Презентація "Розв'язуванням вправ № 1. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники".

Про матеріал
Матеріал містить завдання для поглиблення та закріплення знань, умінь і навичок з теми "Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники" за підручником для 7 класу (НУШ) "Алгебра" закладів загальної середньої освіти/ О. С. Істер. Матеріал доцільно використовувати як на уроці, так і в позаурочній діяльності. Для того щоб презентацію було видно в повному обсязі потрібно її скачати на робочий стіл, тоді у вас буде можливість побачити всі її пріоритети.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування вправ № 1. Застосування кількохспособів розкладаннямногочленів на множники Підготувала вчитель математики спеціалізованої школи № 211 Оболонського району м. Києва Баланюк Юлія Дмитрівна. Алгебра 7 клас

Номер слайду 2

1. Навчатися розкладати многочлени на множники, застосовуючи кілька способів. 2. Розвивати різні види компетентностей, а також навички виконання арифметичних дій, різні види пам'яті, логіку мислення та увагу.3. Виховувати культуру математичного мовлення, повагу до однокласників та любов до рідного краю. Мета уроку

Номер слайду 3

Перевір себе. Квадрат суми двох виразів дорівнює квадрату першого виразу, плюс подвоєний добуток першого на другий, плюс квадрат другого виразу. 𝐚𝟑+𝐛𝟑 =𝐚+𝐛𝐚𝟐−𝐚𝐛+𝐛𝟐. Квадрат різниці двох виразів дорівнює квадрату першого виразу, мінус подвоєний добуток першого на другий, плюс квадрат другого виразу. (𝒂−𝒃)𝟐=𝒂𝟐−𝟐𝒂𝒃+𝒃𝟐.  𝒂𝟐+𝟐𝒂𝒃+𝒃𝟐=(𝒂+𝒃)𝟐. 𝒂𝟐−𝟐𝒂𝒃+𝒃𝟐=(𝒂−𝒃)𝟐. Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює різниці квадратівцих виразів.𝒂 −𝒃𝒂+𝒃=𝒂𝟐−𝒃𝟐. Різниця квадратів двох виразів дорівнює добутку різниці цихвиразів на їх суму.

Номер слайду 4

Правило – орієнтир:1) Якщо можливо, винести спільний множник за дужки.2) Перевірити, чи не є вираз, отриманий у дужках, квадратом двочлена або різницею квадратів, різницею чи сумою кубів.3) Якщо многочлен, отриманий у дужках, містить чотири або шість доданків, перевірити, чи не розкладається він на множники способом групування. Перевір себе

Номер слайду 5

Виконай усно і перевір себе{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Подайте у вигляді добутку. Приклад. Відповідь 1) с3−4с  2) b3−16b 3) n4−49n2 4) y5−y3 5) p3−25p{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Подайте у вигляді добутку. Приклад. Відповідьc(c − 2)(c + 2)  b(b − 4)(b + 4)  n2(n − 7)(n + 7)  y3(y − 1)(y + 1) p(p − 5)(p + 5) 

Номер слайду 6

Подайте у вигляді добутку: Працюємо разомхх2−1= kk2−4=  m2m2−25= d2d2−449=  p5p2−181=  1) х3−х=2) k3−4k=3) m4−25m2=4) d4−449d2=5) p7−181p5= х(х−1)(х+1); k(k−2)(k+2); m2(m−5)(m+5); d2d−27d+27; p5p−19p+19. 

Номер слайду 7

Працюємо разом. Розв’яжіть рівняння:1) 25а3−а=0; a25а2−1=0; а5a−15a+1=0; a1=0,        5a−1=0        або        5а+1=0; 5а=0+1;5а=1;а=1 :5;а2=15; Відповідь: 0; 15; − 15.  5а=0−1;5а=− 1;а=− 1 :5;а2=− 15. 

Номер слайду 8

2) х3−2х2+х=0; хх2−2х+1=0; хх−12=0; х1=0     або     (х−1)2=0; х −1=0;х=0+1;х2=1. Відповідь: 0 і 1.3) y3−y2−36y+36=0; y3−y2−36y−36=0; y2y−1−36y−1=0; y−1(y2−36)=0;y−1(y−6)(y+6)=0;y−1=0,     y−6=0    або    y+6=0; y=0+1;y1=1. y=0+6;y2=6. y=0−6;y2=− 6. Відповідь: 1; 6 і − 6. 

Номер слайду 9

Зарядка для очей1. Вправа для очей – Пальмінг. Пальмінг2. Вправа – кругові рухи3. Вправа – рухи по діагоналі4. Вправа – погляд на брови вгору, погляд на кінчик носа вниз5. Вправа – моргання очима

Номер слайду 10

Працюємо разом. Розв’яжіть рівняння:1) 3а2−27=0; 3а2−9=0; а2−9=0 :3; а2−9=0; a−3a+3=0; a−3=0        або        а+3=0; а=0+3;а1=3; Відповідь: 3 і − 3. а=0−3;а2=− 3. № 847

Номер слайду 11

2) 5−20х2=0; 51−4х2=0; 1−4х2=0 :5; 1−4х2=0; 1−2х1+2х=0; 1−2х=0                  або                  1+2х=0; − 2х=0−1;− 2х=−1;х=− 1 :− 2;х1=0,5; Відповідь: 0,5 і − 0,5. 2х=0−1;2х=− 1;х=− 1 :2;х2=− 0,5. 

Номер слайду 12

Працюємо разом№ 851 (1)Знайдіть значення виразу:1) 𝟑𝒎𝟐−𝟑𝒏𝟐, якщо m = 41, n = 59. Розв'язання1) Спрощую вираз:3m2−3n2= 3(m2−n2)= 3m−nm+n. 2) Якщо m = 41, n = 59, то: 341−5941+59= 3∙− 2∙100= − 600. Відповідь: − 600. 

Номер слайду 13

Працюємо разом. Розкладіть на множники:1) ka3+k=2) cх3−8c=3) pa3t3+27p =4) a3b3y−64c3y= k(a3+1)=  k(a3+13)=  ka+1a2−1a+12=  =ka+1a2−a+1; c(х3−8)=  c(х3−23)=  cх−2x2+2x+22=  =cх−2x2+2x+4; p(at3+ 33)= pat+3(at)2−3at+32= =pat+3a2t2−3at+9; y(ab3−4c3)=  yab−4c((ab)2+  + 4abc+ (4c)2)=  yab−4ca2b2+4abc+16c2. 

Номер слайду 14

Працюємо разом. Розкладіть на множники:1) с2−6са+9а2−m2=2) b2+4bа+4а2−d2=3) p2−36+2p−6= c−3a2−m2=  c−3a−mc−3a+m=  =c−3a−mc−3a+m; b+2a2−d2=  b+2a−db+2a+d=  =b+2a−db+2a+d; p−6p+6+2(p−6)=  p−6p+6+2= =p−6p+8. 

Номер слайду 15

Розкладіть тричлен на множники, виділивши попередньо квадратдвочлена: Працюємо разом1) х2−2х−3= 12−12  − 3= =(х−1)2 − 1−3= (х−1)2− 4; 2) х2+8х−9= 42−42 − 9= =(х−4)2 − 16−9= (х−4)2− 25. № 875 (1, 2)х2−2∙х∙1−3=  х2−2∙х∙1+  х2−2∙х∙4−9=  х2−2∙х∙4+  

Номер слайду 16

Виконай усно і перевір себе{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розкладіть на множники. Приклад. Відповідь 1) x3t−t  2) r3a−8a 3) n3m−27m 4) y3c+64c 5) s3k+125k{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розкладіть на множники. Приклад. Відповідьt(x − 1)(x2 + x + 1) a(r − 2)(r2 + 2r + 4)  m(n − 3)(n2 + 3n + 9) c(y + 4)(y2 − 4y + 16) k(s + 5)(s2 − 5s + 25) 

Номер слайду 17

Рефлексія. Що я повторив?Що нового я дізнався?Який у мене настрій?Що мені сподобалося на уроці.

Номер слайду 18

З презентації або з підручника з § 21 повторититеоретичний матеріал;№ 848; № 852 (1) Домашня робота

Номер слайду 19

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Баланюк Юлія
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Презентації
Додано
3 серпня
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку