ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО ПРИРОДИ.
ПРАКТИЧНА РОБОТА. ДОСЛІД №4. ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДУ ҐРУНТУ
Мета. Формувати в учнів поняття «ґрунт», уявлення про склад ґрунту (повітря, вода, перегній, пісок, глина, мінеральні солі); розвивати спостережливість, уміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати; виховувати любов до природи.
Техніка безпеки Звільніть робоче місце від усіх непотрібних для роботи предметів і матеріалів. Перевірте наявність посуду, приладів та інших предметів, необхідних для виконання завдань. Починайте виконувати завдання лише з дозволу вчителя. 22 липня 2012 р. Текст нижнього колонтитула *
Під час використання скляного посуду поводьтесь з ним обережно, не натискайте на нього сильно пальцями. Необхідно акуратно і легко брати предметні скельця за краї, щоб уникнути поранення пальців. Після завершення робіт учні повинні впорядкувати своє робоче місце, результати дослідів злити у відповідний посуд, помити пробірки. Ретельно вимити руки з милом. 22 липня 2012 р. Текст нижнього колонтитула *