Підготувала вчитель початкових класів Костюк Валентина Василівна Урок розвитку зв’язного мовлення Кого розбудив струмочок? Детальний переказ тексту
Номер слайду 2
Я розкриваю бруньки В зелені листки. Дерева одягаю, Посіви поливаю, Руху я повна, А звуть мене .. весна Відгадайте загадку
Номер слайду 3
Назвіть ознаки приходу весни
Номер слайду 4
Прочитайте вірш Ліни Костенко
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Кого розбудив струмочок? Це був перший весняний струмок. Він біг далі лісом і будив усіх і праворуч, і ліворуч. Витикалися із землі трави, проліски; прокидалася комашня, потягалися дерева вітами, занімілими за зиму. Першою серед дерев прокинулася молоденька верба над рікою. Вона була тоненька-тоненька. Їй легко було і потяг- тися вгору, і нахилитися до води. Тож верба потяглася до сонця, щоб погрітися після зими.
Номер слайду 7
Усно дайте відповіді на запитання. Де біг струмочок? Кого розбудив струмочок? Яке дерево прокинулося першим? Чому вербі було легко нахилитися до води? Навіщо верба потяглася до сонця?
Номер слайду 8
3.Допишіть слова-назви персонажів твору, яких стосуються такі дії Біг, будив - струмочок. Прокинулась, потягнулась, нагнулась- верба.
Номер слайду 9
4. Запишіть, кого розбудив навесні струмочок ______________________
______________________
Номер слайду 10
проліски витикалися комашня потягалися дерева прокидалася 5.Сполучіть, хто як прокидався.
Номер слайду 11
6. Як сказати по-іншому?. Комашня - Молода верба - Проліски і трави - маленькі комашки вербичка трав’янисті рослини