1. Дайте визначення поняттю «культура». 2. Яким був стан освіти в Україні на початку ХХ ст.? 3. Пригадайте, які державні утворення існували на території України з початку Української революції? 4. Які процеси відбувалися в Україні в 1917–1921 рр.? А. Центральна Рада, Українська держава, Директорія, УРСР Б. Це сукупність матеріальних і духовних цінностей, що об'єднує науку, освіту, літературу, мистецтво, мораль, уклад життя тощо; В. Революції, повалення російського самодержавства, відродження української державності, війна більшовиків проти УНР, громадянська війна, встановлення радянської влади, перехід західноукраїнських земель до Польщі. Г. Лише 19,8 % українців були письменними за Всеросійським переписом 1897 р. Початкова освіта знаходилася у занедбаному стані. Через матеріальні труднощі більшість дітей робітників і селян вибувала з початкових шкіл;
Дайте визначення поняттю «культура» Б. Це сукупність матеріальних і духовних цінностей, що об'єднує науку, освіту, літературу, мистецтво, мораль, уклад життя тощо; 2. Яким був стан освіти в Україні на початку ХХ ст.? Г. Лише 19,8 % українців були письменними за Всеросійським переписом 1897 р. Початкова освіта знаходилася у занедбаному стані. Через матеріальні труднощі більшість дітей робітників і селян вибувала з початкових шкіл; 3. Пригадайте, які державні утворення існували на території України з початку Української революції? А. Центральна Рада, Українська держава, Директорія, УРСР 4. Які процеси відбувалися в Україні в 1917–1921 рр.? В. Революції, повалення російського самодержавства, відродження української державності, війна більшовиків проти УНР, громадянська війна, встановлення радянської влади, перехід західноукраїнських земель до Польщі.
Знайомтесь: Релігійне життя! Опрацювавши додатковий матеріал, висловіть своє ставлення до нижченаведеного матеріалу. Газета «Херсонщина» від 6 січня 1918 р., стаття «Як більшовики розуміють волю віри» «У с. Вилковому на Одещині місцеві жителі також скуштували більшовицького режиму. Так, на свято Різдва два матроси-більшовики ввійшли під час служби Божої в церкву і почали стріляти з револьверів, потім почали зривати з церковних аналоїв образи і розривати їх на шматки. Далі побили священика, стягаючи з нього ризи, аж поки їх не втихомирило місцеве населення».
Самоцінювання Картка самооцінки Прізвище, ім’я учня № Оцініть себе за кожним із критеріїв Бали (0-2) 1. Я активно працював(ла) на уроці 2. Я давав(ла) правильні відповіді на запитання 3. Я виконав(ла) всі завдання вчителя 4. Працюючи в парі, я висловлював(ла) свою позицію 5. Я запам’ятав(ла) нову інформацію 6. Я зрозумів(ла) тему Всього