Презентація "Розвиток творчих здібностей з використанням елементів мнемотехнології""

Про матеріал
Досвід роботи вчительки початкових класів у якому описані основні напрямки роботи,методи та прийоми розвитку творчих здібностей учнів із застосуванням мнемотехніки як техніки,що підвищує навчальну мотивацію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досвід роботивчителя початкових класів. Збукар О. А.r

Номер слайду 2

Збукар Оксана Анатоліївна. Вчитель початкових класів Семенівськоїзагальноосвітньої школи І- ІІ ступенів Категорія: спеціаліст ІІ категоріїСтаж роботи: 13 років Збукар О. А.r

Номер слайду 3

Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом застосування елементів мнемотехнологіїМетодична тема. Збукар О. А.rrr

Номер слайду 4

Актуальність теми Збукар О. А. Мнемотехніка-це система методів і прийомів запам’ятовування,зберігання та відтворення інформації шляхом утворення асоціативних зв’язків(тобто уявив=запам’ятав)Образна пам'ять набагато потужніша за словесно-логічну. Таким чином мнемотехнологія вважається здоров’язберігаючою,адже забезпечує своєрідну оптимізацію розумової діяльності.

Номер слайду 5

Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Розвивати творчі здібностіучнів. Впроваджувати проектні технологіїЗдійснювати диференційованенавчання. Застосовувати мнемотехнологію. Напрямки роботи. Збукар О. А.r

Номер слайду 6

Збукар О. А. Найоптимальніші методи і прийоми для реалізації мети  Методи мнемотехнології : Гра «Перетворення» Гра «Зв’язування»Гра “Візуалізація”Гра “Підсилення”Гра “Живі слова”Прийоми :«Піктограми», «Аналогія», “Живий конструктор”, “Римізація”,”Асоціації”“Тлумачення” елементи технології критичного мислення:«Крісло автора»,«Опиши навпаки» та інші- робота з мнемотаблицями;- складання казки за малюнком;- створення продовження казки, оповідання;- використання анаграм, метаграм,друдлів;- словесне малювання;- вилучення зайвого тощо.”

Номер слайду 7

І тоді учень стає активним учасником навчально-виховного процесу,а не пасивним об’єктом навчання. Нічого не запам’ятовуємо ,лише уявляємо!!!Збукар О. А.

Номер слайду 8

Завдяки застосуванню мнемоніки на уроках в початковій школі : - у дітей збільшується коло знань про навколишній світ;- з'являється бажання переказувати тексти, придумувати цікаві історії;- словниковий запас виходить на більш високий рівень;- діти долають боязкість, сором'язливість, вчаться вільно триматися перед аудиторією. Збукар О. А.

Номер слайду 9

Збукар О. А. Пізнати і навчити дитину. У цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість."Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, досягаю поставленої мети - самореалізації кожної дитини. Головним завданням є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!

Номер слайду 10

Збукар О. А. Органічним компонентом розвитку творчих здібностей є виховна робота

Номер слайду 11

Методична робота Збукар О. А.

Номер слайду 12

Здобула перемогу у зональному турі Всеукраїнського конкурсу “Учитель року 2020” Збукар О. А.

Номер слайду 13

Самоосвітня діяльність. Збукар О. А.

Номер слайду 14

Самоосвітня діяльність. Збукар О. А.

Номер слайду 15

Дякую. Заувагу. Збукар О. А.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку