Презентація "Розкладання многочленів на множники способом групування"

Про матеріал
Презентація для учнів 7 класу. Передбачає ознайомлення учнів з алгоритмом розкладання многочленів на множники методом групування. Розпочато роботу із засвоєння вмінь використовувати цей алгоритм для розкладання многочленів на множники.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розкладання многочленів на множники методом групування. Підготувала вчитель математики КЗШ №103 Прудська А. В.

Номер слайду 2

Пригадаємо: Що називають розкладанням многочлена на множники?Який спосіб розкладання многочлена на множники ви знаєте?Яку властивість множення використовують при винесенні спільного множника за дужки?

Номер слайду 3

1) x(y + z) + a(z + y) = (y + z)(x + a) Винесіть за дужки спільний множник: 2) y(a – 1) – x(a -1) = (a – 1)(y – x) 3) a(x - 3) + x(3 – x) = (x – 3)(a – x)4) m(n – 2) – n(2 – n) = (n – 2)(m + n)

Номер слайду 4

Алгоритм розкладання многочленів на множники методом групування am + an + 3m + 3n ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}am + an + 3m + 3n = (am + an) + (3m + 3n) = = a(m + n) + 3(m + n) = (m + n)(a + 3)Виконати групування доданків, що мають спільний множник. =(am + an) + (3m + 3n) =2. Окремо в кожній групі знайти спільний множник і винести його за дужки. 3. В отриманих виразах знайти спільний множник і винести його за дужки.= a(m + n) + 3(m + n) = = (m + n)(a + 3)

Номер слайду 5

Розкладіть на множники многочлен: ab+3c-ac-3b. Перший спосіб групування:ab+3c-ac-3b = (ab+3c) + (-ac-3b). Групування незручне. Другий спосіб групування:ab+3c-ac-3b = (ab-ac) + (3c-3b) =a(b-c)+3(c-b)==a(b-c)-3(b-c)=(b-c)(a-3). Третій спосіб групування:ab+3c-ac-3b=(ab-3b)+(3c-ac)=b(a-3)+c(3-a)==b(a-3)-c(a-3)=(a-3)(b-c). Приклад №1

Номер слайду 6

2а2 + 6а + ab + 3b =(2а2 + 6а) + (ab + 3b) == 2а (а + 3) + b (a + 3) = (а + 3) (2а + b)Приклад №2 Розкладіть на множники многочлен: Перший спосіб. Самостійно розв’язати другим способом.

Номер слайду 7

Приклад №3 282•2•7 3a-3b+ab- b2?

Номер слайду 8

Робота з підручником№529ma + mb + 4a + 4b = (ma + mb) + (4a + 4b) = m(a + b) + + 4(a + b) = (a + b)(m + 4) 3) 5a – 5b + ap – bp = (5a – 5b) + (ap – bp) = 5(a – b) + + p(a – b) = (a – b)(5 + p) 5) a – 1 + ab – b = (a – 1) + (ab – b) = 1(a – 1) + b(a- 1) == (a – 1)(1 + b) 7) ab + ac – b – c = (ab +ac) + (-b – c) = a(b + c) – 1(b + c) = = (b + c)(a – 1)

Номер слайду 9

№ 531

Номер слайду 10

№5332) Якщо x = 10,8, y = -8,8, то==- 41,6

Номер слайду 11

Підсумок. Відновити логічний ланцюжок 6(m-n)+a(m-n)6m-6n+am-an(m-n)(6+a)(6m-6n)+(am-an)1234

Номер слайду 12

Знайти помилки:1)=2)=

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Опрацювати п.13. Розв’язати № 530, 532, 534(2).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Метод групування
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
2139
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку