Презентація "Розвиток критичного мислення дошкільників"

Про матеріал
Мета: навчити дитину використовувати метод дослідження в навчанні, ставити перед собою питання та шукати на них відповіді. Намагатися, щоб інші дізналися про те, що нове відкрив для себе.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення у дошкільників Підготував: вихователь ЗДО Очеретинського НВК, керівник РМО Толстая О. Ю. Ясинуватська районна державна адміністрація Відділ освіти. Ясинуватський районний методичний кабінет

Номер слайду 2

Критичне мислення – це вміння активно, творчо сприймати інформацію, оптимально застосовувати потрібний вид розумової діяльності, різносторонньо аналізувати її, мати особисту незалежну думку та вміти коректно її відстоювати, застосовуватизнання на практиці.

Номер слайду 3

Навчити дитину використовувати метод дослідження в навчанні Ставити перед собою питання Шукати на них відповіді Намагатися, щоб інші дізналися про те, що нове відкрив для себе. Мета розвитку критичного мислення

Номер слайду 4

Завдання критичного мислення

Номер слайду 5

Технологія розвитку критичного мислення 1фаза 2фаза 3фаза

Номер слайду 6

Прийоми розвитку критичного мислення. Вірні і невірні твердження. Товсті і тонкі питання. Заучування за малюнками та схемами. Читання з зупинками. Кошик ідей та багато іншого

Номер слайду 7

1 рядок – тема твору, виражена одним словом (іменником)5 рядок – одне слово, синонім до першого (на емоційно-образному рівні, що повторює суть теми)2 рядок – опис теми в двох словах (прикметників) 3 рядок – опис дії трьома словами (зазвичай дієсловами) 4 рядок – фраза з 4-х слів, що витажає відношення до цієї теми. Вода. Чиста, прозора. Струмує, ллється, тече. Джерело життя на ЗемліЖиття. Сінквей. Сінквей – вірш, що складається з п’яти рядків

Номер слайду 8

Інструменти розвитку критичного мислення Питайте та спостерігайте Проявляйте повагу до опонентів Питайте та спостерігайте Питайте : “Звідки ти це знаєш?” Питайте : “Звідки ти це знаєш?”Обговорюйте переконливі і непереконливі аргументи Проявляйте повагу до опонентів Повторюйте: “Інформація не є істиною.”

Номер слайду 9

Організація взаємодії педагога з дітьми на основі співпраці та співтворчостіОблік вікових і індивідуальних особливостей дитиниІндивідуальний підхід і віра педагога в потенціал кожної дитини. Повага думки дитини, його особистісної позиції1.2.3.4. Принципи подудови роботи

Номер слайду 10

Результати розвитку критичного мислення. Діти усвідомлюють важливість знань. Вільно розмірковують, приймають різноманітні діїЯвляються активними учасниками навчального процесу. Почувають себе впевнено Використовують набуті знання у нестандартних життєвих ситуаціях. Спокійно сприймають зауваження. Роблять відкриття

Номер слайду 11

Висновки. За допомогою ігор та вправ з критичного мислення у дітей тренуються якості уваги: концентрація, сталість, спостережливість, довільність

Номер слайду 12

«Критичне мислення – модель для навчання й виховання громадян суспільства майбутнього». Н. Вукіна

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Заприлюк Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
7492
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку