Досвід роботи вчительки початкових класів у якому описані основні напрямки роботи,методи та прийоми розвитку творчих здібностей учнів із застосуванням мнемотехніки як техніки,що підвищує навчальну мотивацію.
Досвід роботивчителя початкових класів. Збукар О. А.r
Номер слайду 2
Збукар Оксана Анатоліївна. Вчитель початкових класів Семенівськоїзагальноосвітньої школи І- ІІ ступенів Категорія: спеціаліст ІІ категоріїСтаж роботи: 13 років Збукар О. А.r
Номер слайду 3
Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом застосування елементів мнемотехнологіїМетодична тема. Збукар О. А.rrr
Номер слайду 4
Актуальність теми Збукар О. А. Мнемотехніка-це система методів і прийомів запам’ятовування,зберігання та відтворення інформації шляхом утворення асоціативних зв’язків(тобто уявив=запам’ятав)Образна пам'ять набагато потужніша за словесно-логічну. Таким чином мнемотехнологія вважається здоров’язберігаючою,адже забезпечує своєрідну оптимізацію розумової діяльності.
Номер слайду 5
Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Розвивати творчі здібностіучнів. Впроваджувати проектні технологіїЗдійснювати диференційованенавчання. Застосовувати мнемотехнологію. Напрямки роботи. Збукар О. А.r
Номер слайду 6
Збукар О. А. Найоптимальніші методи і прийоми для реалізації мети Методи мнемотехнології : Гра «Перетворення» Гра «Зв’язування»Гра “Візуалізація”Гра “Підсилення”Гра “Живі слова”Прийоми :«Піктограми», «Аналогія», “Живий конструктор”, “Римізація”,”Асоціації”“Тлумачення” елементи технології критичного мислення:«Крісло автора»,«Опиши навпаки» та інші- робота з мнемотаблицями;- складання казки за малюнком;- створення продовження казки, оповідання;- використання анаграм, метаграм,друдлів;- словесне малювання;- вилучення зайвого тощо.”
Номер слайду 7
І тоді учень стає активним учасником навчально-виховного процесу,а не пасивним об’єктом навчання. Нічого не запам’ятовуємо ,лише уявляємо!!!Збукар О. А.
Номер слайду 8
Завдяки застосуванню мнемоніки на уроках в початковій школі : - у дітей збільшується коло знань про навколишній світ;- з'являється бажання переказувати тексти, придумувати цікаві історії;- словниковий запас виходить на більш високий рівень;- діти долають боязкість, сором'язливість, вчаться вільно триматися перед аудиторією. Збукар О. А.
Номер слайду 9
Збукар О. А. Пізнати і навчити дитину. У цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість."Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, досягаю поставленої мети - самореалізації кожної дитини. Головним завданням є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!
Номер слайду 10
Збукар О. А. Органічним компонентом розвитку творчих здібностей є виховна робота
Номер слайду 11
Методична робота Збукар О. А.
Номер слайду 12
Здобула перемогу у зональному турі Всеукраїнського конкурсу “Учитель року 2020” Збукар О. А.