Презентація "Розвиток критичного мислення на уроках біології"

Про матеріал
Презентація , де описані методи, що використовуються на уроках біології для розвитку критичного мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення на уроках біології. Учитель біології колегіум №16 Лаврова О. В.

Номер слайду 2

Проект “ Нова українська школа ”За експертними оцінками , більш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці , які вміють навчатися впродовж життя , критично мислити , ставити цілі та досягати їх, працювати в команді спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.Ідея критичного мислення стала життєво важливою для сучасної людини.

Номер слайду 3

Особливості критичного мислення . Самостійність. Здатність отримувати інформацію з різних джерел. Правильне формулювання питань та з'ясування проблем. Переконлива аргументація. Соціальність мислення. Креативність.

Номер слайду 4

Стадії технології розвитку критичного мислення.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Стадія. Функція. Виклик. Спонукати до роботи з новою інформацією, стимулювати до згадування того, що відомо, сприяти безконфліктному обміну думками. Осмислення змісту. Отримання і класифікація нової інформації, коригування учнем визначених цілей навчання. Рефлексія. Аналіз змісту отриманих знань, подальший план навчання, обмін думками про отриману інформацію.

Номер слайду 5

Логічні та пошукові питання . Перуку не можна носити постійно . Чому ?У людини рогові речовини нігтів червоні, півмісяцева смужка біла. Чому?У чоловіка при погляді на цінник на шубі почервоніло обличчя і пришвидшилося серцебиття. Чому?(З точки зору серцево - судинної системи.)Пояснити прислів'я :” Гріє не кожух, а їжа .”

Номер слайду 6

Кластер - графічна систематизація матеріалу . Графічне оформлення в певному порядку смислових одиниць текста.“ Концептуальне колесо ”- кластер, з одним центром.

Номер слайду 7

Шість капелюхів критичного мислення. Шість груп – кожна приміряє шляпу, повідомляє точку зору на одну й ту ж проблему. 1. Білий капелюх – констатує готові факти, без їх обговорення.2. Жовтий капелюх – вишукуємо позитивні моменти, успіхи3. Чорний капелюх – констатують негативні моменти , вказують на ризики.4. Зелений капелюх – альтернативні рішення, модифікуємо існуючи і придумуємо нові ідеї.5. Червона шляпа – емоційна, які почуття, емоції виникли.6 . Синій капелюх – керує процесом, визначає послідовність, підсумовує результати.

Номер слайду 8

Метод Шерлок Холмс. Швидко читаємо текст, складаємо до нього запитання, чим більше, тим краще. Потім оголошуємо питання і відповідаємо.

Номер слайду 9

Логічно – пошукові картки ( з тексту підкресліть ознаки, риси, характеристики заданих явищ і об'єктів.) Еволюційний процес. Зворотний, безперервний , планові зміни, необоротність, торкається тільки зовнішнього вигляду , адаптивність, історичність, прагнення до досконалості, базою є модифікації, поступовий перехід вид вищих градацій до нижчих, мутації , як джерело мінливості, вид – одиниця еволюції, прогрес досягається дегенерацією, боротьба за існування, штучний добір. Біосфера.Є окремою оболонкою навколо планети, жива речовина, постійний колообіг речовини, має межі, займає три географічні оболонки, вища стадія розвитку – ноосфера, закрита система, постійний обмін з довкіллям, сукупність всіх біогеоценозів, екосистема вищого порядку , не обмежена озоновим шаром, найвища концентрація біомаси в нижньому шарі гідросфери.

Номер слайду 10

Діаграма Венна – це графічне зображення співвідношення між обсягами понять за допомогою контурів, що перетинаються.

pptx
Додано
15 березня 2019
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку