду 5

Мріяти не шкідливо…- Немає хлопчика чи дівчинки вашого віку, які б не мріяли про далекі мандрівки, незвичайні пригоди, нові відкриття й славу першовідкривачів.- Але чи треба їхати за тисячі кілометрів, щоб знайти незвідане?- Герої літературних творів з розділу «Пригода й романтика» переконують, що по-справжньому допитливих і наполегливих дітей цікаві пригоди чекають на кожному кроці. Пригадайте, де їх знаходили Ява й Павлуша із безсмертних «Тореадорів з Васюківки»? (У рідному селі, біля свинарника; на кукурудзяному полі; на острові неподалік від дому; на пасовищі)- Але, можливо, багата уява – це насправді безплідне фантазерство і не варто на такі дурниці витрачати час й енергію?

Номер слайду 6

Продовження опрацювання змісту твору Я. Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (V та VІ розділи)

Номер слайду 7

Тема: зображення дослідницької діяльності хлопців, якою вони захоплювалися, щоб дізнатися про історію виникнення чудовиська.

Номер слайду 8

Ідея: возвеличення працелюбності,наполегливості, прагнення до пізнання світу, довкілля, повага до книги, її мудрості.

Номер слайду 9

Основна думка: тільки в порозумінні, у спільній старанності, дружбі, взаємопідтримці, плідній праці можливо досягти бажаного ре-зультату.

Номер слайду 10

Обговорення сюжету V розділ «Я вкриваю себе ганьбою. Великий зоолог».

Номер слайду 11

VI розділ «Який проливає світло на наших предків і ще на дещо. Ну й Митько!». Обговорення сюжету

Номер слайду 12

КОМПОЗИЦІЯЕкспозиція: Сергій з Митьком вирішили записатися до бібліотекиі вивчати зоологію. Зав’язка: дослідження хлопців стосовно виникнення невідомого гігантського чудовиська. Кульмінація: Митькозавр Стеценка з Юрківки —назва невідомого чудовиська, що живе в лісовому озері. Розв’язка: сліди невідомої істоти на березі виявлені вдень і біля них вороняче пір’я.

Номер слайду 13

ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ1. Мандруючи до озера, Сергій ніс клунок, в якому були:а) два намети; б) рядно і ковдри; в) одяг, їжа,посуд.2. Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:а) їх не вкусила змія; б) чудовисько зненацька не напало на них; в) Василь Трош не пошуткував над ними.

Номер слайду 14

ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ3. О котрій годині ночі Сергій повинен був розбудити Митька?а) Дванадцятій; б) другій; в) першій.4. Яку пісню співав Сергій, перебуваючи на нічній варті?а) «Два кольори»; б) «Пісню про рушник»; в) «На долині туман».

Номер слайду 15

ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ5. За що бібліотекарка похвалила хлопців?а) Багато читають; б) підклеїли порвані книжки;в) вчасно повертали художню літературу.6. Як дракони вбивали свою здобич?а) Рухом хвоста; б) поглядом злих очей; в) вогнем з пащі.

Номер слайду 16

ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ7. Льотчик — перший, хто побачив на власні очі драконів на острові:а) Комода; б) Тузла; в) Як-Майєн.8. Розповідаючи про наукові дослідження великих, Митько згадує війну:а) Першу світову; б) Другу світову; в) Фінську.

Номер слайду 17

ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ9. Митько обґрунтував, що назва села Юрківка пов’язана:а) з хлопчачим іменем Юрко; б) юрським періодом;в) Святим Юрою.10. Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?а) Зайця; б) ворону; в) вовка.

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Опрацювати VII розділ повісті, скласти його план.

Номер слайду 19

Дякую за роботу на уроці!МОЛОДЦІ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 серпня 2021
Переглядів
3339
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку