Роздуми про уяву, фантазію, усвідомлення значенняромантики в житті сучасної людини
Номер слайду 2
Мета: Пізнавальна –опрацьовуючи зміст повісті, звернути увагу на уявлення героїв про фантастичне й реальне в їх дитячому житті, допомогти усвідомити значення романтики для активного, повноцінного, цікавого й корисного життя;Розвиваюча – розвивати уяву й фантазію, допитливість, творчі здібності, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку;Виховна – виховувати любов до процесу пізнання, наполегливість, активну життєву позицію
Номер слайду 3
Виключити з житття дружбу – все одно,що позбавити світ сонячного світла. Ціцерон
Номер слайду 4
Епіграф“Мріяти не шкідливо, шкідливо не мріяти”
Номер слайду 5
Мріяти не шкідливо…- Немає хлопчика чи дівчинки вашого віку, які б не мріяли про далекі мандрівки, незвичайні пригоди, нові відкриття й славу першовідкривачів.- Але чи треба їхати за тисячі кілометрів, щоб знайти незвідане?- Герої літературних творів з розділу «Пригода й романтика» переконують, що по-справжньому допитливих і наполегливих дітей цікаві пригоди чекають на кожному кроці. Пригадайте, де їх знаходили Ява й Павлуша із безсмертних «Тореадорів з Васюківки»? (У рідному селі, біля свинарника; на кукурудзяному полі; на острові неподалік від дому; на пасовищі)- Але, можливо, багата уява – це насправді безплідне фантазерство і не варто на такі дурниці витрачати час й енергію?
Номер слайду 6
Продовження опрацювання змісту твору Я. Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (V та VІ розділи)
Номер слайду 7
Тема: зображення дослідницької діяльності хлопців, якою вони захоплювалися, щоб дізнатися про історію виникнення чудовиська.
Номер слайду 8
Ідея: возвеличення працелюбності,наполегливості, прагнення до пізнання світу, довкілля, повага до книги, її мудрості.
Номер слайду 9
Основна думка: тільки в порозумінні, у спільній старанності, дружбі, взаємопідтримці, плідній праці можливо досягти бажаного ре-зультату.
Номер слайду 10
Обговорення сюжету V розділ «Я вкриваю себе ганьбою. Великий зоолог».
Номер слайду 11
VI розділ «Який проливає світло на наших предків і ще на дещо. Ну й Митько!». Обговорення сюжету
Номер слайду 12
КОМПОЗИЦІЯЕкспозиція: Сергій з Митьком вирішили записатися до бібліотекиі вивчати зоологію. Зав’язка: дослідження хлопців стосовно виникнення невідомого гігантського чудовиська. Кульмінація: Митькозавр Стеценка з Юрківки —назва невідомого чудовиська, що живе в лісовому озері. Розв’язка: сліди невідомої істоти на березі виявлені вдень і біля них вороняче пір’я.
Номер слайду 13
ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ1. Мандруючи до озера, Сергій ніс клунок, в якому були:а) два намети; б) рядно і ковдри; в) одяг, їжа,посуд.2. Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:а) їх не вкусила змія; б) чудовисько зненацька не напало на них; в) Василь Трош не пошуткував над ними.
Номер слайду 14
ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ3. О котрій годині ночі Сергій повинен був розбудити Митька?а) Дванадцятій; б) другій; в) першій.4. Яку пісню співав Сергій, перебуваючи на нічній варті?а) «Два кольори»; б) «Пісню про рушник»; в) «На долині туман».
Номер слайду 15
ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ5. За що бібліотекарка похвалила хлопців?а) Багато читають; б) підклеїли порвані книжки;в) вчасно повертали художню літературу.6. Як дракони вбивали свою здобич?а) Рухом хвоста; б) поглядом злих очей; в) вогнем з пащі.
Номер слайду 16
ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ7. Льотчик — перший, хто побачив на власні очі драконів на острові:а) Комода; б) Тузла; в) Як-Майєн.8. Розповідаючи про наукові дослідження великих, Митько згадує війну:а) Першу світову; б) Другу світову; в) Фінську.
Номер слайду 17
ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ9. Митько обґрунтував, що назва села Юрківка пов’язана:а) з хлопчачим іменем Юрко; б) юрським періодом;в) Святим Юрою.10. Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?а) Зайця; б) ворону; в) вовка.
Номер слайду 18
Домашнє завдання. Опрацювати VII розділ повісті, скласти його план.