Презентація розробки проведення уроку "Методика організації проведення уроку"

Про матеріал
Конкурсна розробка презентації уроку , хімія , 9 клас на тему : “Якісні реакції на деякі йони. Застосування реакцій” Методика організації дослідницько-пошукової роботи учнів на уроках хімії
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Девіз уроку: "Хімії ніяким чином навчитися неможливо, не бачивши самої практики і не приймаючись за хімічні операції (М. В. Ломоносов)

Номер слайду 2

Завдання № 1 : «Цікавий пазл»

Номер слайду 3

Завдання № 2 : «Мозковий штурм»Дати визначення поняттям (для достатнього/ середнього рівня) : 1. Що називають дисоціацією?2. Які речовини називають електролітами?3. Які речовини називають неелектролітами?4. Що називають ступенем дисоціації?5. Що таке йони?6. Назвіть, які бувають йони.7. Як ви думаєте, звідки ми можемо знати, чи є вони в розчинах?8. Як ви думаєте, про що буде йти мова сьогодні?

Номер слайду 4

Скласти йонно-молекулярні рівняння таких реакцій (для високого рівня/ капітана групи ): Група 1. Cu(OH)2 + HCl = ;Група 2. Na. OH + H3 PO4 = ; Для всіх груп : Al. Cl3 + KOH = . Група 3. Ba. CO3 + HNO3 = ; Завдання № 2 : « Практичне лото »

Номер слайду 5

Проблемне питання : Чи можемо ми визначити вміст будь якого розчину ?

Номер слайду 6

Тема уроку : « Якісні реакції на деякі йони . Застосування якісних реакцій. »Вчитель хімії : Ткачова Анастасія Вікторівна

Номер слайду 7

Що ж собою являє якісний склад речовини (сполуки)? - відповіді учнів. Якісна реакція – це реакція, за допомогою якої можна визначати певні йони. Для виявлення певних речовин, йонів, або навіть цілих груп сполук, перед хіміком може ставитись два завдання: що за речовина міститься у досліджуваному розчині; 2) скільки цієї речовини там наявно. Виконання першого завдання носить назву якісний аналіз, а другого – кількісний аналіз. Вивченням кількісного і якісного аналізу займається така дисципліна, як аналітична хімія. Сьогодні на уроці ми будемо вивчати основи якісного аналізу.

Номер слайду 8

Виявлення галогенід-аніонів (Cl -, Br -, I -) Речовина, за допомогою якої можна виявити характерний йон у розчині, називається якісним реактивом. Отже, якісним реактивом для визначення галогенід-аніонів є розчинна сіль Ag. NO3. Інструктаж з ТБ

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Na. Cl + Ag. NO3 = Ag. Cl↓ + Na. NO3; - утворення білого сирнистого осаду арґентум хлориду. (Напишіть повне йонно-молекулярне та скорочене йонне рівняння.)KBr + Ag. NO3 = Ag. Br↓ + KNO3; - випадає блідо-жовтий осад аргентум броміду.(Напишіть повне йонно-молекулярне та скорочене йонне рівняння.)КІ + Ag. NO3 = AgІ↓ + КNO3; - утворюється жовтий осад аргентум йодиду.(Напишіть повне йонно-молекулярне та скорочене йонне рівняння.)

Номер слайду 11

Виявлення сульфат-аніонів (SO42-) Якісним реактивом при визначенні сульфат-аніонів є розчинні солі барію (барій хлорид, барій нітрат). Якісним сигналом є утворення дрібнокристалічного білого осаду барій сульфату: Na2 SO4 + Ba. Cl2 = Ba. SO4↓ + 2 Na. Cl; - дрібнокристалічного білого осаду барій сульфату(Учні записують повне й скорочене йонне рівняння)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Рефлексія (перед учнями лежать картки із запропонованими варіантами рефлексії , які потрібно доповнити)

Номер слайду 14

Опрацювати §13 (ст. 68). Дати відповіді на контрольні запитання; письмово виконати вправи 6, 7, 9, 10 (ст. 72).

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Розробки уроків
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку