Урок Додавання в межах 10. Складання таблиць додавання та віднімання.

Про матеріал

Цілі уроку:

Вдосконалювати навички швидко, правильно лічити, обчислювати приклади табличного множення на 2,3; розвивати математичне логічне мислення, вміння діяти в нестандартній ситуації; виховувати бажання здобувати знання, охайність у написанні, любов до рідної землі, рідного краю.

Основні терміни та поняття:

цифра, число, маса, кілограм.

Форми роботи:

- індивідуальна

- фронтальна

- групова

Етап використання ЕОР:

-актуалізація та корекція опорних знань, умінь і навичок;

-закріплення, узагальнення та систематизація вивченого.

Мета використання ЕОР:

активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.

Перегляд файлу

Технологічна карта

уроку математики з використанням ЕОІР у 1-му класі

(автор: Солдатко В.В., вчитель Сєвєродонецької школи І-ІІІ ступенів № 10 Луганської області).

 

Тема розділу:

Додавання в межах 10. Складання таблиць додавання та віднімання.

Тема уроку:

 

№ уроку в розділі

Урок №74

Тип уроку:

Комбінований

Цілі уроку:

Вдосконалювати навички швидко, правильно лічити, обчислювати приклади табличного множення на 2,3; розвивати математичне логічне мислення, вміння діяти в нестандартній ситуації; виховувати бажання здобувати знання, охайність у написанні, любов до рідної землі, рідного краю.

 

Основні терміни та поняття:

цифра, число, маса, кілограм.

Форми роботи:

- індивідуальна

- фронтальна

- групова

Етап використання ЕОР:

-актуалізація та корекція опорних знань, умінь і навичок;

-закріплення, узагальнення та систематизація вивченого.

Мета використання ЕОР:

активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.

 

Хід уроку

  1. Організаційний  момент

Вчитель:

-Любі діти! Добрий день!

Зичу праці і пісень.

А ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення на весь день!

 

-Хочу побажати вам гарного уроку,

Щоб було цікаво всім нам працювати,

Щоб хотіли дуже всі відповідати.

Щоб  допомагало вам вміння міркувати

 

 

2.Мотивація навчальної діяльності.

-У нас сьогодні буде незвичайний урок . Я запрошую вас у морську подорож. А зараз ми уявимо себе справжніми моряками! (Вчитель роздає морські комірці дітям)

Перевіримо чи всі готові до уроку?

  • Дівчатка – готові? (Так!)
  • Хлопчики готові? (Так!)

         Девіз уроку :

  Міркуємо – швидко!

  Відповідаємо – правильно!

  Лічимо – точно!

  Пишемо – гарно!

-Ми попливемо на дивовижний острів , господарка якого – наука МАТЕМАТИКА! Тому що тільки вона може оцінити ваші знання та  чому ви навчились на її уроках .

-Математику називають королевою всіх наук , нема такої професії , де б не застосовувались знання з математики.

-Щоб наша подорож була цікавою та безпечною , нам необхідно показати всі свої знання та вміння , тому що на шляху можуть бути  труднощі .

-Найшвидшим , уважним , кмітливим учням я буду вручати золоті рибки за -успіхи в математиці , а вкінці уроку, підведемо підсумки та визначимо кому золота рибка виконає бажання!

-Вирушаємо!

-Сідаємо зручніше!

  • C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\korablik.png
    На екрані з’являється корабель, звучить музика.

-Ось  наш корабель!

- Як він називається? («Розумники» )

-Щоб  він  вирушив у подорож, необхідно виконати завдання.

Усний рахунок

— Дівчинка на морі знайшла 5 великих мушель,  а хлопчик їй подарував ще 3. Скільки в дівчинки стало мушель? (8)

— Діти побачили на морі 5 дельфінів, потім ще 2. Скільки всього було дельфінів?( 7)

— На острові жили 6 черепах.  Якось до   них припливла ще 1 че­репаха. Скільки стало черепах? ( 7)

(Основи здоровя)

  1. Діти, скажіть мені , будь ласка, як потрібно поводитися на воді? Які головні правила безпеки треба виконувати?
  2.  

Основні правила поведінки біля води:

 

  • C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\1080983_stock-photo-summer-theme-image-2.jpgкупатися можна тільки на спеціально обладнаних для цього пляжах; якщо такого поблизу немає – вибирайте безпечне для купання місце з пологим ухилом і твердим чистим дном.

 

 

 

  • ніколи не пірнайте в незнайомих місцях;

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\ne-prygat-v-neznakomyh-mestah.jpg 

 

 

 

  • не заходьте у воду під час шторму;
  • C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\0008-005-osnovnye-pravila-bezopasnogo-povedenija-na-vode.jpgC:\Users\Win7\Desktop\морская тема\da5fd4dce5cd323ed5cf1d8302ba0152.jpgне запливайте далеко; ніколи не плавайте наодинці, особливо якщо ви не впевнені в своїх силах;

 

 

 

 

 

  • купання дітей має відбуватися виключно під наглядом дорослих, які добре вміють плавати;
  • не наближайтеся до суден, човнів і катерів, які пропливають поблизу вас;
  • C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\pamatka_clip_image002-300x204.jpgне можна бешкетувати у воді.

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\cc6bf76d5b0013fba2ac5e5dda17cb83--safety-rules-leto.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Дякую, діти, за розповідь. Будемо дотримуватись цих правил.

А зараз нам потрібно допомогти дітям на рятівних кругах. До-речі, а що таке рятівний круг?

Рятівний круг — рятувальний засіб, що запобігає утопленню людини у воді.

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\РЅР° РІРѕРґРµ(1).jpg 

 

 

 

 

2.Робота в парі.

Зєднати приклади на рятувальному крузі з правильною відповіддю на ілюмінаторі (віконці) кораблика.

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\6a53398d8156a78a6c15758b74fb81d2.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\спасат круг усни сч.jpgC:\Users\Win7\Desktop\морская тема\спасат круг усни сч.jpgC:\Users\Win7\Desktop\морская тема\спасат круг усни сч.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка за допомогою сигналів (зелене та червоне світло).

-Молодці! Ви допомогли дітлахам! Подали рятівний круг!  Нехай з вами ніколи не трапляється біда!

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\depositphotos_20324613-stock-photo-red-life-buoy-with-hands.jpg

Фізкультхвилинка ( шум моря)

— Купаємося в морі (пливемо кролем, брасом, по-собачому, дельфіном, пірнаємо — виринаємо, уявіть себе медузою, рибкою).

-Скажіть, яке число залишилось зайвим? ( 1 )

-Вірно, 1.

-Сьогодні ми з вами працюємо над такою темою :

«Складання таблиці додавання та віднімання числа 1 . Вправи та задачі на закріплення складу чисел  7 і 8.

Хвилинка каліграфії

-Моряки повинні знати особливу азбуку – азбуку Морзе.

Азбука Морзе (телеграфна азбука) — назване за ім'ям розробника Семюела Морзе відтворення графічних знаків комбінацією крапок і тире. За одиницю часу приймається тривалість однієї точки. Тривалість тире дорівнює трьом точкам. Пауза між елементами одного знака — одна точка, між знаками в слові — 3 точки, між словами — 7 точок.

Картинки по запросу азбука МорзеОсь погляньте  на екран телевізора.

 

 

 

 

 

 

 

-А ми повинні вміти красиво та каліграфічно писати цифри.

-Пропишемо рядочок цифри 1 .

-Тепер погляньте на ілюмінатори (віконечка) пароплава і запишіть числа в порядку зростання. (8 7 4 1 )

-Візьмемо олівець однією лінією підкреслимо непарні числа, двома – парні. (Перевірка)

- Молодці ! А тепер , члени морської команди «РОЗУМНИКИ» , увага на дошку!

Виконання завдання на інтерактивній дошці.

Робота з ЕОІР «Математика, 1 клас, частина 5.Тема 2.

 

Тема 2. Додавання й віднімання числа 1.

 

Завдання 2.2. Теорія

 

 

 

Виконання завдання на інтерактивній дошці.

Робота з ЕОІР «Математика, 1 клас, частина 5.Тема 2.

Діти коментують хід виконання завдань.

 

-Діти, члени морської команди «РОЗУМНИКИ»! Давайте спробуємо виконати ці завдання. А капітан «Мудра сова» буде спостерігати!

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\56505524.png 

 

 

Завдання 2.3.

Обчисли. Добери відповідні числа.

 

Завдання 2.4.

Заповни пропуски. Добери відповідні числа.

 

Завдання 2.5.

Добери доданки. Встав відповідні числа.

 

 

Вчитель відкриває на дошці таблицю додавання числа 1.

Повторюють разом та бажаючі учні ( 1 – 2 ).

- Молодці! Вирушаємо далі!

 

 

Фізкультхвилинка

«Каченята»

Раз-два — всі пірнають,
Три, чотири — виринають,
П'ять, шість — на водою
Кріпнуть крильця молоді,
Сім, вісім — що є сили
Всі до берега поплили,
Дев'ять, десять — обтрусились
І за парти опустились.

 

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\56505524.png-Відпочили та знову за роботу!                              

-Мої РОЗУМНИКИ дуже трудолюбиві!                             

Виконання завдання на інтерактивній дошці.

Робота з ЕОІР «Математика, 1 клас, частина 5.Тема 2.

 

Завдання 2.11. Теорія

Прочитай рівності. Розглянь числовий промінь.

Якщо від числа відняти один, отримаємо попереднє число.

 

 

Закріплення матеріалу.

-Як називаються числа при відніманні?

-Спробуйте, мої юнги - розумнички, виконати завдання самостійно!

1.Самостійна робота.

 

Виконання завдання на інтерактивній дошці.

Робота з ЕОІР «Математика, 1 клас, частина 5.Тема 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.13.

Заповни пропуски. Добери відповідні числа.

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.10.

Обчисли. Добери відповідні числа.

Перевірка.

- У кого з’явилося  2 совенятка? Молодці! (Решту запросити до коментування).

-Щоб юнгам стати капітанами, потрібно бути розумним! І нам це вдається!

Фізкультхвилинка

Очі щільно ми закрили –
це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось роглядаєм.
І поки ми розглядали
До семи порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотири.

 

 

 

 2.Робота над задачами .

 

3.Робота з підручником. Аналіз та розв’язання задачі. ( с.53 № 3)

 

На набірному полотні викладаємо розв’язання задачі.

( 9 – 1 = 8 )

 

 

 

 

4. Виконання завдання на інтерактивній дошці.

C:\Users\Win7\Desktop\морская тема\56505524.pngРобота з ЕОІР «Математика, 1 клас, частина 5.Тема 2.

 

Робота в парі. Взаємоперевірка.

І варіант

 

 

Завдання 2.9.

Склади короткий запис та розв’яжи задачу.

 

Робота в парі. Взаємоперевірка.

ІІ варіант

 

 

Завдання 2.17.

Склади короткий запис та розв’яжи задачу.

-Дякую за роботу, командо!

Наша мандрівка підходить до кінця. Ви – РОЗУМНИЧКИ!

5.Робота з геометричним матеріалом.

Графічний диктант

 

C:\Users\Win7\Desktop\Новая папка\d487e96908.jpeg

 

-Ми причалюємо знову до свого порту, 1 кла­су, повертаємося до свого дому,

свого рідного краю.

-Подивіться, діти, що то нам рибки знайшли?

-Це лист! Прочитаємо! (Вчитель дістає з пляшки лист та читає його.)

 

Похожее изображение C:\Users\Win7\Desktop\бутиль.jpg

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Мої любі мандрівники , давайте підведемо підсумок нашої подорожі !

- Порахуйте рибок та покажіть на віялі їх кількість .

- Молодці! Я сподіваюсь, що ваші рибки обовязково виконають ваші бажання , бо ви – справжні розумники!

- Тепер ми можемо кинути якір , щоб відпочити на перерві та підкріпитися .

- Сюрприз від рибок – смачне печиво у формі якоря.

- Пригощайтеся!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 вересня 2018
Переглядів
1841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку