Узагальнення і систематизація базових знань учнів по темі “Функція. Лінійна функція. Її графік і властивості”, формування навичок читання та побудови графіків лінійної функції; визначення взаємного розміщення графіків лінійних функцій.
«Величність людини в її здатності думати»Блез Паскаль
Номер слайду 2
Готфрид Вильгельм Лейбниц
Номер слайду 3
Номер слайду 4
«Не достатньо мати добрий розум,головне – це раціонально застосовувати його»Р. Декарт
Номер слайду 5
Тема: Розв’язування вправ на побудову графіків лінійної функції. Мета: Навчальна: Узагальнити та систематизувати базові знання учнів по темі “Функція. Лінійна функція. Її графік і властивості”, формувати навички читання та побудови графіків лінійної функції; визначати можливості взаємного розміщення графіків лінійних функцій. Розвиваюча: Розвивати навчальні інтереси, здібності на основі розумових дій; формувати навички аналізу, систематизації, узагальнення. Виховна: Виховувати активну позицію в навчанні і житті; сприяти розвитку математичної культури учнів
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Взаємне розміщення графіків лінійних функцій:𝑦=𝑘1𝑥+𝑏1 і 𝑦=𝑘2𝑥+𝑏2 якщо 𝑘1≠𝑘2, то прямі перетинаються;якщо 𝑘1=𝑘2, 𝑏1≠𝑏2, то прямі паралельні.
Номер слайду 10
Задача: Медичними працівниками встановлено, що для нормального розвитку дитини, якій х років (𝑥<18) вона повинна спати t годин на годин на добу, де t визначається формулою 𝑡=16−𝑥2 . Знайдіть t(6), t(12), t(14)?
"Пряма – є найкоротша відстань між двома точками" – сказав Декарт. І слідуючи цьому правилу, я закликаю Вас у своєму розвитку іти по висхідній лінії, незважаючи на втому, не обходячи труднощів, йти по прямій від точки незнання до точки знання.