Про матеріал
Завдяки цій презентації дуже зручно показати поступові кроки розв’язування задачі, логічність і послідовність дій, економить час на уроці. Формує в учнів уміння не тільки розв’язувати задачі, а й складати їх самостійно.Складання і розпізнавання схем задачі, як один із способів аналізу її. Величини, формули речовин про які йдеться мова позначаємо зеленим кольором. У порівнянні зі світлофором це вільний рух, тобто дані відомі.Червоним кольором позначаємо формули речовин та фізичних величин, які необхідно відшукати. Це запитання, яке ставить перед нами задача. У світлофорі червоний колір – колір заборони.
З правого боку записуємо всі відомі фізичні формули, розрахунки молярної маси речовин, що стосуються задачі, фарбуємо жовтим кольором – кольором світлофору, як підготовчий.