Цілі: освітня: продовження роботи з формування стійкого інтересу до лінгвістики; сформувати в учнів основні пошуково-дослідницькі навички;розвивати вміння та навички проектної діяльності; працювати над підвищенням мотивації школярів до вивчення англійської мови; розвиток навичок самостійного отримання інформації, формування вміння відбирати і структурувати матеріал. виховна: створення умов для відносин співробітництва між учнями, формування таких якостей особистості, як пізнавальна активність, самостійність, заповзятість у досягненні поставленої мети. розвиваюча: розвиток творчих здібностей учнів (уяви, спостережливості, пам'яті), монологічного та діалогічного мовлення, самоаналізу і рефлексії; здатність виявляти причинно - наслідкові зв'язки, розвиток порівняльного мислення.
Проблема Якщо вивчити значення та зміст слова, що були запозичені з іноземних мов, то це допоможе:вільно використовувати їх у спілкуванні, не боячись зробити помилки та осоромитись;зрозуміліше висловлювати свою думку;стати більш комунікабельним. Чи потрібно знати походження слів і з якої мови вони до нас були запозичені?Припущення
Дім, кулінарія, побут Було знайдено 47слів: аплікація,асорті, багет, брезент, бісквіт, ванілін,вінегрет, гамбургер, гардини, гастроном, десерт, гарнір, ескімо, еклер, ікебана, інгредієнти, йогурт, кава, какао, кактус, карвінг, квілнг, канделябр, кекс, орігано, піца, пудинг, ром, софа, схема, тераса, температура,