Мета: Пізнавальна –опрацьовуючи зміст повісті, звернути увагу на уявлення героїв про фантастичне й реальне в їх дитячому житті, допомогти усвідомити значення романтики для активного, повноцінного, цікавого й корисного життя;Розвиваюча – розвивати уяву й фантазію, допитливість, творчі здібності, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку;Виховна – виховувати любов до процесу пізнання, наполегливість, активну життєву позицію
Мріяти не шкідливо…- Немає хлопчика чи дівчинки вашого віку, які б не мріяли про далекі мандрівки, незвичайні пригоди, нові відкриття й славу першовідкривачів.- Але чи треба їхати за тисячі кілометрів, щоб знайти незвідане?- Герої літературних творів з розділу «Пригода й романтика» переконують, що по-справжньому допитливих і наполегливих дітей цікаві пригоди чекають на кожному кроці. Пригадайте, де їх знаходили Ява й Павлуша із безсмертних «Тореадорів з Васюківки»? (У рідному селі, біля свинарника; на кукурудзяному полі; на острові неподалік від дому; на пасовищі)- Але, можливо, багата уява – це насправді безплідне фантазерство і не варто на такі дурниці витрачати час й енергію?
КОМПОЗИЦІЯЕкспозиція: Сергій з Митьком вирішили записатися до бібліотекиі вивчати зоологію. Зав’язка: дослідження хлопців стосовно виникнення невідомого гігантського чудовиська. Кульмінація: Митькозавр Стеценка з Юрківки —назва невідомого чудовиська, що живе в лісовому озері. Розв’язка: сліди невідомої істоти на березі виявлені вдень і біля них вороняче пір’я.
ЗАКРІПЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНОГО МАТЕРІАЛУРОЗВ’ЯЗАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ1. Мандруючи до озера, Сергій ніс клунок, в якому були:а) два намети; б) рядно і ковдри; в) одяг, їжа,посуд.2. Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:а) їх не вкусила змія; б) чудовисько зненацька не напало на них; в) Василь Трош не пошуткував над ними.