Презентація містить обґрунтування актуальності технології розвитку критичного мислення в новій українській школі та надає приклади ії використання на основі таксономії Блума.
- 21st century skills - дані Всесвітнього економічного форуму у Давосі, який регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар’єри. За останні роки критичне мислення піднялось у рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими у 2020 році) .- вимоги за Концепцією Нової української школи. Актуальність проблемної теми
Методичні рекомендації 2017-18 Під час планування уроків інтегрованого характеру вчителю іноземної мови необхідно упорядковувати навчальні цілі в залежності від складності розумових дій над матеріалом. Наприклад, вчителі пропонуютьзавдання, які б не обмежували учнів двома рівнями когнітивних процесів нижчого порядку (знання та розуміння), а поступово виводили б їх на рівні когнітивних процесів вищого порядку (застосування, аналіз, оцінка та творення) за таксономією Блума.
Remembering. Say what you know or remember, describe, repeat, define, identify, tell who, when, which, where, what. Understanding. Describe in your own words, tell how you feel (interpreting or understanding) about it, what it means, explain, compare, relate. Applying. How can you use it? Where does it lead, apply (applying, making use of) what you know, use it to solve problems, demonstrate. Analyzing. What are the parts? The order? The reasons why, (taking apart, being critical) the cause/ problems/solutions/consequences. Evaluating. How would you judge it, does it succeed, will it (judging and assessing) work, what would you prefer, why do you think so? Creating. How might it be different, what if , (connecting, being creative) suppose, put together, develop, improve, create your own.