Контрольна робота з літературного читання (читання мовчки) І семестр

Про матеріал

Перевірити уміння дітей працювати з текстом мовчки, удосконалювати навички свідомого читання; вміння аналізувати, зіставляти; виховувати любов до художнього слова.

Перегляд файлу

 

Контрольна робота з літературного читання(читання мовчки)

  1. клас    І семестр

І. Прочитай уважно текст.
                                               Хто вишні поїв ? І.Сенченко
       Катрусина мама скаржиться татові :
– Он глянь на ту вишню. Знову горобці ягоди пооб’їдали, тільки кісточки висять.
      Тато здивовано розвів руками і відповів:
– Та коли ж вони, кляті, їдять ті ягоди ? Я стільки ходжу в сад, а не помітив, щоб горобці шкоду робили на вишні ! Чудасія якась !
      І Катруся теж ніколи не бачила, щоб птахи ягоди їли. Ось гойдатися на вишневих гілочках вони люблять. Гілочка тоненька, гнучка, то горобець як учепиться в неї лапками, як почне розколихуватися , так Катруся аж ногами затупцює від заздрості :
– Чому я не горобчик ? Так би гойдалася і гойдалася…
      Якось тата не було вдома, а мама пішла на грядки розпушувати землю навколо кущів картоплі. Катруся подумала-подумала й вирішила : «Ось піду в сад, сяду під вишнею і подивлюсь, хто ягідки їсть».
     Та на землі сидіти їй було нецікаво. Вже коли в сад прийшла, то краще забратися на вишню і там причаїтися й постежити.
     Залізла дівчинка на вишню. Вмостилася на гілці та й дивиться на ягоди. Ягоди великі, соковиті і дуже смачні. У Катрусі аж слинка покотилася. Слинку вона проковтнула і чекає, що ж буде далі.
     Прилетів горобець, перескочив з гілочки на гілочку, дзьобнув на листку якусь кузьку і полетів. На ягоди й не глянув.
   «Цей , видно, не голодний, - думає Катруся. – Ось як голодний прилетить і буде ягоди дзьобати, то я йому тоді вже всю правду скажу. Скажу : негарно він робить, що вишеньки їсть…»
      І тільки це подумала, як чує щось –  дзінь ! Глянула – аж то оса. Продзижчала над головою у дівчинки і сіла на ягоду. Вчепилася в неї, проколола тоненьку вишневу шкірку і почала смоктати густий солодкий сік. Не встигла добре й напитися, як дзінь ! – друга прилетіла. І друга оса припала до вишеньки. Потім десь узялася третя. Обсіли з усіх боків ту ягоду. Далі таке почалося ! Одна напється, полетить, а на її місце інша поспішає …
     Катруся ще на таке диво дивилася б, та ноги затерпли. Хоч як там гарно було, але на гілці важко сидіти, дуже мулько. Злізла вона на землю, заходилася терти ноги. А потім гукнула мамі :
– А я знаю, мамо, хто вишневі ягоди спиває ! Ось іди сюди, подивися, що там виробляють оси !
     Підійшла Катрусина мама, поглянула і руками сплеснула :
– Ну ви ж подумайте ! Оси таку шкоду роблять , а ми грішимо на горобців.    (369 слів)
 

 1. На що скаржилася Катрусина мама?
А  Що не зародила вишня .
Б  Що Катруся зірвала всі вишні .
В  Що горобці ягоди пооб’їдали, тільки кісточки висять.
2. Що вирішила зробити Катруся?
А  Піти в сад і поласувати вишнями.
Б  Піти в сад , сісти під вишнею і подивитись, хто ягідки їсть.
В  Залізти на вишню і нарвати вишень.
3. Чому Катруся заздрила горобчикам ?
А  Бо вони вміють літати.
Б  Бо їм легко діставати вишні.
В  Бо вони вміють гойдатися на вишневих гілочках.

4. Як оси чинили із вишнями ?
А  Сідали на ягідку і голосно дзижчали.
Б  Проколювали тоненьку вишневу шкірку і висмоктували густий солодкий сік.
В Пускали у вишню своє жало.
5. Випиши з твору слова, словосполучення,якими автор описує:

 Гілочка _________________________________________________________

Ягоди  __________________________________________________________

Сік ___________________________________________________________

6. Віднови послідовність подій у творі. Постав числа в порожні клітинки.

О   Обсіли з усіх боків ту ягоду. Далі таке почалося !

О  Тато здивовано розвів руками.

О   Прилетів горобець.

О  Злізла вона на землю і заходилася терти ноги.

О   Катрусина мама скаржиться.

О  Залізла дівчинка на вишню.

7. Запропонуй свій варіант заголовка до цього твору. Обгрунтуй свій вибір.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8 . Запиши, що найбільше зацікавило тебе в тексті.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каблука Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 червня 2018
Переглядів
4821
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку