В презентації надано аналіз відкритого уроку, проведеного в 1 класі. В ній зазначено тему та триєдину мету уроку, а також проаналізовано реалізацію дидактичної мети та аналіз обладнання, визначено тип уроку та його етапи, проаналізовано виховний аспект , найбільш вдалі моменти уроку та зроблено висновки.
Мета. Познайомити учнів з переставною властивістю додавання, вчити свідомо використовувати її під час розв’язання виразів та задач, довести до свідомості дітей, що скільки б доданків у виразі не було, їх можна додавати в будь – якому порядку, удосконалювати навички розв’язувати задачі, продовжити роботу над засвоєнням вивчених таблиць додавання та віднімання, повторити склад числа 7, вдосконалювати навички свідомого її використання . Розвивати математичну мову та логічне мислення. Виховувати почуття колективізму та поваги до слабкої статі.
Реалізація основної дидактичної мети Дотримання вимог програми. Основна частина уроку використана як на вивчення та закріплення нового матеріалу,так і на повторення та закріплення раніше вивченого. Проведено творчу роботу над задачею. Самостійна робота організована так,щоб дітям було цікаво. Робота над геометричним матеріалом спрямована на закріплення вивченого. Протягом уроку присутні принципи науковості та доступності. Зв’язок теорії з практикою. Підсумок уроку в нестандартній формі.
Обладнання: годинник для усного рахунку, мікрофон, «чарівна» скринька, « чарівні» льодяники, таблиця «Ключики – замочки» для усного рахунку, таблиця «Геометричні» приклади, магнітні дошки, індивідуальний роздавальний матеріал, мультимедійний пульт, комп’ютер, слайди, таблиці складу чисел, геометричні фігури, подушки з йодованою сіллю.