Презентація "Розвиток навичок критичного мислення на уроках англійської мови"

Про матеріал

Презентація містить обґрунтування актуальності технології розвитку критичного мислення в новій українській школі та надає приклади ії використання на основі таксономії Блума.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ на уроках англійської мови. Л. В. Грицаєнко. Запорізька гімназія № 31

Номер слайду 2

- 21st century skills - дані Всесвітнього економічного форуму у Давосі, який регулярно складає перелік актуальних навичок, необхідних для успішної кар’єри. За останні роки критичне мислення піднялось у рейтингу цих навичок з 4 місця (навички для 2015 року) до 2 місця (навички, які будуть важливими у 2020 році) .- вимоги за Концепцією Нової української школи. Актуальність проблемної теми

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Сitizenship. Student leadership and personal development- Digital literacy

Номер слайду 5

Методи й прийоми технології критичного мисленнядискусія, диспутсемантична (МЕНТАЛЬНА) карта або ґронуваннямозковий штурмметод «Прес»проблемні завданнядіаграма (кола) Венна. Bloom’s taxonomyсенкан. Fishboneесе. Six thinking hats

Номер слайду 6

Методичні рекомендації 2017-18 Під час планування уроків інтегрованого характеру вчителю іноземної мови необхідно упорядковувати навчальні цілі в залежності від складності розумових дій над матеріалом. Наприклад, вчителі пропонуютьзавдання, які б не обмежували учнів двома рівнями когнітивних процесів нижчого порядку (знання та розуміння), а поступово виводили б їх на рівні когнітивних процесів вищого порядку (застосування, аналіз, оцінка та творення) за таксономією Блума.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Match the thinking skills and their definitions

Номер слайду 9

Remembering. Say what you know or remember, describe, repeat, define, identify, tell who, when, which, where, what.  Understanding. Describe in your own words, tell how you feel (interpreting or understanding) about it, what it means, explain, compare, relate.  Applying. How can you use it? Where does it lead, apply (applying, making use of) what you know, use it to solve problems, demonstrate. Analyzing. What are the parts? The order? The reasons why, (taking apart, being critical) the cause/ problems/solutions/consequences. Evaluating. How would you judge it, does it succeed, will it (judging and assessing) work, what would you prefer, why do you think so? Creating. How might it be different, what if , (connecting, being creative) suppose, put together, develop, improve, create your own. 

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Match the questions and the skills they develop.

Номер слайду 12

Telling a story. Remembering. What happened in the story?Understanding. Why did it happen that way?Applying. What would you have done?Analyzing. Which part did you like best?Evaluating. What did you think of the story? Why?Creating. Can you think of a different ending?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Write 6 questions according to Bloom’s taxonomy.

Номер слайду 17

Thank you for your work and attention.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кобзєва Світлана Федорівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
4537
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку