Презентація " Розвиток професійних компетентностей вчителя початкової школи"

Про матеріал
Компетентнісний підхід - це один із важливих концептуальних принципів, який вивчає сучасну методологію оновлення змісту освіти. Виховувати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Розвиток професійних компетентностей вчителя початкової школи закладу загальної середньої освіти»Толстова. Світлана Юріївнавчитель початкової школи(1-4-ті класи)вищої кваліфікаційної категоріїХарківської загальноосвітньоїшколи I-IIIступенів № 111 Харківської міської ради. Харківської області{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Харків 2023

Номер слайду 2

Мета роботи: розкрити проблему професійної компетентності вчителя початкової школи

Номер слайду 3

Завдання: Науково обґрунтувати сутність поняття «професійна компетентність вчителя. Визначити критерії професійної компетентності вчителя початкових класів. Виявити роль професійної компетентності вчителя. Виявити шляхи підвищення професійної компетентності вчителя початкових класів

Номер слайду 4

Професійна компетентність учителя -це сукупність його особистісних якостей, загальної культури та кваліфікаційних знань, умінь методичної майстерності, гармонійна інтеграція яких в педагогічної діяльності дає оптимальний результат.

Номер слайду 5

Відповідно до мети НУШ конкретизовано основні завдання формування педагогічної компетентності:забезпечити оволодіння технологіями самоорганізації та самоактуалізації;створити умови для становлення професійної культури фахівця;активізувати формування ключових компетентностей вчителя початкових класів;формувати професійну мобільність;організувати методичну та дидактичну підтримку вчителя початкових класів;формувати соціальну активність на основі особистісних якостей та соціальних умінь особистості.

Номер слайду 6

Механізм розвитку професійної компетентності самого вчителя:* навчання на курсах підвищення кваліфікації;використання сучасних методик, форм, видів, засобів навчання і нових технологій;робота ШМО, творчі групи, майстер класи, предметні тижні;участь у педрадах, семінарах, конференціях;участь у різних конкурсах;участь у дослідницьких роботах, створення власних публікацій;узагальнення і поширення досвіду;атестація;творчі звіти;стимулювання діяльності вчителя;самоосвіта

Номер слайду 7

Методи самоосвіти:розробка електронних уроків, посібників;розробка тестів в електронному вигляді;підбір дидактичних матеріалів з предметів;розробка тематичних класних годин, позакласних заходів;розробка навчальних проектів;розробка матеріалу для підготовки учнів до олімпіад;створення електронної бібліотеки;зв’язок самоосвіти з практичною діяльністю.

Номер слайду 8

Практичне значення Формування професійної компетентності вчителя початкових класів забезпечує ефективність навчально-виховного процесу, сприяє різнобічному розвитку особистості учнів початкових класів. Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель.

Номер слайду 9

Висновки. Компетентнісний підхід – це один із важливих концептуальних принципів, який вивчає сучасну методологію оновлення змісту освіти.

Номер слайду 10

Список використаних джерел«Професійна компетентність вчителя початкових класів» /за ред. В.Є. Берека, А. В. Галас -Х., 2018/«Професійна компетентність учителя нової української школи: формування, розвиток та удосконалення» (матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 22 травня 2020 року) Тернопіль 2020

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матушевська Альона Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
1311
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку